موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

کشف حجاب؛ پایان فمینیست های ایرانی+عکس

به گزارش سرویس زنان جهان؛ بسیاری از زنان فمنیست ایرانی که در برهه ای  در چهره ای سنتی و مذهبی به دفاع از حقوق زنان می پرداختند و به دنبال این بودند که  نگرش فمنیستی جدیدی را به نام فمنیست اسلامی پایه گذاری کنند به مرور و پس از روشن شدن ارتباطات وسیع و گسترده شان با غرب و شرکت در کنفرانسهایی از نوع کنفراس برلین به اجبار زمان نقاب از چهره خود برداشته و نگرش سکولار و بی دین خود را با حرکتهایی چون کشف حجاب در برابر رسانه ها عیان کردند ..........

به گزارش سرویس زنان جهان؛ بسیاری از زنان فمنیست ایرانی که در برهه ای  در چهره ای سنتی و مذهبی به دفاع از حقوق زنان می پرداختند و به دنبال این بودند که  نگرش فمنیستی جدیدی را به نام فمنیست اسلامی پایه گذاری کنند به مرور و پس از روشن شدن ارتباطات وسیع و گسترده شان با غرب و شرکت در کنفرانسهایی از نوع کنفراس برلین به اجبار زمان نقاب از چهره خود برداشته و نگرش سکولار و بی دین خود را با حرکتهایی چون کشف حجاب در برابر رسانه ها عیان کردند .

هر چند افرادی چون مهر انگیز کار ، شهلا شرکت و شهلا لاهیجی از همان ابتدا به دلیل سوابقی که به پیش از انقلاب اسلامی بر می گشت نمی توانستند چندان ادعایی داشته باشند اما در بازیهای سیاسی و در میان برخی گروههای سیاسی اصلاح طلب نقشی بر عهده گرفته بودند که احتیاج به کمی نمایش دینداری داشت  و آنها تا چندین سال  با دروغ خود را در بین مردم موجه نگاه داشتند.

اخیرا مهر انگیز کار یکی از زنان نزدیک به طیف زنان اصلاح طلب و از مسافران کنفرانس ننگین برلین در کتابی که خارج از کشور به چاپ رسانده است به گفتگوی خود با اکبر گنجی در ایران اشاره می کند که برای شرکت در کنفرانس برلین از او خواسته به عنوان نماینده  اصلاح طلب ایرانی روسری به سر کند حتی اگر تمایلی ندارد و او برخلاف تمایلش به اصرار گنجی در آن جلسه با حجاب ظاهر شده است.

مهر انگیزکار 
وی وکیل، روزنامه‌نگار  و یک فعال فمنیست است که در فروردین سال ۱۳۷۹ در کنفرانس «ایران بعد از انتخابات» که توسط بنیاد هانریش بل در برلین برگزار شده بود (مشهور به کنفرانس برلین) شرکت کرد.  ودر این کنفرانس سخیف به همراهی با  توهین  کنندگان به مردم و نظام جمهوری اسلامی پرداخت.

در همین دوره بود که  همسرش، سیامک پورزند، با بیان مطالبی علیه جمهوری اسلامی برای یکی از نهاد جاسوسی آمریکا پناهندگی سیاسی گرفت و مهر انگیز کار هم به ینگه دنیا گریخت.

توضیح عکس: مهر انگیز کار در لباسی که به آن اعتقادی ندارد

مهرانگیز کار هم اکنون به عنوان پژوهشگر در کالج مطالعات دولتی جان اف کندی در دانشگاه هاروارد مشغول به  فعالیت علیه جمهوری اسلامی  است و در میتینگ های سیاسی خصوصا پس از انتخابات ریاست جمهوری فعلانه حضور دارد.


توضیح عکس: مهر انگیز کار ، مصاحبه با VOA ضد ملت ایران

وی به خاطر فعالیت ها ضد ایرانی اش جوایزهای دلاری متعددی دریافت کرد مانند: جایزه آزادی نوشتنVasyl Stus انجمن قلم نیوانگلند (ماساچوست آمریکا) به عنوان نویسنده‌ای که با ظلم و بی رحمی مبارزه کرده است ! و نیز در سال ۲۰۰۴ دریافت جایزه حقوق بشر سالانه سازمان "Human Rights First" (کمیته وکلای حقوق بشر سابق) را دریافت  کرد  و البته این دلارها در بسیاری برنامه های ضد ملی مهر انگیز کار به کار گرفته شد.


توضیح عکس: مهر انگیز کار در قالب اصلی اش

فاطمه حقیقت جو
وی نماینده اصلاحات در مجلس ششم بود که در جریان استعفای دسته‌جمعی نمایندگان مجلس پس از عدم موفقیت برای اجرای  اصلاحات مورد نظر خود و دوستان اصلاح طلبش در مجلس، استعفایش توسط اعضای این مجلس در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۸۲ پذیرفته شد.


توضیح عکس:حقیقت جو(با چادر) نماینده اصلاح طلبان درمجلس ششم

توضیح عکس : حقیقت جو درآن سوی مرزها ودر کنار کریستین امانپور

وی به بهانه ادامه تحصیلات از کشور خارج شد و ماهیت وابسته خود را به غرب و تفکرات سکولار آن در اجرای برنامه های برنامه های ضد ایرانی آمریکا و انگلیس نشان داد.

فاطمه حقیقت‌جو که به همراه محسن کدیور و عطاءالله مهاجرانی مدیریت سایت ضدانقلاب جرس را برعهده دارد، مثل دیگر دوستان فراری اش اخیرا از یک موسسه آمریکایی جایزه ای نقدی !دریافت کرده است. 

او  پس از فرار به خارج ابتدا چادر را کنار گذاشت و با توصیه دوستان  آمریکایی هایش با کت و دامن در انظار عمومی ظاهر شد.

اخیرا وی در مصاحبه ای با صدای آمریکا به تشریح نظرات سکولار خود درباره حجاب پرداخته و با بی ارتباط دانستن حجاب با عفت از همان مثال نخ نما شده که آدم باید دلش پاک باشد استفاده کرده و گفته است: این تصور غلطی است که برخی فکر می کنند اگر زنی حجاب نداشت از دایره پاکدامنی و عفت خارج شده است. من زنان بسیاری را می شناسم که حجاب ندارند اما عفیف هستند .

حقیقت جو که مثل دوره نمایندگی اش در مجلس فردی احساساتی و هیجانی است برای پیاده کردن اهداف غرب در ایران بسیار بی تابی نشان می ده وطی  مصاحبه ای ادعا کرد طرح حجاب و عفاف که در ایران اجرا می شود با هدف مقابله با جنبش سبز است زیرا زنان بدحجاب عنصر حیاتی جنبش سبز هستند!

وی در ادامه نظراتش که با ماهیت رفتار او و پوشش چادرش در ایران تفاوت آشکار دارد پرده از روی دروغ دینداری خود بر میدارد و اینطور برای ایران نسخه می پیچد که: بهتر است در ایران یک حکومت غیردینی داشته باشیم .!

هرچند که گروه اصلاح طلب به روسری کردن حقیقت جو دل خوشند اما حقیقت جو با اظهار نظر در مورد حجاب کاملا عقاید خود را آشکار کرده است و روسری کوچک حقیقت جو که حتی از پوشاندن مو و گردن وی عاجز است ادامه این نمایش مذهبی بودن را مضحک جلوه داده است.


توضیح عکس: حقیقت جو در کنار زن مانکنی که دوست نزدیک رضا پهلوی است و به رفتارهای غیر اخلاقی شهره است.


فریبا داوودی مهاجر
فریبا داوودی مهاجر کارشناس و مشاور دفتر مشارکت زنان اصلاحات، خبرنگار روزنامه های اصلاح طلب که در روز محاکمه عبدالله نوری با دعوت از خبرنگاران اصلاح طلب تظاهراتی در مقابل دادگاه ویژه روحانیت به راه انداخت.

وی پس از فرار به خارج و پناه بردن به دامن آمریکایی ها طی مصاحبه او با یکی از شبکه های لس آنجلسی وقتی مجری از او سوال می کند چرا شما فقط جلوی دوربین روسری سر می کنید می گوید من بنا بر مصلحت و شرایط قبلا در ایران حجاب داشتم ولی اعتقادی به آن ندارم و وقتی خبرنگار از او می خواهد روسری اش را بردارد در مقابل دوربین تلویزیون کشف حجاب می کند و این عمل زشت را اعتراض به وضع موجود ایران می داند و از زنان ایرانی هم می خواهد که تجربه او را تکرار کنند.

 
توضیح عکس: داوودی مهاجر در زمان مسئولیت در نهاد دولتی اصلاح طلبان


توضیح عکس: فریبا داوودی مهاجر در حال دریافت یکی از چندین جوایز دلاری



 سایت های اصلاحات کشف حجاب داوودی مهاجر کسی که به قول خودش بیست و پنج سال چادر بر سر گذاشته را با شتابزدگی به تحلیل پرداختند اما واقعیت این است که این زنان تا هنگام حضور در ایران و در بین مردم به دروغ متوسل شده و اهداف خود را به کمک هم فکران اصلاح طلب خود چون زهرا شجاعی تا دور افتاده ترین روستاها رسوخ داده اند و این خیانتی است که اصلاح طلب ها به مدد دروغ در حق مردم متشرع ایران به کار بسته اند و با هیچ تحلیلی دروغ توجیه نمی شود.


شیرین عبادی
شیرین عبادی، مدعی احقاق حقوق زنان با جمع‌آوری امضا برای کمپین‌های خود ساخته در قالب تشکل‌های فمنیستی احکام اسلام را پی در پی به مبارزه طلبیده و در برابر آن با گاردی سکولار و مبتنی بر مدد رسانی غربی ضد اسلامش با انواع جایزه های جهانی که دیگر حنایش برای هیچ آدم عاقلی رنگی ندارد ژست حقوق بشری گرفته است.


وی برای دریافت یکی از همین جوایز سیاسی که اعتراض بسیاری از دانایان را بر انگیخت و پیش از او شامل حال قصاب صبرا و شتیلا هم شده بود بدون حجاب برای گرفتن جایزه ظاهر می شود .

البته عبادی پیش از انقلاب از نزدیکان دربار پهلوی بوده است و تز فکری مشابهی با دیکتاتوری محمد رضا پهلوی و همسر او یعنی فرح پهلوی خاصه در حوزه اخلاقی دارد  که البته این نزدیکی با فاسدترین افراد از نظر اخلاقی بیانگر روحیه او نیز هست.



عبادی در همان ژست های مضحک حقوق بشری  خود را حامی دین انگلیسی ساخته بهائت می داند و بارها وکیل شکایت بهائیان علیه ایران می شود اما در برابر قتل عام کودکان و زنان مسلمان در بسیاری نقاط دنیا به دست مدافعان آمریکایی و انگلیسی سکوت پیشه می کند وی در این سر سپردگی کار را به جایی می رساند که شخصا به دیدار سران کشورهای اروپایی می رود تا آنها را علیه حمله و فشار به حکومت اسلامی ایران ترغیب کند.


توضیح عکس: سه زن سکولار نزدیک به اصلاح طلبان ،شیرین عبادی، سیمین بهبهانی و مهر انگیز کار

کاملا روشن است که عبادی یک فرد سکولار است که هرگز نمی تواند ادعای دینداری داشته باشد اما وی با زیرکی خاصی از مقابله رودر رو با اسلام پرهیز می کند اما با بی پروایی خود در نوع پوشش و ارتباط با مردان نامحرم قوانین اسلام را مورد بی احترامی قرار می دهد و به کمک دوستان خود در غرب و تحت پوشش زن مسلمانی که جایزه نوبل! گرفته در حال ترویج نوعی اسلام است که خطری برای غرب و دوستان غربی اش نداشته باشد.

شادی صدر صدر  وکیل و روزنامه‌نگار فمینیست ایرانی و فعال حقوق زنان است. 

وی از اعضای فعال همه کمپین هایی است که از طریق عوامل بیرونی اداره می شود تا به دولت و ملت ایران برای تن دادن به قوانین بین المللی تدوین شده توسط غرب  که متعارض با قوانین اسلام است فشار وارد نماید.

 مانند کمپین «قانون ِ بی‌سنگسار»؛ «نه به طرح امنیت اجتماعی»، «تحصیل سهم من نیست، حق من است»، «نه! به لایحه حمایت از مردان در خانواده»، «دفاع از حق ورود زنان به ورزشگاه‌ها»، «اعتراض به فشارهای غیرقانونی علیه فعالان جنبش زنان» و «مادر من، وطن من» و همچنین «منشوری از آن خود» (منشور زنان ایرانی) است.

شادی صدر نیز عملاً اعتقاد به حجاب و تفکرات اسلام در حوزه پوشش زن ندارد و با تشکیل جلسات متعدد در داخل کشور برای زنان و دختران طبقات مرفه و سازمانهای غیر دولتی زنان به نشر افکار سکولار خود می پردازد.

جالب این است که او هم مثل دیگر دوستانش از بذل و بخشش دلارهای آمریکایی بی بهره نمانده و با این دلارها روزگار می گذراند .
وی به خاط فعالیت های سکولارش جایزه های متعددی گرفته که آخرین آن، جایزه زنان شجاع وزارت امور خارجه آمریکا (۲۰۱۰) به خاطر شجاعت و رهبری در دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان! به او  داده شده است.

 وی در تمام  جلسات خود در خارج از کشور مثل دیگر دوستان اصلاح طلبش  بدون حجاب ظاهرشده و عملا کشف حجاب کرده است.


توضیح عکس: شادی صدر در خارج از کشور


توضیح عکس: صدر در حال اعتراض به مسئولین ورزشگاه آزادی برای ورود ورزشگاه

واقعیت این است که دروغ و تظاهر یکی از عادی ترین ابزارهای این زنان بوده و هست که از آن تا برهه ای به شکلی خاص بهره برده اند و پس از تمام شدن زمان و برملا شدن اجباری نوع دیدگاهشان همانند دوستان نزدیک آمریکایی و انگلیسی خود حجاب، این نماد زن شریف و مسلمان  ایرانی را به کناری نهاده اند تا بیشتر شبیه کسانی باشند که از جنس آنها هستند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مثل هیچکس چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:22 http://paaeez.blogsky.com

مهم نیست که شما کامنت مرا پاک کنی یا نه بهر حال مطمئنم که میخونی،
مشکل در روسری! اونها نیست مشکل در نوع تفکری ست که می خواهد تمام ملت چه مسلمان و چه غیر مسلمان چه با خدا و چه بی خدا به اجبار روسری سرش بگذارد!
و وقتی از زیر فشار این اجبار رها شدند و آنجور که خواستند زندگی کردند می شوند غربی و جاسوس و جیره خوار و،و،و ..

همین الان اگر این قانون اجباری بودن روسری حذف شود می بینید که چقدر از جمعیت کشور از زیر این ظاهر سازی خارج می شوند.
من نمیدونم شما چطور تظاهر و اجبار را یکی کردید!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد