موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

طرفداران ناکام میر حسین موسوی

عکس دسته جمعی از طرفداران ناکام میر حسین موسوی, میر حسین پر, دزدی پر, شکستن شیشه های مغازه ها پر, غارت پر, جنایت پر, چیز چیز پر, مغالطه پر, دروغ پر, شایعه پراکنی پر, هرج و مرج پر, خیانت پر, توهم رئیس جمهور شدن پر...  

طرفداران میرحسین موسوی بعد از انتخابات


آرزو (گفت و شنود)

گفت: چه خبر؟!

گفتم: مقامات آمریکایی و اسرائیلی و اروپایی بدجوری از شکست مدعیان اصلاحات شوکه شده و از آشوبگران حمایت می کنند.
گفت: آخه برای غارتگران آمریکایی و آدمکشان اسرائیلی و دزدان دریایی اروپایی خیلی دردناک است که یک شخص پیرو امام و رهبری و دشمن دزدان و آدمکشان و غارتگران رئیس جمهور ایران باشد.
گفتم: مخصوصا آن که طی 4 سال گذشته از دولت اصولگرا سیلی محکمی خورده اند و در دزدی و غارتگری ثروت عمومی مردم ایران ناکام مانده اند و آرزو می کردند نامزد اصلاح طلبان رئیس جمهور شود که ملت اجازه ندادند.
گفت: حالا، این نامزدهای اصلاح طلبان که خودشان هم می دانند هیچ کاری بلد نیستند چه اصراری داشتند که رئیس جمهور شوند!
گفتم: چه عرض کنم؟! از شخصی که چند بار در کنکور پزشکی رد شده بود پرسیدند؛ تو که استعداد درست و حسابی نداری برای چی اصرار داری دکتر بشی؟ جواب داد؛ می خوام دکتر بشم تا از اتاق عمل بیام بیرون و به همراهان مریض بگم؛ متاسفم!!

بوی صداقت یا دروغ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فوق لیسانس معماری، استاد راهنمای رساله‌های کارشناسی ارشد و دکترای علوم‌سیاسی

انتشار خبر روز گذشته در رجانیوز مبنی بر اینکه میرحسین موسوی که در فیلم تبلیغاتی خود تأکید کرد "من دکتر نیستم" و در سوابق علمی وی چنین چیزی وجود ندارد، اما بر در اتاق وی چنین عنوانی نصب شده است، از سوی سایت‌ها و رسانه‌های پرشمار وی با سکوت کامل مواجه شده است و عنوان "دکتر میرحسین موسوی" نیز از در اتاق وی در دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس جمع‌آوری شده است.

بنا بر این گزارش، در پایگاه رسمی شورای عالی انقلاب فرهنگی، در بخش معرفی اعضای این شورا، پیرامون سوابق علمی مهندس موسوی 68 ساله اینگونه آمده است: میرحسین موسوی خامنه فرزند میر اسماعیل، آخرین مدرک تحصیلی، فوق لیسانس معماری وشهرسازی از دانشگاه ملی(شهید بهشتی) 1348. میر حسین موسوی که با تحصیلات فنی هنری خود در رشته معماری پیش از انقلاب در دانشگاه ملی نیز در همین رشته تدریس داشته است، اگرچه در دهه نخست انقلاب مهندس موسوی به جهت بر عهده داشتن مشاغلی همچون عضویت در شورای انقلاب، وزارت امور خارجه و نخست وزیری، نتوا نست به فعالیت های دانشگاهی بپردازد، اما در سالیان پایانی 8 سال نخست وزیری اش و همزمان با فشار اقتصادی ناشی از جنگ تحمیلی بر مردم ایران، بنا بر آنچه که در سردر ورودی دانشگاه تربیت مدرس نقش بسته است، به بهانه تحقق انقلاب فرهنگی و با نظر مساعد حضرت امام(ره) بنای تاسیس دانشگاهی را گذاشت که در آینده نه چندان دور خود نیز یکی از اعضای هیت علمی آن در آمد.

