موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

چند توصیه به جنبش سبز

نظر به اینکه طرفداران جنبش سبز در جدیدترین حرکت خود، پشت‌شان را به طرف سخنران می‌کنند، اشاره به نکاتی خالی از لطف نیست: 1- پشت کردن به سخنران فی‌نفسه اشکالی ندارد اما مراقب باشید که آدم نمی‌تواند پشتش را طرف هر کسی بکند. قبل از پشت کردن به سخنران، نیم‌نگاهی به اصل و نسب وی بیندازید بد نیست. 2- خوب است هنگامی که پشت‌تان به سخنران است، از جای خود بلند شوید و دستان‌تان را جلو بیاورید و پاهای‌تان را یکی در میان روی زمین بکوبید. نخستین‌بار این کار را طرفداران «چلسی» در «استنفورد بریج» باب کردند که «آبراهاموویچ» خیلی خوشش آمد. البته مهاجرانی برای تماشای بازی‌های چلسی به لندن نرفت بلکه موضوع امر خیر بود!! 3- برای آزار دادن سخنران لازم نیست که کفش‌تان را بر سر وی بکوبید؛ همین که کفش‌تان را در بیاورید، دفعتا بوی گندی از جوراب‌تان به فضا می‌رود که عن‌قریب سخنران را خفه کند! 4- با استفاده از همین استراتژی«حرکت از پشت» توصیه می‌شود در روز 13 آبان پشت‌تان را به ملت کنید و از امت همیشه در صحنه اردنگی بخورید. 5- در روز 13 آبان خوب است پشت‌تان را به سفارت روسیه کرده و به جای بالا رفتن از دیوار سفارت روسیه، ساختمان جلویی را اشغال کنید! 6- برعکس خاتمی، به صورت دنده‌عقب از میرحسین عبور کنید!! 7- برای نشان دادن اعتراض خود پشت به قبله نماز بخوانید! البته پشت به قبله، با کفش و ... 8- برای تشویش اذهان عمومی و مشوه کردن فضا، شلوار خود را پشت و رو بپوشید! 9- در حالی که پشت‌تان به سخنران است،‌ به جای اینکه کفش‌تان را مستقیم بر سر سخنران بکوبید، آن را محکم به دیوار بکوبید تا برگردد بخورد به سر طرف! 10- می‌توانید در هنگام پرت کردن کفش خود به سمت دیوار و در فاصله‌ زمانی بازگشت کفش و اصابت به سرتان، اصوات مختلفی روانه طرف مقابل سازید. به عنوان مثال شعار «مرگ بر روسیه» در این فاصله زمانی مناسب است اما پس از احساس درد ناشی از اصابت کفش خودتان به سر خودتان می‌توانید شعارهای دیگری بدهید؛ شعارهایی که توطئه اصابت کفش بر سرتان را برای مردم فاش کند. 11- خواهشمند است بر اساس عمل به ضرب‌المثل معروف «هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد» هر کاری را بموقع و در مکان خود انجام دهید.

سبزها یا ملحدند یا همجنس‌گرا

برنا: همایش بررسی جامعه شناختی تحولات اخیر (سبزها و دین) بعد از ظهر امروز با حضور حسن مقدسی، محمد امین قانعی راد، عمادالدین باقی، عباس کاظمی، محمد جواد کاشی، و سارا شریعتی از اعضای انجمن جامعه شناختی ایران در تالار ابن خلدون دانشگاه علوم اجتماعی دانشگاه تهران از سوی انجمن اسلامی دانشجویان این دانشکده برگزار شد.

ادامه مطلب ...

قطع هواکش داخل مترو در پاسخ به اعتراض مردم

در حالی که مردم به شدت از وضعیت مترو در چند هفته اخیر ناراضی هستند ،اخیرا راهبران مترو ، اقدام به قطع هواکش های داخل واگن  کرده اند.

ادامه مطلب ...

کودتاى لجنی؟چرا؟؟؟؟

فاطمه رجبی، همسر غلامحسین الهام پس از مدتی سکوت خبری ، در پایگاه خبـرى انصارنیوز نوشت: خاتمى و موسوى و کروبی، سران جنایتکار کودتا هستند، کودتاى لجنی. کودتایى که هم آمریکایى بود و هم انگلیسی، هم اسرائیلى بود و هم انجمن پادشاهى در آن دست داشت.

کودتاى لجنى که هم، رضا پهلوى از آن حمایت کرده و مى‌کند و هم، علیرضا بهشتى مسئول جریانات است.

کودتاى لجنى که‌هاشمى در خطبه رسواى جمعه‌اش از آن دفاع نمود و براى جنایتکاران زندانى آن گریست. واقعیت آن است که بنى صدر یک چندمِ موسوى و خاتمى و کروبى جنایت نکرد و تا آن زمان تنها پرونده 14اسفند را داشت که به سیاهى و رسوایى پرونده جنایات موسوى هم نبود.

3 وزیر پیشنهادی رای اعتماد گرفتند

هر 3 وزیر پیشنهادی دولت از نمایندگان مجلس رای اعتماد گرفتند.

به گزارش جهان، نمایندگان امروز در صحن علنی مجلس در ادامه بررسی وزرای پیشنهادی دولت به هر 3 گزینه رییس جمهور رای مثبت دادند. 

در این جلسه حاجی بابایی با 217رای موافق، 33رای مخالف و 13رای ممتنع برای وزارت آموزش و پرورش، صادق محصولی با 149رای موافق، 95رای مخالف و 21رای ممتنع برای وزارت رفاه و مجید نامجو با 210رای موافق، 36رای مخالف و 19رای ممتنع برای وزارت نیرو از نمایندگان مجلس رای اعتماد گرفتند.

چرا از مصباح و شاگردانش می‌ترسند؟

گروه سیاسی- هجمه ها به شخصیت آیت‌الله مصباح یزدی شاید از آن روز رنگ و بویی جدید به خود گرفت که استاد از تریبون نماز جمعه، باب نقد کژروی های فکری کسانی را گشود که سکولاریسم را تئوریزه می کردند و تساهل و تسامح را توسعه می دادند. از همان روزها بود که او هر بار به بهانه ای مورد هجمه طیف موسوم به اصلاح طلب قرار گرفت. گاهی "تئوریسین خشونت" لقبش دادند و گاهی او را "بی اعتقاد به خط امام" خواندند. اسلام سیاسی که او از آن سخن می گفت و مبانی که او تشریح می کرد، آن قدر در تضاد با اندیشه های وارداتی آن روزها بود که "آزادی بیان" هم نتواند آن را تحمل کند.

ادامه مطلب ...

تجویز ! (گفت و شنود)

گفت: یک مقام آمریکایی، شکست فتنه اخیر را «شکست مضاعف» نامیده است.
گفتم: شکست مفتضحانه ای بود ولی چرا می گوید شکست مضاعف؟!
گفت: این مقام آمریکایی معتقد است آمریکا در این ماجرا همه مخالفان جمهوری اسلامی را به میدان آورد بنابراین، در این شکست علاوه بر آن که سران فتنه به مهره های سوخته تبدیل شده اند، هویت تمام جریانات مخالف جمهوری اسلامی هم لو رفته است.
گفتم: چی فکر می کردند چی شد؟!
گفت: آمریکایی ها می گویند ارزیابی ما از مردم ایران اشتباه بود و نباید اجازه می دادیم موسوی و کروبی و خاتمی علیه باورهای دینی و انقلابی مردم موضع بگیرند که کار به اینجا بکشد.
گفتم: حالا که دیگر مفتضح شده اند و کار از کار گذشته!! باید از اول به ماموران خود این سفارش را می کردند... می گویند؛ استادی از دانشجوی پزشکی پرسید؛ برای بیهوش کردن مریض چه می کنید؟ و دانشجو جواب داد 20 تا قاشق کلروفرم- داروی بیهوشی- به او می دهیم و هنگامی که تعجب استاد را دید و فهمید بدجوری گاف داده، گفت؛ ببخشید، استاد! اجازه بدهید الان میگم! و استاد گفت؛ پسر جان، بیمار شما با همان تجویز اولیه از دنیا رفت!

