موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موسوی به دلیل مدرکش نمی‌تواند در این دانشگاه تدریس کند

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: موسوی با فوق لیسانس معماری نمی‌تواند در دانشگاه تربیت مدرس تدریس کند.

فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت تدریس موسوی، بهشتی و قربان‌نژاد در این دانشگاه بعد از سخنان وزیر علوم پیرامون حضور تعداد انگشت‌شماری از اساتید غیرهمسو با خواست مردم در دانشگاه‌های کشور، اظهار داشت: علیرضا بهشتی در حال حاضر مشغول تدریس در دانشگاه تربیت مدرس است اما مهندس موسوی هنوز به دانشگاه برنگشته‌ است.

وی با بیان اینکه موسوی از دانشگاه تربیت مدرس به فرهنگستان هنر مامور شده بود، افزود: هنوز نامه‌ای مبنی بر پایان ماموریت وی از فرهنگستان هنر به دانشگاه تربیت مدرس نرسیده است.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: موسوی از حدود 6 سال پیش از دانشگاه تربیت مدرس به فرهنگستان هنر مامور شده بود.

دانشجو با بیان اینکه موسوی در گذشته هم در دانشگاه تربیت مدرس تدریس نمی‌کرد، ادامه داد: موسوی اکنون نیز در این دانشگاه تدریس نمی‌کند و در گذشته هم تنها یک درس در خصوص تاریخ انقلاب اسلامی به صورت تجربی در دانشگاه تربیت مدرس ارائه می‌کرد.

وی همچنین به مدرک فوق‌لیسانس موسوی اشاره کرد و یادآور شد: رشته آقای موسوی معماری است ولی با این حال وی در گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس عضویت داشته است.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس همچنین اضافه کرد: موسوی با مدرک فوق لیسانس معماری نمی‌تواند در دانشگاه تربیت مدرس درسی را ارائه کند.

دانشجو در خصوص نقل قول یکی از خبرگزاری‌ها از وی مبنی بر اینکه موسوی فوق‌لیسانس علوم سیاسی دارد، اظهار داشت: مطلب آن خبرگزاری به اشتباه منتشر شده بود، چون موسوی فوق‌لیسانس معماری دارد و با این مدرک نمی‌تواند در رشته‌های سیاسی تدریس کند.

آیت‌الله سبحانی:"چهارشنبه سوری" خرافه است

آیت‌الله جعفر سبحانی"چهارشنبه سوری" را نوعی خرافه و اعمال آن را خلاف شرع و عقل دانست.

آیت‌الله جعفر سبحانی در گفتگو با مهر، در مورد مسئله چهارشنبه سوری اظهار داشت: قرآن مجید می‌فرماید یکی از اهداف بعثت پیامبر این است که غل و زنجیری که بر افکار مردم بسته شده بود را باز کند.

وی اضافه کرد: مراد از غل و زنجیر آداب و رسوم جاهلی است که هیچ اثری در اخلاقیات و زندگی انسان ندارد از این رو پیامبر اسلام تمام رسوم جاهلیت که به ضرر انسان بود را لغو کرد.........

ادامه مطلب ...