اما مهندس میرحسین موسوی با مدرک کارشناسی ارشد معماری وشهرسازی نه تنها به عضویت هیئت علمی دانشکده هنر و یا دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه در نیامد بلکه در یک اتفاق شگفت انگیز، با عنوان "دکتر میرحسین موسوی" به عضویت گروه علوم سیاسی دانشکده علوم انسانی این دانشگاه در آمد تا در گروه درسی معتبرترین دانشگاه تحصیلات تکمیلی که یار دیرینش "سید علیرضا بهشتی" ریاست آن را بر عهده دارد، با مدرک غیرمرتبط، بنا بر اطلاعات موجود در پایگاه دانشگاه تربیت مدرس، به دانشجویان کارشناسی ارشد، مسائل ایران و ریشه های انقلاب اسلامی تدریس کند. جالب آنجاست که دفتر" دکتر میرحسین موسوی"! به عنوان عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشکده علوم انسانی این دانشگاه، با دفتر سید علیرضا بهشتی در یک اتاق در طبقه دوم این دانشکده قرار گرفته است.

لینک صفحه مربوط به دکتر میرحسین موسوی در دانشگاه تربیت مدرس

اما فعالیت علمی " دکتر میرحسین موسوی"! در کسوت استاد علوم سیاسی تنها به تدریس برخی دروس علوم سیاسی ختم نشده و "دکتر موسوی" به شهادت پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه تربیت مدرس، استاد راهنما و استاد مشاور تعدادی از پایان نامه های دانشجویان این دانشکده را نیز بر عهده گرفته است. عناوین برخی از پایان نامه هایی که دکتر میرحسین موسوی استادی راهنما و مشاوره آنها را برعهده داشته، جالب توجه است:

1- "مقایسة آرای سیدقطب و دکتر شریعتی"، تحت راهنمایی

2- " مقایسة آرای امام خمینی(ره) و آیت‌ا... نائینی "، تحت راهنمایی

3- "چالش‌های مردم‌سالاری در ایران "، تحت راهنمایی

4- "نفت و سیاست خارجی در دوران پهلوی2 "، تحت راهنمایی

5- "توسعة مرکز شهر اردبیل"، تحت راهنمایی

6- "طرح دانشگاه هنر اسلامی تبریز"، تحت راهنمایی

7- "دولت رانتیر و جامعه مدنی در ایران (1376-1357)"، تحت راهنمایی

8- "الگوی مدیریت تکنوکراتیک و تأثیر آن بر موقعیت طبقة متوسط جدید ایران"، تحت مشاوره

9- "بستـرهای همکـاری و رقابـت روسـیه و ایالات متحده در آسیای مرکزی"، تحت راهنمایی

اما میرحسین موسوی که همزمان با حکم محمود احمدی نژاد، ریاست فرهنگستان هنر را نیز بر عهده داشته و مشغول فعالیت های هنری از جمله راه اندازی نمایشگاه و گالری نقاشی بوده است، در کنار این فعالیت های هنری، به راهنمایی و مشاوره پایان نامه های کارشناسی ارشد بسنده نکرده است و با مدرک جعلی خود، مشاوره و راهنمایی رساله های دکتری در زمینه رشته علوم سیاسی در دانشگاه تربیت مدرس را نیز بر عهده دارد. برخی از این پایان نامه ها و موضوعات که در سایت دانشگاه تربیت مدرس موجود است، شامل عنواین زیر است:

1- "استراتژی امنیت ملی"، تحت مشاوره

2- "کاریزما در مدیریت "، تحت مشاوره

3- "نفت و سیاست خارجی در دهه اول انقلاب "، تحت راهنمایی

4- "چرایی به قدرت رسیدن دولت مطلقه نوگرا در ایران"، تحت راهنمایی

5- "امنیت ایران در عصر جهانی شدن،چالش‌ها و سیاست‌ها"، تحت مشاوره

6- "تأثیر ایدئولوژی سیاسی بر رفتار سیاست خارجی ج.ا.ا و آفریقای جنوبی"، تحت مشاوره

"دکترمیرحسین موسوی"! در حالی به عنوان هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس مشغول فعالیت است که در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه تربیت مدرس، در رابطه با مقالات علمی وی، ذیل نام "دکتر میرحسین موسوی" آمده است: سرمقاله‌های روزنامه جمهوری اسلامی در سال‌های 1360-1358و دهها اثر نقاشی و برگزاری چندین نمایشگاه نقاشی بصورت انفرادی و جمعی!

