موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

جنایت مسببان اهانت به قرآن بیش از مباشران است

آیت الله خاتمی در جمع راهپیمایان تهرانی:
جنایت مسببان اهانت به قرآن بیش از مباشران است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مسببان این اهانت‌ها سعی دارند آتش اسلام هراسی را در جهان هر چه بیشتر شعله‌ور کنند، تاکید کرد: در راس مسببان این‌گونه جنایت‌ها، آمریکاست.

گزارش تصویری مرتبط
-------------------------------
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع راهپیمایان مردم تهران در میدان انقلاب اسلامی در سخنانی با اشاره به اینکه این راهپیمایی مایه عزت اسلام و قرآن می‌شود، گفت: اهانت به قرآن کریم مسبوق به سابقه است و در تاریخ نیز ولید ابن یزید کلام الله مجید را گشود و سوره ابراهیم در مقابل چشمانش ظاهر شد.............

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع راهپیمایان مردم تهران در میدان انقلاب اسلامی در سخنانی با اشاره به اینکه این راهپیمایی مایه عزت اسلام و قرآن می‌شود، گفت: اهانت به قرآن کریم مسبوق به سابقه است و در تاریخ نیز ولید ابن یزید کلام الله مجید را گشود و سوره ابراهیم در مقابل چشمانش ظاهر شد.
وی افزود: ولید ابن یزید با آمدن این سوره بسیار عصبانی شده و قرآن را پاره پاره کرد که در واکنش به این اقدام وی کشته شد و به سر در شهر آویخته شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این گونه جنایت‌ها و اهانت‌ها ریشه دار است و پیام آن این است که اینگونه اهانت‌ها بی سابقه است اما عظمت قرآن نیز بی سابقه بوده و با این گونه حرکت‌های شیطانی قرآن کریم عظمتی دو چندان خواهد یافت.
آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه این جنایت‌ها مباشران وی مسببانی دارد در ادامه تصریح کرد: مباشران و مسببان این گونه جنایت‌ها هر دو محکومند و جنایت مسببان بیش از مباشران است.
وی افزود: مسببان این گونه جنایت‌ها کسانی هستند که بیش از 30 سال آتش اسلام هراسی را برافروخته‌اند و یک روز سلمان رشدی مرتد و روز دیگر کاریکاتوریست موهن را مورد حمایت قرار می‌دهند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مسببان این اهانت‌ها سعی دارند آتش اسلام هراسی را در جهان هر چه بیشتر شعله ورتر کنند، تاکید کرد: در راس مسببان این گونه جنایت‌ها آمریکای جنایتکار است که این اقدام شیطانی در حوزه این دولت جبار صورت گرفته است.
وی افزود: دنیا باید بداند عداوت و دشمنی آمریکا با ایران اسلامی از سنخ عداوت با قرآن است و به همین دلیل در کشور آمریکا و با حمایت جانیان آمریکایی و سرمداران آنها اهانت به قرآن کریم انجام می‌شود.
این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: از این رو جنایتکاران آمریکایی همانطور که به قرآن سوزی دست می‌زنند با ملت ایران نیز دشمنی می‌کنند اما باید بدانند که بی‌تردید ملت قرآنی ایران پیروز خواهد بود.
وی با طرح این سؤال که هدف از این اهانت‌ها چیست؟ اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی که توسط ملت مومن ایران و حامیان قرآن صورت گرفت دشمنی مستکبران با ملت ایران بیشتر شد اما باید توجه داشت که با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران قرآن و اسلام زنده شد.
آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه بیداری اسلامی سراسر عالم را فراگرفته است خاطرنشان کرد: سردمداران مستکبر جهان با این گونه اقدامات خود نشان می‌دهند که توان مقابله با دینداری مردم جهان را ندارند.
امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنان خود گفت: پیش از پیروزی انقلاب در کشور آمریکا مسجد و یا مرکز دینی وجود نداشت اما امروز بیش از 450 مسجد و مرکز دینی در آمریکا خودنمایی می‌کند.
وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی اسلام ناب محمدی در جهان در حال گسترش است خاطرنشان کرد: سرمداران غربی توان رویارویی منطقی با اسلام گرایان را ندارند پس در نتیجه دست به این گونه حرکات سخیف می‌‍‌زنند اما باید بدانند که گول خورده‌اند.
آیت الله خاتمی در ادامه اظهار داشت: آمریکا باید بداند که اسلام ناب محمدی خواب راحت را از آنان خواهد گرفت.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: مطمئنا هر گامی که در جهت مبارزه با اسلام ستیزی برداشته شود خداپسندانه است و این گونه راهپیمایی‌ها در سراسر جهان ادامه خواهد یافت و حامیان استکبار برای ابد پشیمان خواهند شد.
وی افزود: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حقیقت نماینده ملت ایران است و از این وزارتخانه می‌خواهیم تا از آمریکا به عنوان متهم درجه اول این اقدام هتاکان در جهان شکایت کند چون این جنایت در حوزه دولت آمریکا صورت گرفته است.
این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: دولت آمریکا باید عاملان این جنایت را دستگیر و به شدت مجازات کنند همچنین باید به حساب کشیش جنایتکاری که برای اولین بار این ایده شیطانی را صورت داد رسیده شود تا دیگر کسی هوس این گونه شیطنت بازی‌ها را در سر نپروارند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه نباید این حادثه را به عنوان یک جرقه گذرا بدانیم خاطرنشان کرد: این حادثه به عنوان یک جریان اسلام ستیز مطرح است و وقتی آمریکا و حامیانشن از چنین جنایتکارانی حمایت می‌کنند و هنگامی که کشور آلمان به یک کاریکاتوریست موهون مدال افتخار می‌دهد این گونه حرکات چراغ سبز نشان دادن به جنایتکاران است.
وی افزود: به این دلیل است که ملت ایران در راهپیمایی‌های خود همواره فریاد پرخروش "مرگ بر آمریکا " را سر می‌دهد.
آیت الله خاتمی تصریح کرد: مکررا اعلام می‌کنیم استکبار جهانی به خاطر دین مسلمانان با آنان دشمنی می‌کند و دنیا استکبار نمی‌خواهد بپذیرد که در حساس ترین منطقه از جهان حمایت از اسلام خواهی شکل گرفته است.
وی با اشاره به اینکه غرب با نظام اسلامی دشمنی می‌کند و این به دلیل مبارزه با اسلام است، خاطرنشان کرد: ملت ایران ملتی قرآنی است و تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون خود پای نظام اسلامی ایران ایستاده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: دنیا اسلام در خصوص هتک حرمت قرآن کریم نباید مقابله به مثل کند چون تمامی انبیاء الهی مورد تائید قرآن کریم هستند.
امام جمعه موقت تهران در ادامه گفت: تنها کتابی که تحریف نشده قرآن کریم است و اگر این کتاب آسمانی نبود نامی از حضرت موسی (ع) و حضرت عیسی (ع) نبود و این یک سند واقعی است.
وی با تاکید بر اینکه اصل کتاب تورات و انجیل مورد تائید قرآن کریم است اظهار داشت: مقابله با قرآن کریم بازی کردن با اسلام خواهی است و کشورهای غربی می‌خواهند با این گونه اقدامات جنگ مذهبی راه بیندازند که مطمئن مسلمان جهان با آنان مقابله خواهند کرد.
آیت الله خاتمی تصریح کرد: باور نمی‌کردیم که این کتاب آسمانی که به جان مسلمان ان بسته است و مورد اهانت قرار گیرد اما این جنایتکاران خلف ناصالح کسانی هستند که روزی بر لب تشنه قرآن ناطق یعنی حسین ابن علی (ع) چوب خیزران زدند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همان طور که یزدیان در اقدامات خود ناکام ماندند دشمنان کنونی اسلام نیز در اهدافشان بر علیه اسلام ناکام خواهند ماند.

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 http://axhayziba.blogsky.com/

مرجان مجردی یا نه

REZA شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 http://mohajereshiraz.blogsky.com

به هر حال این جو خفقان امیزی که در ایران وجود دارد بر هیچ کس پوشیده نیست! دولت ایران سعی دارد همه چیز را به زور به مردم تحمیل کند! یادمان باشد که حتی حضرت محمد هم اسلام را به زور بر کسی تحمیل نمیکرد و دیگر ادیان به راحتی در کنارشان میزیستند ......

فرزند ایران یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 http://meh1225.mihanblog.com

ما در دفاع از قرآن و ولایت تا آخرین نفس ایستاده ایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد