مسعود ده نمکی

چند روزی است تصویربرداری سریال «آزادی مشروط» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی آغاز شده است، امروز اولین تصاویر از این مجموعه تلویزیونی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با روز‌های ابتدایی تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «آزادی مشروط» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی، لیست کامل بازیگران این سریال منتشر شد.

اسامی کامل بازیگران به شرح زیر است:

پوراندخت مهیمن، لیلا بوشهری، هلیا امامی، بهنوش بختیاری، حدیثه تهرانی، مریم کاویانی، شهین تسلیمی، فاطمه شکری، ساقی زینتی، فریبا ترکاشوند، صهبا شرافتی، ژاله درستکار، نیوشا مدبر، غزاله اکرمی، حوریه مقدم، عاطفه رحمان پور، مهشید زاده رعیت، پرنیا کربلائی، پریا انوری، فرناز فضلی، پرویز فلاحی‌پور ، مهران رجبی ، علیرضا استادی ،نیما شاهرخ‌شاهی ، علیرضا مسعودی ،سروش جمشیدی ، سیدمهرداد ضیائی ،کاوه سماک‌باشی، حسین رفیعی، رامین راستاد ، اصغر نقی‌زاده ،محمدرضا رهبری، افشین سنگ‌چاپ ، شهاب عباسی ،یدالله شادمانی ، محمود مقامی ، عباس محبی ، مختار سائقی ، علیرضا جاویدنیا ، فرج‌الله گلسفیدی ، سیامک اشعریون ، مجید شهریاری ، ابراهیم کوخائی ، محمدرضا حسینی‌بای ، ابوالفضل همراه ،ماشالله شاهمرادی‌زاده ، ماهان عبدی ، سامان گوران، سید احمدرضا موسوی ، سینا آبگون ، سید‌مسعود حسینی ،،مجید قادری ، امید قادریان ،رضا تقی‌زاده و...

https://www.ghatreh.com/news/nn63718270/

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت 18:3  توسط مسعود ده نمکی  | 

سریال آزادی مشروط

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت 17:57  توسط مسعود ده نمکی  | 

 

+ نوشته شده در  جمعه بیست و سوم اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت 17:53  توسط مسعود ده نمکی  | 

به امید خدا و دعای شما چند ماه کار سخت و طاقت‌فرسا اما شیرین در کنار عوامل خوب و خاطره‌ساز آغاز شد.

ترکیبی از بازیگران طنز و غیر طنز برای خلق یک اثر دیگر به امید آنکه مورد قبول واقع شود.

درصد بالای رضایتمندی مردم در مینی‌سریال دادِستان نشان داد لطف خدا و مردم توشه راهمان است.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیستم اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت 13:48  توسط مسعود ده نمکی  | 

«آزادی مشروط» مسعود ده‌نمکی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سیمافیلم، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «آزادی مشروط» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی در کرج آغاز شد.

در این سریال طنز که از کمدین‌های سینما و تلویزیون در آن استفاده شده است، بازیگرانی چون مهران رجبی، پرویز فلاحی‌پور، محمود مقامی، عباس محبی، سیدمهرداد ضیایی، شهین تسلیمی، رامین راستاد، علیرضا استادی، افیشن سنگ‌چاپ، بهنوش بختیاری، مریم کاویانی، حسین رفیعی، سروش جمشیدی، سامان گوران، علیرضا مسعودی، پوراندخت مهیمن، محمدرضا رهبری، شهاب عباسی، نیما شاهرخ شاهی، حدیث تهرانی، هلیا امامی، کاوه سماک‌باشی، صهبا شرافتی و لیلا بوشهری حضور دارند.

سریال ۳۰ قسمتی «آزادی مشروط» با محوریت طنز درباره فعالیت‌ گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود.

نگارش فیلمنامه سریال توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی انجام شده است.

https://www.ghatreh.com/news/nn63658496/

+ نوشته شده در  دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت 13:51  توسط مسعود ده نمکی  | 

یعنی نباید باشد!

+ نوشته شده در  چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت 13:48  توسط مسعود ده نمکی  | 

حسین رفیعی، سروش جمشیدی و سامان گوران در جمع بازیگران «آزادی مشروط» لیست بازیگران مجموعه تلویزیونی «آزادی مشروط» با اضافه شدن سه چهره طنز دیگر تکمیل‌تر شد.

