موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

فعالیت سیاسی در بنیاد باران جرم است

عضو کمیسیون ماده ده احزاب گفت: بنیاد باران یک مرکز فرهنگی بوده و اجازه هیچ گونه فعالیت حزبی و سیاسی را نخواهد داشت بنابر این انجام هرگونه فعالیت سیاسی از جانب این مرکز، تخلف بوده و مصداق جرم سیاسی خواهد بود.

حمید رضا فولادگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با غیر قانونی خواندن اقدام بنیاد باران جهت پیگیری اهداف حزبی و سیاسی، اظهار داشت: بنیاد باران بعنوان یک مرکز فرهنگی اجازه هیچ گونه فعالیت سیاسی و حزبی را نخواهد داشت.

عضو کمیسیون ماده ده احزاب تصریح کرد: تمامی مراکز چه فرهنگی، چه حزبی و سیاسی تحت چارچوب‌های تعیین شده با رعایت موازین قانونی ملزم به انجام فعالیت‌های خود در حیطه وظایف تعریف شده هستند.

وی با تأکید بر اینکه بنیاد باران اجازه هیچ گونه فعالیت سیاسی و حزبی را ندارد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بنیاد باران مجوز هیچ گونه فعالیت حزبی و سیاسی را دریافت نکرده است بنابر این انجام هرگونه فعالیت سیاسی از جانب این مرکز، تخلف بوده و مصداق جرم سیاسی خواهد بود.

 

جنایت مسببان اهانت به قرآن بیش از مباشران است

آیت الله خاتمی در جمع راهپیمایان تهرانی:
جنایت مسببان اهانت به قرآن بیش از مباشران است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مسببان این اهانت‌ها سعی دارند آتش اسلام هراسی را در جهان هر چه بیشتر شعله‌ور کنند، تاکید کرد: در راس مسببان این‌گونه جنایت‌ها، آمریکاست.

گزارش تصویری مرتبط
-------------------------------
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع راهپیمایان مردم تهران در میدان انقلاب اسلامی در سخنانی با اشاره به اینکه این راهپیمایی مایه عزت اسلام و قرآن می‌شود، گفت: اهانت به قرآن کریم مسبوق به سابقه است و در تاریخ نیز ولید ابن یزید کلام الله مجید را گشود و سوره ابراهیم در مقابل چشمانش ظاهر شد.............
ادامه مطلب ...

نامه خواهر زن تونی بلر پس از حضور در راه پیمائی سبزها در روز قدس

به گزارش جهان در این نامه آمده است:
تونی عزیز؛
از بابت اینکه کتاب خاطرات سیاسی تو بلافاصله به پرفروش ترین کتاب تبدیل شد به تو تبریک می گویم. من در ایران هستم و تنها نسخه این کتاب در ایران هم متعلق به من است. می توانم به تو بگویم که این کتاب و بخش مربوط به سلاح های کشتار جمعی آن بسیار جالب است. خوب است از رندوم هاوس بخواهی که کتاب «یک سفر» را هر چه سریع تر به فارسی و عربی ترجمه کند چرا که این کتاب در این بخش از جهان بلافاصله به فروش خواهد رفت................

ادامه مطلب ...

برگزاری نمایشی با حرکات ناشایست در تئاتر شهر + عکس

به گزارش جهان خبرنامه دانشجویان ایران نوشت، نمایش « اتللو» که در تالار قشقایی تئاترشهر در حال اجراست نمایشی است که بر مبنای حرکات موزون صورت می‌گیرد و عده‌ای آن را در ردیف رقص‌های باله تعریف می‌کنند.

 
سبک فیزیکال و پرفورمنس سبکی است که دیالوگی در نمایش وجود ندارد و بازیگر مجبور به استفاده از تمام توان حرکتی در صورت و بدن خود است تا حس خود را منتقل کند و جالب‌تر اینجاست..............

ادامه مطلب ...

کشف حجاب؛ پایان فمینیست های ایرانی+عکس

به گزارش سرویس زنان جهان؛ بسیاری از زنان فمنیست ایرانی که در برهه ای  در چهره ای سنتی و مذهبی به دفاع از حقوق زنان می پرداختند و به دنبال این بودند که  نگرش فمنیستی جدیدی را به نام فمنیست اسلامی پایه گذاری کنند به مرور و پس از روشن شدن ارتباطات وسیع و گسترده شان با غرب و شرکت در کنفرانسهایی از نوع کنفراس برلین به اجبار زمان نقاب از چهره خود برداشته و نگرش سکولار و بی دین خود را با حرکتهایی چون کشف حجاب در برابر رسانه ها عیان کردند ..........

ادامه مطلب ...