اما با نگاهی گذرا به اسامی اعضای هیئت علمی دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس، ابعاد تازه تری از مافیای علمی این دانشگاه که به بهانه انقلاب فرهنگی و با محوریت نیروهای چپ تأسیس شد روشن می شود. برخی اعضای هیئت علمی این دانشکده اسامی آشنایی چون دکتر سید عطاءاله مهاجرانی، دکتر سید هاشم آقاجری، دکتر حاتم قادری،دکتر سیدعلیرضا حسینی بهشتی هستند.

پیش از این برخی اساتید انقلابی به دلیل فشار مافیای موجود در این دانشکده که با حضور محسن کدیور و سعید حجاریان بسیار کاملتر از زمان حاضر بوده است، مجبور به انصراف و خداحافظی با تدریس در این دانشکده شد.

به نظر می رسد با بررسی پرونده علمی بسیاری از سران اصلاح طلب از جمله محسن آرمین، خسرو تهرانی، سید محمد خاتمی، مرتضی حاجی، حسین کمالی و... ابعاد جدیدی از این قبیل موارد آشکار شود.

خبر مرتبط:

بوی صداقت آمد!/8- موسوی: من دکتر نیستم/ تصویر و فیلم اتاق دکتر موسوی

بوی صداقت آمد!/7- کم‌سوادی در علم لغت یا دروغ‌گویی برای جلب رأی؟

بوی صداقت آمد!6- سردبیر ماهنامه‎های سوره و راه- سه بار برای مصاحبه با موسوی تلاش کردیم، گفت با تشکر معذورم

بوی صداقت آمد!/5- روز گرم تابستان 81 یادتان هست؟ مهندس اصلاً مصاحبه نمی‌کند

بوی صداقت آمد!/4- تکذیب ادعای موسوی درباره صنایع اراکماشین‌سازی اراک بهترین شرایط 41 سال اخیر خود را دارد

بوی صداقت آمد!/3- تهیه کننده سیما: موسوی خودش مصاحبه نمی‌داد

بوی صداقت آمد!/2- نامه چای‌کاران به موسوی در سال 66: زندگی بیش از 500 هزار چای‌کار در آستانه سقوط است

بوی صداقت آمد!/1آقای موسوی تنها مدافع ضرورت انقلاب فرهنگی توسط توده‌ها بودی

نظرات کاربران:

تمسخر مجدد آذری‌زبان‌ها توسط اصلاح‌طلبان+ فیلم

تمسخر مجدد آذری‌زبان‌ها توسط اصلاح‌طلبان+ فیلم

پس از لطیفه گویی و توهین رئیس جمهور سابق ایران "محمد خاتمی" درخصوص آذری زبان ها این بار یکی دیگر از سران صلاح طلب برای بار دوم به توهین اصیل ترین و پرافتخارترین اقوام ایران اسلامی یعنی آذری زبانها پرداخته و آنها را به سخره گرفتند.

به گزارش برنا، پس از آنکه فیلم لطیف گویی سید محمد خاتمی (رئیس جمهور سابق) در رابطه با هموطنان آذری زبان موجی از اعتراضات را ایجاد نمود، این بار فیلم مصطفی کواکبیان که هم اکنون رئیس ستاد مردمی میرحسین موسوی و نماینده اصلاح طلبان سمنان در مجلس شورای اسلامی است به لطیفه گویی و تمسخر هموطنان آذری زبان می پردازد.

انتشار فیلم های متعدد از لطیفه گویی سران اصلاح طلب راجع به هموطنان آذری زبان در حالی صورت می گیرد که این طیف دائما در شعار های خود دم از احترام به اقوام مختلف می زنند و میرحسین موسوی تلاش زیادی را در روزهای اخیر برای جلب آرای هموطنان آذری زبان انجام داده است.

دانلود فیلم