موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

حزب اللهی کیست؟

یکی از خصوصیات حزب اللهی نمونه حضور در صحنه است او در هر شرایطی که احساس کند ارزشهای دینی در خطر است، در صحنه حضور مؤثر دارد.

پایگاه «رهوا»،حزب اللهی از دیدگاه قرآن چه کسی است؟و آیا قرآن نسبت به ایشان توجه خاصی دارد؟ حال وظیفه ی حزب اللهی‌ها چیست؟

 

حزب به چه معناست؟

حزب در ادبیات فارسی و عربی از پیشینه زیادی برخوردار است. حزب در لغت به معنای جماعتی از مردم، پیروان و هم مسلکان شخص، بهره و قسمت آمده است. راغب اصفهانی در المفردات در تبیین مفهوم قرآنی آن بر این باور است که حزب به جماعتی اطلاق می‌شود که با شور و حماسه از آرمان‌های مشترک خود دفاع کنند: «الحزب جماعة فیها غِلَظ.» و گفته شده است که با توجه به ادبیات و مفاهیم قرآن کریم «حزب تجمع گروهی است که بر اندیشه و هدف واحدی توافق داشته باشند و از آن با حمیت دفاع کنند.»( حسن مصطفوی، التحقیق فی کلمات القرآن، تهران، دارالکتب الاسلامیه، ۱۳۶۱)  ..................

ادامه مطلب ...

پاسخ خواندنی حضرت امام به آقای هاشمی

هفته نامه صبح صادق نوشت:اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی که در روزهای پایانی سال ۰۹۳۱ در دیدار مسئولان فصلنامه مطالعات بین المللی مطرح شده بود، پس از انتشار در هفته گذشته، بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و خارجی داشت. موضوع مذاکره و رابطه با آمریکا اصلی ترین بخش از سخنان ایشان بود که با واکنش های منفی برخی از رسانه ها و شخصیت های داخلی مواجه شد.
- حضرت امام خمینی(ره) پاسخ می دهند:
۱- آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
۲- آمریکا در مقابل مسلمین نمی تواند خودنمایی کند.
۳- ما یقین داریم اگر دقیقاً به وظیفه مان که مبارزه با آمریکای جنایتکار است ادامه دهیم، فرزندان مان شهد پیروزی را خواهند چشید.
۴- اسلام ابرقدرت ها را به خاک مذلت می کشاند.
۵- قرن آینده، قرن اسلام است............

ادامه مطلب ...