پیام شریعتمداری به کسانی که آرزوی مرگش را کرده‌بودند

مدیرمسئول رونامه کیهان گفت: بنده عددی نیستم که سلامتی یا عدم سلامتی‌ام به عنوان یک خبر در رسانه‌ها مطرح شود.
به گزارش فارس حسین شریعتمداری نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان ضمن تاکید بر سلامتی خود به شایعات برخی از سایت‌های ضد انقلاب پاسخ داد و اظهار داشت: بنده عددی نیستم که سلامتی یا عدم سلامتی‌ام به عنوان یک خبر در رسانه‌ها مطرح شود.
وی افزود: ماجرا از این قرار است که من روز گذشته در بیمارستان مورد مداوا قرار گرفتم که پزشکان علت بیماری‌ام را عدم استراحت و فعالیت زیاد اعلام کرده بودند که به لطف خدا امروز از بیمارستان مرخص شدم و اکنون در موسسه در حال انجام کار همیشگی خودم هستم.
شریعتمداری با بیان اینکه روز گذشته در بیمارستان تیتر روزنامه‌اش را انتخاب و بخش گفت و شنود را همانند همیشه نوشته و از بیمارستان به موسسه ارسال کرده است، خطاب به گروه‌های ضد انقلاب گفت برای ضد انقلابهایی که برای من آرزوی مرگ کرده بودند باید بگویم زندگی و مرگ در دست خداست و خداوند است که تصمیم می‌گیرد که چه کسی زنده بماند و چه کسی بمیرد.
وی در پایان با بیان اینکه اکنون در موسسه کیهان در حال فعالیت است، وضعیت جسمی خود را بسیار خوب و مطلوب ارزیابی کرد.

کومله ها هم حامی موسوی و کروبی شدند

دبیرکل گروهک کومله نیز به صف حمایت از سران فتنه پیوست.

به گزارش جوان، عبدا.. مهتدی دبیر کل گروهک کومله اخیرا در سفر به چند کشور اروپایی و دیدار با جمعی از اشرار و خانواده آنها در لندن به مسائل اخیر ایران اشاره و حمایت خود را از میر حسین موسوی و کروبی اعلام نموده است.

وی با دعوت از مردم و هواداران جهت شرکت در چهارشنبه سوری در ایران و تهیه عکس و فیلم از برخورد نیروی انتظامی ج.ا.ا با آنها در این روز و همچنین حضور و اجتماع مردم مقابل زندانها و دادگستری ها جهت تبلیغات و انتشار آنها در رسانه های بین اللملی صحبت کرده است.

موسوی بازی را شش بر صفر باخت

"9 ماه گذر از یک رویداد، ما را با زاویه‌های جمله سعید حجاریان بیشتر آشنا می‌کند. به حقیقت باید گفت که میرحسین موسوی، بازنده 6 بر صفر یک رقابت است".

به گزارش شبکه ایران، هفته‌نامه "پنجره" در جدیدترین شماره خود به بررسی عملکرد میرحسین موسوی در ماه‌های بعد از انتخابات پرداخته است......

ادامه مطلب ...

آرزو! (گفت و شنود)

گفت: سایت های ضد انقلاب طرفدار موسوی بدجوری به اتاق فکر 5 نفره موسوی در لندن اعتراض کرده و نوشته اند اگر مهاجرانی و کدیور و سروش اهل فکر بودند، برای بدبختی و دربه دری خودشان چاره اندیشی می کردند.
گفتم: دیگ به دیگ میگه روت سیاه! حالا چرا سر یک لقمه نون گدایی که موساد و سیا جلوی این حیوونکی ها انداخته به جون هم افتاده و پر و پاچه همدیگر را گاز می گیرند؟!
گفت: یکی از این سایت ها نوشته است سروش خیلی دلش می خواست مثل میرزا ملکم خان انگلیسی شود ولی اون کجا و این کجا؟
گفتم: خب! سروش هم مثل میرزا ملکم خان انگلیسی است. میرزا ملکم خان نوکر انگلیس بود و سروش کاسه لیس آمریکا و انگلیس و موساد است.
گفت: سایت مورد اشاره در وطن فروشی و جاسوسی سروش حرفی ندارد، فقط می گوید آدم بی بته ای است و انگشت کوچیکه میرزا ملکم خان هم نمی شود.
گفتم: حیوونکی سروش آرزو به دل مونده... الاغی توی راه چشمش به یک اسب افتاد. آهی از دل کشید و با حسرت گفت؛ ای کاش من هم تحصیلاتم رو ادامه داده بودم.

رئیس‌جمهور بزرگ‌ترین پروژه ملی تولید داروهای ضدسرطانی را افتتاح کرد

 

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به استان گیلان، همزمان با خجسته میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور مجتبی ثمره هاشمی،رحیم مشایی،صادق محصولی، مرضیه وحیددستجردی، روح‌الله قهرمانی‌چابک استاندار گیلان، امام جمعه رشت و مسئولان محلی، طرح ملی شرکت سبحان انکولوژی، اولین تولید کننده انواع فراورده‌های دارویی ضد سرطان در خاورمیانه واقع در شهر صنعتی رشت را افتتاح کرد......

ادامه مطلب ...

طرح: قابل توجه هنرجویان جنبش سبز

طرح: قابل توجه هنرجویان جنبش سبز

موسوی را حتی نمی‌توان با بنی صدر هم مقایسه کرد

میثم تولایی- عدم موضعگیری جناحی در انتخابات که در پنهان ماندن نظر او به نامزدهای انتخابات تاریخی ایران اسلامی طی 30 سال گذشته منجر شد، وی را در قالب هیچ رنگی قرار نداد.

حوادث پس از انتخابات هم مهر زبانش را باز نکرد تا اینکه بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان ما را بر سعیی دوباره برای انجام مصاحبه با او واداشت که سرانجام انجام شد.

صراحت در گفت‌وگو بر زیبایی آن افزوده است که این خود از مهمترین خصلت های جلال‌الدین فارسی است. مشروح گفتگوی جلال الدین فارسی با شبکه ایران در پی می آید:

*موسوی و کروبی قصد نابودی انقلاب را داشتند...................

ادامه مطلب ...

دلیل جالب رسایی برای پس گرفتن شکایتش از موسوی

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت که از نظر وی پیگیری قضایی موسوی دیگر لزومی ندارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که پیگیر شکایت 4 نماینده مجلس از میرحسین موسوی کاندیدای ناکام انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری است در گفت و گو با فارس انصراف خود از پیگیری شکایتش از موسوی را اعلام کرد.

ادامه مطلب ...

نخستین اعترافات عبدالمالک ریگی پس از دستگیری

ساعاتی پیش شبکه تلویزیونی پرس تی وی به پخش اولین تصاویر از اعترافات عبدالمالک ریگی پرداخت.
به گزارش "الف"، عبدالمالک ریگی در بخشی از اعترافات از دیدار خود در دوبی با عوامل سازمان جاسوسی سیا خبر داد و گفت از طرف آمریکایی ها وعده هرگونه همکاری دریافت کرده و حتی به او قول در اختیار گذاردن پایگاهی با تسلیحات نظامی در نزدیکی مرز ایران داده شده است.

ادامه مطلب ...

ملاقات‌های پنهان سران فتنه با تحکیمی‌ها

ملاقات‌های پنهان سران فتنه با تحکیمی‌ها

برخی از اعضای دفتر غیر قانونی دفتر تحکیم وحدت(طیف علامه)ارتباطات خود را با برخی از عناصر فتنه افزایش داده اند.

به گزارش جوان ،گفته می شود طی چند هفته گذشته برخی از اعضای دفتر غیر قانونی دفتر تحکیم وحدت(طیف علامه)دیدارهای جداگانه ای را با برخی از سران فتنه انجام داده و مجموعه مذاکراتی را مبنی بر چگونگی دور جدید فعالیت در حوزه دانشگاه مطرح کرده اند.

شنیده شده است که این مراودات تلاش دوباره فتنه گران برای ایجاد برخی اغتشاشات در روزهای پایانی سال در محیط های دانشجویی ارزیابی شده است.

لس آنجلس تایمز:حضور رهبری در عرشه ناوشکن، آمریکا را لرزاند

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی از به آب انداختن ناوشکن جدیدایران و حضور رهبر معظم انقلاب نوشت،آیت الله خامنه ایی،فرمانده معظم کل قوای ایران،با حضور پر ابهت خود در عرشه ناوشکن جدید "جماران"، حضور نظامی آمریکا را در خلیج فارس مورد انتقاد قرار داد .

ادامه مطلب ...