موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

تلاش برای براندازی با شعار دموکراسی

سند دیگری از منزل سحابی توسط مأموران کشف شد که مربوط به خرید پانصد قبضه سلاح دویست کلت و سیصد قبضه مسلسل است. دستنوشته‌ دیگری منتسب به اکبر گنجی از منزل سحابی پیدا شده که در آن نیز خبر از خرید پانصد قبضه اسلحه مجهز به صداخفه‌کن است.

در ادامه واکاوی کتاب آسیب‌شناسی حزب مشارکت پس از بررسی دفاع مشارکتی‌ها از مجرمین سیاسی-امنیتی، حمایت از "اپوزیسیون داخل‌نشین " ، "توطئه‌های قتل‌های زنجیره‌ای " و غائله کوی دانشگاه 78 در این بخش به چگونگی شکل‌گیری " کنفرانس برلین " خواهیم پرداخت:

ادامه مطلب ...

رهبری خطاب به افراد داخل نظام:

دو پهلو حرف زدن خواص کمک به فتنه دشمن است
نسل جوان کنونی بسیار بهتر و هوشمندانه‌تر عمل می‌کند

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: هنگامی که عده ای در فضای فتنه و غبارآلودگی، با زبان، اسلام را نفی و در عمل نیز جمهوریت نظام را نفی می کنند و انتخابات را زیر سؤال می برند، انتظار از خواص این است که مرز و موضع خود را شفاف مشخص کنند.

ادامه مطلب ...

پنج دوره آشوب‌گری روشنفکران در تاریخ معاصر ایران

عطا بهرامی: در طی چهار سال گذشته بمباران تبلیغاتی گسترده ای از سوی رسانه های غربی و عوامل داخلی آنها علیه دولت احمدی نژاد انجام شد. غربی ها امیدوار بودند که بتوانند ثمره تبلیغات گسترده خود را در انتخابات اخیر چیده و پس از مدت ها عقب نشینی، یک گام به جلو بردارند؛ اما ماجرا برای آنها به یک فاجعه تبدیل شد. نه تنها احمدی نژاد از قدرت کنار نرفت بلکه با حمایت قاطع ملت برای بار دوم به ریاست جمهوری برگزیده شد.

اگرچه آمریکایی ها بارها گفته اند که فرد در هدایت سیاست خارجی ایران تاثیری ندارد اما مطمئنا آنها نیز برتری کیفی................ ادامه مطلب ...

نظر بدهید

نظرتان در مورد وبلاگ چیست؟

آیت‌الله نوری: حب مال و مقام باعث تمام فتنه‌ها می‌شود

جمعی از فرماندهان ارشد نواحی سپاه و مدیران سازمان بسیج مستضعفین سراسر کشور با آیت‌الله العظمی نوری‌ همدانی دیدار کردند.

به گزارش ایسنا: به نقل از مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید در این دیدار جنگ نرم را مهم دانست و گفت: ابزار و آلات جنگ نرم، تبلیغات و رسانه‌های گروهی هستند که دشمن با این وسایل علیه دین استفاده می‌کند.

ادامه مطلب ...

حذف دین، جدیدترین خواسته فرقه سبز!

شبکه ایران: پس از آنکه پنج تن از حامیان سکولار و حامیان خارج نشین میرحسین موسوی، با صدور بیانیه ای به حمایت از آقای موسوی پرداختند، دیروز هم، تعداد دیگری از "حامیان سکولار فرقه سبز" اقدام به صدور بیانیه کردند.

از منتشر کنندگان این بیانیه نامی برده نشده، اما رادیو فردا، ارگان وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا(سیا)، این عده را "پشتیبانان سکولار جنبش سبز ایران" نامیده است.

ادامه مطلب ...

