موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

من با صدای بلند گفتم که با این طرح مخالفم

به گزارش سرویس سیاسی جهان، دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام، اخیرا در نشستی خصوصی که با حضور تعدادی از روحانیون برگزار شده بود، به ایراد سخنانی پرداخت که حاوی نکات جالبی می باشد...............

ادامه مطلب ...

نگرانی موسوی از سرنوشت کرم‌های بی‌گناه!

میرحسین موسوی نسبت به سرنوشت "کرم"‌هایی که در راستای تحقیقات فضایی دانشمندان کشورمان به فضا فرستاده شدند، ابراز نگرانی کرده است!
آقای موسوی در دیدار خود با طیفی از اعضای سازمان مجاهدین، در سخنانی بامزه گفته است: "فکر نکنیم مردم گفته‌ها و اعمال ما را فراموش می کنند. مردم حتی نسبت به سرنوشت کرم‌ها و لاک‌پشتی که به فضا فرستاده شدند، حساسند و می خواهند بپرسند نتایج تحقیقات در مورد این حیوانات بی گناه به کجا انجامید؟"!
به گزارش شبکه ایران اشاره وی به پرتاب اولین موجودات زنده در قالب کپسول زیست‌محیطی توسط کاوشگر 3 به فضا است که یکی از جدیدترین دستاورهای فضایی متخصصان جوان کشورمان در سال گذشته بود و توجه بسیاری از محافل خارجی را به خود جلب کرد.
این محموله زیستی در ایام دهه فجر سال 88 به فضا پرتاب شد که حاوی موجوداتی چون لاک پشت، کرم و موش و همچنین پنج ذره سلول بود.
البته نتایج این ابتکار، انتظار دانشمندان کشورمان را تامین نکرد چرا که بر اساس گزارش مهر در همان زمان، سه موجود زنده این محموله نابود شدند. به همین دلیل متخصصان کشورمان درصدند که در سال جدید دومین محموله زیستی را هم به فضا بفرستند.
گفتنی است که دانشمندان از حیواناتی نظیر نوعی از موش و کرم، به عنوان "حیوانات آزمایشگاهی" برای آزمایش دستاوردهای جدید خود و اطمینان از حاصل شدن نتایج موردنظر استفاده می کنند.
نخستین موجودی هم که توسط سفینه‌های فضایی به خارج از جو زمین فرستاده شد، یک "سگ" بوده است.
البته آقای موسوی تاکنون نسبت به سرنوشت این سگ و همچنین موش‌های آزمایشگاهی در کشورهای اروپایی و غربی، سکوت پیشه کرده است!

نیروهای بیگانه سریعا منطقه را ترک کنند

رئیس‌جمهور از نیروهای بیگانه حاضر در منطقه خواست تا هر چه سریعتر این منطقه را ترک کنند.

به گزارش رجانیوز، محمود احمدی نژاد رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز یکشنبه در مراسم روز 29 فروردین روز ارتش طی سخنانی با اشاره به حضور نظامیان بیگانه درمنطقه خلیج فارس گفت: تامین امنیت در منطقه نیازی به نیروهای بیگانه ندارد . آنها اگر خیلی هنر دارند امنیت کشورهای خود را حفظ کنند............

ادامه مطلب ...

انتقاد صریح آیت‏الله‏یزدی از هاشمی‏رفسنجانی

می خواهند برای رهبری تعیین تکلیف کنند

آیت الله محمد یزدی پنجشنبه شب درجمع اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) حاضر شد تا از پشت پرده های میدان سیاست بگوید و کسانی که در سایه درصدد محدود کردن اختیارات رهبری هستند.

به گزارش رجانیوز رییس دبیرخانه مجلس خبرگان اگر چه در سخنان خود نامی از کسی نبرد، اما قرینه ها مقصود او را به نمایش می گذاشت.

آیت الله یزدی با انتقاد از کسانی که قصد دارند تا وظایف و اختیارات رهبری را محدود کنند، گفت: برخی به منظور تضعیف جایگاه رهبری قصد محدود کردن اختیارات ایشان را دارند.
ادامه مطلب ...

موسوی بیشترین تاثیر را از همسرش می پذیرد

یکی از حامیان و دوستان قدیمی میرحسین موسوی ضمن انتقاد از مواضع و اقدامات وی تصریح کرده است که هرگونه ارتباط خود با وی را قطع کرده است.
به گزارش«جوان آنلاین»،فرد مزبور در دیدار با  دو تن از فعالان سیاسی جریان اصولگرا با انتقاد از رفتارهای میرحسین موسوی گفته است،من از اقدامات موسوی ناراحتم.بیانیه هایش را هم قبول ندارم.بیانیه های او را علیرضا بهشتی می نویسد که دیدگاه های تند عجیبی دارد.
وی تصریح کرده است،من با مواجهه موسوی با ولی فقیه مخالفم.من به اتفاق آقای آقازاده با او خیلی صحبت کرده ایم که دست از اقدامات خود بردارد.او لج کرده و خود را حق مطلق می داند.
وی در ادامه با بیان اینکه بعد از بیانیه 17 موسوی با او قطع رابطه کرده ،اظهار داشت،میرحسین بیشترین تاثیر پذیری را از زهرا رهنورد داشته و بیشتر خط ها را از او می گیرد.

سبحانی‌نیا: اصلاح‌طلبان آن زمان که به خود امام(ره) توهین شد کجا بودند؟

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن هتک حرمت مقبره آیت الله سید روح الله خاتمی، نماینده امام خمینی(ره) در استان یزد، گفت: جای سوال است که چرا آقایان اصلاح طلب هتک حرمت به نماینده امام خمینی را دستاویزی برای محکومیت نظام قرار می‌دهند ولی آن زمان که مستقیما به شخص امام توهین آشکار شد سکوت کردند.....................

ادامه مطلب ...

آزاد

نظربدهید

اصلاح طلبان شیخ شان را دیگر تحویل نمی گیرند

 این روزنامه افزود: شنیده های موثق از اطرافیان کروبی حاکی است که تندروی های نامعقول کروبی در جریان حوادث بعد از انتخابات وبی توجهی وی به نصایح خیرخواهانه نزدیکانش و بویژه صدور پیام نوروزی که با اهانت و طعنه های گزنده به برخی بزرگان نظام و شخصیت ها همراه بود به انزوای بیشتر دبیر کل حزب از هم پاشیده اعتماد ملی منجر شده است به گونه ای که بسیاری از افرادی که در انتخابات با کروبی همراه بودند حاضر به همکاری با وی نیستند. کروبی در جلساتی که عناصر شاخص اصلاحات برای تصمیم گیری تشکیل می دهند دعوت نمی شود و طرف مشورت قرار نمی گیرد.

دولت آمریکا مانع تحقیقات در مورد حملات 11 سپتامبر می‌شود

خبرگزاری فارس: پایگاه اینترنتی ربل نوشت: هر روز که می‌گذرد تعداد بیشتری از متخصصین اظهار می‌دارند که دولت مانع تحقیقات آنها در مورد حملات 11 سپتامبر می‌شود.


ادامه مطلب ...