144 شاکی برای 144 روز تندروی

شبکه ایران: بسیاری از مردم گمان نمی‌کردند که در روز 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، بار دیگر شاهد تلاش حامیان مهندس موسوی برای دادن رنگ و بوی جناحی به این روز ملی و تغییر ماهیت استکبارستیز آن در حمایت از آمریکا باشند.

این تلاش تامل‌برانگیز هرچند در برابر راهپیمایان میلیونی راه به جایی نبرد اما به هر حال انجام شد و حتی با حمله به برخی مسئولان و نمایندگان مجلس ادامه یافت.

با احتساب خشونت‌های این روز، 144 روز از بیانیه های مهندس موسوی و اردوکشی‌های خیابانی حامیان او می‌گذشت.

همین موضوع وکلای مردم در بهارستان را بیش از گذشته به واکنش واداشت چرا که سبزها به جای عذرخواهی از اقدامات نادرست خود، حتی به صورت نمایندگان برجسته مجلس هم چنگ انداخته بودند
ادامه مطلب ...

تنها نامه بدون «بسم الله» از امام

حضرت امام به محض اطلاع از سفر هیئت اعزامی از سوی رییس جمهور آمریکا به ایران ،اعلامیه‏اى خطاب به شورای انقلاب صادر فرمودند. این تنها اعلامیه حضرت امام است که بدون "بسم اللَّه الرحمن الرحیم " است همانند سوره برائت در قرآن کریم ".

پس از تسخیر لانه جاسوسى امریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، جیمى کارتر رئیس جمهورى امریکا احتمالًا با هماهنگى عوامل داخلى و بخصوص چند عضو کابینه دولت موقت "رمزى کلارک " و "ویلیام میلر " را براى ملاقات با امام خمینى به ایران اعزام داشت. نمایندگان اعزامى در حالیکه به ترکیه رسیده بودند و خود را براى سفر به ایران آماده مى‏کردند، پیام فوق الذکر حضرت امام صادر شد و آنان بدون اخذ نتیجه به امریکا باز گشتند. پیام کوتاه و مختصر حضرت امام بلافاصله در جهان و رسانه‏هاى گروهى بین المللى انعکاس گسترده و کم نظیرى یافت.

ادامه مطلب ...

سناریو ساختگی برای تخریب چهره نظام در خارج از کشور

در آستانه 13 آبان سناریو سازی برای  تخریب چهره نظام جمهوری اسلامی در خارج از کشور در دستور کار رسانه های غربی قرار گرفت . 

به گزارش جهان ، رسانه های آلمانی در روزهای اخیر با طراحی یک سناریو و طرح ادعاهایی تلاش دارند چهره غیرواقعی و خطرناکی از ایران در میان مردم کشور خود رواج دهند . تغییرات به وجود آمده پس از انتخابات ریاست جمهوری و ضرورت سوء استفاده از آن برای هدایت افکار عمومی در داخل و خارج یکی از انگیزه های چنین سناریوسازی است .

ادامه مطلب ...

روشنفکران غیرمذهبی آمادگی فداکاری و ظرفیت رهبری انقلابی را ندارند

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید تأکید کرد: روشنفکران، به‌ویژه طیف غیرمذهبی آنها آمادگی فداکاری تا آخرین مرحله را ندارند، همان‌گونه که الان هم که خودشان را به اصطلاح محروم می‌بینند، وارد صحنه‌های خطرناک نمی‌شوند و تنها به نوشتن مطالبی در روزنامه‌ها و وبلاگ‌ها و سخنرانی‌ها‌ و مصاحبه در داخل و خارج کشور قناعت می‌کنند، اما اینکه به میدان بیایند و در راه اندیشه‌شان قربانی بدهند، اهل این کارها نیستند و اساساً ظرفیت‌ رهبری انقلابی را ندارند.

به گزارش رجانیوز، این مرجع تقلید در گفت‌وگویی با کتاب ماه "یادآور" که به بررسی نقش مرجعیت و روشنفکران در انقلاب اسلامی اختصاص دارد، می‌افزاید: حقیقتاً هر کس که واقع‌بین باشد و انصاف هم داشته باشد و تاریخچه انقلاب را هم خوب مطالعه کرده باشد، یقین پیدا می‌کند که اگر مسئله مرجعیت نبود، انقلاب پیروز نمی‌شد. همان طور که قبل از انقلاب اسلامی هم، جنبش‌هائی در کشور ما روی دادند که به علت عدم رهبری آن توسط مرجعیت، ناکام ماندند دلیلش هم این است که اکثریت قریب به اتفاق مردم ما مسلمانند و وقتی حکم مرجعی صادر می‌شود، تا آخرین نفس و حتی تا پای جان در این راه تلاش می‌کنند.

ادامه مطلب ...

وقتی لیبرال‌ها مذهبی می‌شوند

جوان:ستاد جوانان 88 مردم را به روزه سیاسی در روز تولد امام رضا (ع) دعوت کرد.

این ستاد که پیش از انتخابات دهم ریاست جمهوری با هدف حمایت از کاندیداتوری خاتمی و با محوریت اعضای تندرو و لیبرال حزب مشارکت اعلام موجودیت کرد، در اعتراض به احکام صادره درباره برخی متهمان آشوب‌های اخیر این اطلاعیه را صادر کرده و از مردم خواسته است از خدا بخواهند سایه بی‌عدالتی را از سر ملت ایران کم کند!

دیروز سوژه جوک های ما بود امروز اسم رمز سکولاریسم است

آقای منتظری از سوی نویسنده سابقاً کمونیست و اخیراً لیبرال- دموکرات شده یک سایت ضددینی و ضدانقلابی، مفتخر به دریافت عنوان آیت ا... العظمای تیزبین شد.
«رشید-الف» عضو گروهک ادوارتحکیم که چند سال پیش ادعای چپ و کمونیست بودن را داشت اما ناگهان اعلام کرد که لیبرال- دموکرات شده و کمونیسم را کنار گذاشته است. وی طی مقاله ای در سایت روز نت، با اشاره به شعار «منتظری، صانعی-روحانی واقعی» در یک تجمع بی رونق ضدانقلاب می نویسد: طی این سال ها سکولارها، روحانیون ناراضی، اپوزیسیون، تحول خواهان، اصلاح طلبان، مجاهدین انقلاب، نهضت آزادی و جبهه مشارکت به دفتر وی راه داشته اند... منتظری طی همه این سالها آماج جوک های سیاسی بود که روشنفکران در اشاعه اش گوی سبقت از یکدیگر می ربودند و همه از حزب اللهی تا سکولار، او را ساده لوح می دانستند ولی حالا معلوم شده که آن شیخ ساده لوح در واقع یک آیت ا... العظمای تیزبین بوده است. حالا آن جوک ها فراموش شده اند ]![ او مرجع تقلیدی اومانیست است و به همین دلیل در دفاع از حقوق شهروندی بهائیان فتوا می دهد.
وی اضافه کرد: منتظری یک اسم رمز برای جدایی دین از دولت است.
سایت ضدانقلابی روزنت که از سوی شماری از روزنامه نگاران دوره دیکتاتوری پهلوی و نیز عده ای از عناصر فراری خارج نشین مدیریت می شود، پیش از این هم به منتظری لقب قائدمجاهد داده بود.
آخرین شیرین کاری منتظری حمایت از قدرت های غربی برای فشار علیه جمهوری اسلامی و تعطیلی فناوری اتمی بود.
گروهک هایی نظیر نهضت آزادی و دیگر گروهک های نفاق به واسطه باند مهدی هاشمی و با رخنه در بیت منتظری، زمینه جاسوسی، شب نامه پراکنی، دامن زدن به اختلاف میان مسئولان، ترور شخصیت مقامات و تخریب روحیه عمومی را فراهم کردند

شعار برای افراد ضد ولایت فقیه

مهدی کروبی عصر امروز (جمعه) در حالی که با شعارهای "درود بر کروبی" عده‌ای از همراهانش به نمایشگاه مطبوعات وارد شده بود، با شعار "مرگ بر منافق" عده دیگری از بازدیدکنندگان به بیرون از نمایشگاه هدایت شد.

 


ادامه مطلب ...