عکس هوایی ازساختمان موساد

عکس هوایی از ساختمان سازمان جاسوسی اسرائیل در تلاویو


         

دو دروغ فاحش توسط حامی موسوی در مناظره

الف: آقای جواد اطاعت 5 شنبه شب در مناظره زنده تلویزیونی در ضمن بیانات متنوع درباره مسایل روز کشور، دو رقم و ا دعا درموضوعات اقتصادی کشور ارایه کردند که به دلیل غیرواقعی و نادرست بودن هر دو رقم، نکاتی درباره هر دو ادعا یادآوری می‌شود:

1 – آیا تورم در دوره 8 ساله دوم خرداد، خیلی کم بود؟

آقای اطاعت با انتقاد شدید از تورم قبل و بعد از دولت اصلاحات، دولت آقای خاتمی را در مهار تورم موفق معرفی و برای اثبات این ادعا گفت: «... چرا قیمت گوشت در دوره اصلاحات در طی 8 سال دولت آقای خاتمی بین 3 هزار تا 3 هزار و 700 تومان نوسان داشت اما در دولت فخیمه فعلی و مجلس محترم به 18 هزار تومان افزایش پیدا کرده ... »

خوشبختانه آمارهای اقتصادی مانند تورم، توسط نهادی بی‌طرف و علمی بنام «اداره بررسی های اقتصادی بانک مرکزی» ثبت و اعلام می‌شوند و در موضوعات اقتصادی - بر عکس موضوعات سیاسی- گوینده ادعاهای غیرمستند و بی‌پشتوانه خیلی زود رسوا می‌شود.

ادامه مطلب ...

واکنش مسئولین قبلی و فعلی فارس به دروغ‌هایی که اطاعت گفت

جواد اطاعت عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی که در جریان انتخابات ریاست جمهوری دهم با عدم التزام تشکیلاتی، علی‌رغم معرفی کروبی به‌عنوان کاندیدای رسمی حزب، جزء حامیان موسوی بود، پنج‌شنبه شب در برنامه "رو به فردا" موارد متعدد و پراکنده‌ای را در جریان مناظره با علیرضا زاکانی بیان کرد که در موارد زیادی خلاف واقعیت بود.

به گزارش رجانیوز، اگرچه برخی از این موارد مانند تصمیم دولت خاتمی برای افزایش یک‌باره قیمت بنزین به حدود 400 تومان براساس ماده 3 برنامه چهارم توسعه در همان مناطره و در حالی که اطاعت سعی داشت، بگوید این تصمیم ده‌ساله بوده، نه یک‌ساله، افشا شد اما برخی دیگر از موارد نیز بدون پاسخ ماند.

اطاعت در حالی حضور خود در میان متحصنین مجلس ششم را تکذیب کرد که نام وی در اخبار مربوط به این تحصن در سال 82 وجود دارد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8611020757

ادامه مطلب ...

مناظره صریح و رو در روی دو روزنامه نگار در برنامه

شریعتمداری: آشوب ها مطابق فرمول شناخته شده بیگانگان بود کواکبیان:خاتمی،موسوی وکروبی باید با بیگانگان مرزبندی می‌کردند

برنامه رو به فردا از همان آغاز مورد استقبال اهالی میدان سیاست و رسانه قرار گرفت؛ آنقدر که برخی عنوان 90 سیاسی را برایش برگزیدند. سه شنبه شب نوبت به مصطفی کواکبیان و حسین شریعتمداری رسید تا از انتخابات و مسائل پس از آن بگویند و راهکارهای برون رفت از شرایط کنونی را مورد بررسی قرار دهند.

ادامه مطلب ...

واگویه هایی از زندگی ساده و بی آلایش رهبر انقلاب

گروه تاریخ: زندگی ساده و بی آلایش رهبر انقلاب از آغاز تا اکنون یادآور عکس و تصویرهایی است که از منزل بی تکلف امام منتشر شده و خاطراتی که از ایشان هنوز در میان حرف و حدیث های روزمره انقلابیون موج می زند. و اکنون اگر چه رهبر انقلاب نیز بر همان مشی هستند؛ اما پرهیز ایشان از انتشار چنین خاطراتی شاید بسیاری از ناگفته ها را ناگفته باقی گذاشته است.

آنچه در پی می آید گزیده ای است از اظهارنظرهای شخصیت های مختلف پیرامون زندگی رهبر انقلاب. کسی که پیشتر در خصوص سال های آغازین زندگی اش این چنین تعریف می کرد:«پدرم روحانى معروفى بود اما خیلى پارسا و گوشه گیر… زندگى ما به سختى مى‌گذشت. من یادم هست شب‌هایى اتفاق می‌افتاد که در منزل ما شام نبود! مادرم با زحمت براى ما شام تهیه می‌کرد و… آن شام هم نان و کشمش بود.»

ادامه مطلب ...

جوابیه علی مطهری وپاسخ کیهان

حفظ حرمت استاد شهید آیت الله مطهری ایجاب می کرد آنچه را آقای علی مطهری در مقام پاسخ به یادداشت کیهان فرستاده است، چاپ نکنیم تا روح مطهر آن شهید بزرگوار از اظهارات ساده لوحانه فرزندش که انتظار می رفت نشانه قابل توجهی از آن شهید جلیل القدر داشته باشد، آزرده نشود ولی از سوی دیگر استاد شهید همه عمر شریف و پربرکت خویش را صرف ترویج اسلام ناب محمدی(ص) و مقابله با بداندیشان و کج اندیشان و منحرفان کرد و سرانجام نیز جان گرانقدر در همین راه نهاده و به لقاءالله رفت. بنابراین، اگرچه درج جوابیه آقای علی مطهری و برملا شدن میزان درک دینی و سیاسی ایشان به دلیل انتساب وی به استاد شهید مطهری برای کیهان ناگوار است ولی به فرموده قرآن «ان اولی الناس بابراهیم الذین اتبعوه نزدیکترین افراد به حضرت ابراهیم(ع) کسانی هستند که از او پیروی می کنند» و رابطه سببی با استاد شهید هنگامی ارزشمند است که پیروی معنوی از آن شهید گرانقدر را نیز درپی داشته باشد. و بالاخره با عرض پوزش از ساحت استاد شهید و بیت شریف ایشان، متن کامل جوابیه آقای علی مطهری چنین است.

ادامه مطلب ...

ما قنبریم، کوری قنفذ، علی کجاست؟

یوسفعلی میرشکاک

گیرم ولی نی‎اند حریفان، ولی کجاست؟
ما قنبریم کوری قنفذ علی کجاست؟

مولانا علی معلم دامغانی

بنده از آن‎جا که هیچ نسبتی با رسانه‎های فراگیر داخلی و خارجی ندارم، نمی‎دانم که ماجرای پاره کردن و آتش زدن تصاویر سیدنا القائد و امام راحل(ره) ... چه بگویم؟ «شنیده‎ام» و بهگفته شاعر شاعران: «نشنیده‎ها کژ آغندند.» امام و جانشین آن حضرت، نیازمند دفاع هیچ‎کاره‎ای چون بنده نیستند. آن یک به قول جناب معلم «غیبتی عصر آشکار» بود، غریب آمد و غریب رفت و علی‎رغم آن همه شور و غوغای عاشقان و پیروان بهگفته شاعر بزرگ قرون اخیر، بازار حقیقت وجود وی کساد بود:

یا خمینی عجب از شور جهادی که تو داری
مُردم از رونق بازار کسادی که تو داری

ادامه مطلب ...

رحیمیان: موسوی مثل بنی صدر خود را لو داد

کیهان: عضو سابق شورای مرکزی مجمع روحانیون معتقد است: اقدامات سران فتنه و اغتشاشات پس از انتخابات فرصتی بود تا جریان نفاق در جمهوری اسلامی رسوا و خوب و بد از هم تشخیص داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان که در نشست شماری از اساتید و متفکران لبنانی سخن می گفت، اظهار داشت: جهان استکبار که از تمامی حربه ها از جمله ترور، تحریم، راه اندازی جنگ تحمیلی و دهها حربه دیگر برای براندازی نظام و انقلاب اسلامی نتیجه نگرفته بود، فرصت را در انتخابات مغتنم شمرد تا بار دیگر با دامن زدن به شایعه تقلب و راه اندازی آشوب، دشمنی خود را ثابت کند. 30شبکه ماهواره ای غربی و صهیونیستی و بیش از همه آنها شبکه بی بی سی، با بی انصافی تمام فضای ایران را منعکس کردند و حتی در حوادث روز عاشورا نیز با غرض ورزی عمل کردند...........

ادامه مطلب ...

پاسخ‌های حسین شریعتمداری به شبهاتی مطرح در زمینه تطهیر فتنه‌گران

حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان با اشاره به برخی شبهات مطرح شده از سوی علی مطهری در برنامه پنج‌شنبه شب سیما که مشابه این شبهات از سوی افراد دیگر نیز به‌صورت مکرر بیان شده است، به این موارد پاسخ داد.

به گزارش رجانیوز، "سرآغاز همه حوادث پس از انتخابات، از مناظره احمدی‌نژاد و موسوی و نام بردن از هاشمی رفسنجانی در آن بود"، "هر دو طرف در جریان این حوادث اقدام به افراطی‌گری کردند"، "هر دو طرف خشونت به خرج دادند"، و "چه اشکالی دارد که کسانی برخی از نظرات ولی فقیه را قبول نداشته باشند اما طرفدار نظام و امام و اسلام باشند"، مهم‌ترین شبهاتی است که در این یادداشت به آن‌ها پاسخ داده شده است.

ادامه مطلب ...

همه باید از حرکت خودسرانه پرهیز کنند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حضور عظیم و تعیین کننده ملت مؤمن، بابصیرت و با غیرت ایران را در راهپیمایی سراسری نهم دی ماه امسال، تجلی دست قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب خواندند.
ادامه مطلب ...

جریان فتنه به کدام سو می‌رود؟

صحنه‌گردانی منکران وحی، امام‌زمان(عج) و عصمت‌ائمه(ع) در جنبش ضد دین

احسان صالحی: دو روز پس از آنکه میرحسین موسوی بیانیه جدید خود را صادر کرد و در آن حرمت‌شکنان روز عاشورا را مردم خداجویی نامید که حسین حسین‌گویان به خیابان‌ها آمدند و در عین حال، با یک عقب‌نشینی تلویحی دولت را به رسمیت شناخت، عبدالکریم سروش، محسن کدیور، عطاءالله مهاجرانی، عبدالعلی بازرگان و اکبر گنجی در بیانیه‌ای مشترک که در رسانه‌های جریان فتنه از آن به‌عنوان بیانیه پنج روشنفکر ایرانی در حمایت از بیانیه موسوی یاد شد، به میدان آمدند تا بر خواسته‌های غیرقانونی خود پافشاری کنند و در ضمن نشان دهند کار در دست موسوی نیست که اگر وی به هر دلیلی قصد عقب‌نشینی کرد، بقیه نیز پشت سر او حرکت کنند.

ادامه مطلب ...

مناظره جلیلی و مطهری در برنامه رو به فردا:

جلیلی: با آبروی نظام بازی کردن یک لغزش ساده نبود/ مطهری: موسوی در بیانیه‌اش به قانونی بودن دولت اعتراف کرد

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و وحید جلیلی روزنامه نگار و فعال فرهنگی پنجشنبه شب در برنامه رو به فردا شبکه سوم سیما درباره مسایلی که ایران در چند ماه اخیر با آن مواجه بوده، به مناظره پرداختند........

ادامه مطلب ...

نظر تان درباره وبلاگ چیست؟؟؟؟؟