حسین رفیعی، سروش جمشیدی و سامان گوران جدیدترین بازیگرانی هستند که حضورشان در سریال جدید مسعود ده‌نمکی قطعی شده است.

با تکمیل لیست بازیگران، به‌زودی تصویربرداری سریال «آزادی مشروط» آغاز می‌شود.

در این سریال طنز که از بهترین کمدین‌های سینما و تلویزیون در آن استفاده شده است، بازیگرانی چون مهران رجبی، پرویز فلاحی‌پور، محمود مقامی، عباس محبی، سیدمهرداد ضیایی، رامین راستاد، علیرضا استادی، افشین سنگ‌چاپ، بهنوش بختیاری، مریم کاویانی، علیرضا مسعودی، پوراندخت مهیمن، محمدرضا رهبری، شهاب عباسی، هلیا امامی و کاوه سماک‌باشی حضور دارند.

سریال ۳۰ قسمتی «آزادی مشروط» با محوریت طنز درباره فعالیت‌ گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود.

نگارش فیلمنامه سریال توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی انجام شده است.

+ نوشته شده در  شنبه دهم اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت 19:38  توسط مسعود ده نمکی  | 

نادر جان !

می دانم از امشب پوستر هایت را فراوان چاپ خواهند کرد و برایت کلیپ ها و مستند ها خواهند ساخت اما از غصه های این سالهای آخر تو نخواند گفت.

از بی مهری های کسانی که تو برایشان نردبان فراهم کردی .از حرفهای در گوشی که بارها برایم گفتی و مرا هم به صبوری دعوت کردی.

از اینکه می گفتی مسعود جان ! نسل جنگ‌چیز دیگری بود و تکرار نشدنی است و از همسنگران امروز باید به اندازه فهم شان توقع داشت.

می گفتی چک دست کسانی است که خودمان دسته چک دستشان دادیم اما به اسم نو انقلابی گری از روی ما رد شده اند .کاری که ما با نسل خودمان و سید مرتضی آوینی نکردیم می دانم درست مثل شهید آوینی همانها که خون به جگرش کردند و برایش مرثیه خواندند برای تو هم همانها که قلبت را آزردند سیاهپوش خواهند شد حیف که به صبر و سکوتم فرا خواندی وگرنه گفتنی ها بسیار است.

عزت و ذلت دست خداست نادر جان . سلام مرا هم به امام و شهدا برسان و بگو رفقای قدیمی در راه هستند

+ نوشته شده در  شنبه دهم اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت 12:15  توسط مسعود ده نمکی  | 

مریم کاویانی به «آزادی مشروط» پیوست

مریم کاویانی به جمع بازیگران سریال «آزادی مشروط» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی پیوست.

مریم کاویانی که پیش از این در سریال «دارا و ندار» و فیلم‌های سینمایی «اخراجی‌ها ۳» و «معراجی‌ها» با مسعود ده‌نمکی همکاری داشته است، به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «آزادی مشروط» اضافه شد تا لیست بازیگران این سریال تکمیل‌تر شود.

در حال حاضر مقدمات تولید سریال در حال انجام است و با اضافه شدن چند بازیگر دیگر، کار انتخاب بازیگران «آزادی مشروط» به پایان می‌رسد و به‌زودی کار تصویربرداری آغاز می‌شود.

در این سریال طنز که از بهترین کمدین‌های سینما و تلویزیون در آن استفاده شده است، بازیگرانی چون ، مهران رجبی، پرویز فلاحی‌پور، محمود مقامی، عباس محبی، سید مهرداد ضیایی، رامین راستاد، علیرضا استادی، افیشن سنگ‌چاپ، بهنوش بختیاری، علیرضا مسعودی، پوراندخت مهیمن، محمدرضا رهبری، شهاب عباسی، هلیا امامی و کاوه سماک‌باشی حضور دارند.

سریال ۳۰ قسمتی «آزادی مشروط» با محوریت طنز درباره فعالیت‌ گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود.

نگارش فیلمنامه سریال توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی انجام شده است .

+ نوشته شده در  سه شنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت 15:26  توسط مسعود ده نمکی  | 

این پوست نازک روی هسته خرما رو می‌بینید؟ در زبان عربی بهش میگن «قطمیر». قرآن می‌فرماید: کسانی را که اربابان عالم و کدخدای جهان می‌پندارید، صاحب و مالک این «قطمیر» هم نیستند .

+ نوشته شده در  پنجشنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت 10:51  توسط مسعود ده نمکی  | 

مطالب قدیمی‌تر