موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

فیلم: برخورد بشردوستانه!

عده‌ای از شهروندان آمریکایی در یک راهپیمایی آرام در اعتراض به برخی سیاست‌های دولت شرکت کرده‌اند که با برخورد وحشیانه نیروهای نظامی آمریکا روبرو می‌شوند.

به گزارش شبکه ایران، انتشار یک فیلم ویدئویی، پرده از دعاوی حقوق‌بشری ایالات متحده آمریکا برداشت.

در این ویدئو که از سوی یکی از بلاگرهای ارزشی منتشر شده، عده‌ای از شهروندان آمریکایی در یک راهپیمایی آرام در اعتراض به برخی سیاست‌های دولت شرکت کرده‌اند که با برخورد وحشیانه نیروهای نظامی آمریکا روبرو می‌شوند.

 

 

گفتنی است در جریان ناآرامی‌های سال گذشته تهران، مقامات کاخ سفید از رعایت نشدن حقوق آشوبگران خیابانی ایران ابراز نگرانی کرده بودند!

نظر دختر امام خمینی(ره) درباره موسوی

خانم مرضیه حدیدچی (دباغ) عضو باسابقه بیت امام خمینی(ره) در گفتگو با ویژه نامه روزنامه جوان بمناسبت ارتحال امام(ره) ضمن انتقاد از حضور حلقه ای از افراد در اطراف میرحسین موسوی گفت: «اگر یک در هزار ، چه من ، چه خانم مصطفوی(دختر گرامی امام) ، چه سایر خانم های جمعیت (جمعیت زنان جمهوری اسلامی) می دانستیم که قضایا به اینجا کشیده خواهد شد ، به هیچ وجه به آقای موسوی رای نمی دادیم.»
وی افزود: « البته من هنوز هم آقای موسوی را آدم بدی نمی دانم امام کسانی که دور ایشان جمع شدند و حلقه ای را ایجاد کردند که راه نفوذی به سمت ایشان نباشد و ایشان تحت تاثیر قرار گرفتند ، آن باعث شد که قضایا به اینجا کشیده و مشکل ایجاد شود.»
خانم دباغ همچنین با تاکید بر ضرورت توجه همه جریانات برای حفاظت از دستاوردهای بزرگ انقلاب گفت: «در جریان انتخابات بحث ما این بود که از فردی کمک بگیریم که بیاید و بعضی از مشکلات را حل کند که اعتقادم این است که در این دوره از ریاست جمهوری هم حل نخواهد شد. ولی مسئله اصلی ما این نیست که این فرد رئیس جمهور شود یا نشود.ما بالاخره چهر تا رئیس جمهور عوض کرده ایم ، غیر از بنی صدر که من او را رئیس جمهور نمی دانم. بحث این است که ما اصالت انقلابمان را با هیچ چیز عوض نمی کنیم. در آغاز آشوب ها هم چند پیغام هم این طرف ، هم آ» طرف دادیم که مسائل باید به شکل اصولی حل شوند ، ولی دیدم بحث فقط این است که این یکی می گوید من باشم ، آن یکی هم همین را می گوید.انسان احساس می کند حالا که دشمن آمده و می خواهد پایه یک طرف قضیه را روی شانه های خودش بگیرد ، طبیعتا" نباید به این جریان کمک کنیم.»
وی افزود: « اگر قرار باشد با این همه مصائبی که تحمل کرده ایم ، انقلاب را دست کسانی بدهیم که آمریکایی ها و انگلیسی ها از »آن ها حمایت می کنند ، طبیعی است که چنین چیزی را برنمی تابیم.»

تقدیم به نخبه بی‌بصیرت "علی.م": عمرسعد شمایید که پیمان شکنید!

باز هم جنگ شده حیدریان صف بکشید
رنج 72 در بادیه ی طف1 بچشید
باز هم شهر، گرو دست ابوموسی هاست
دور صد نخبه خط ضدً بصیرت بکشید

***

خطً سه در وسط جبهه ی حق با باطل
نیست جز فتنه ی بد عاقبت بی حاصل
با عدو جبهه جدا ، یار ابوموسی نه!
ور نه بر راه خدا راه عدو شد حائل

***

وای بر هر که در این بادیه کج می راند
اشتباه از ولی و خویش محق می داند
الک دهر تکانیده ورا روزی چند
صبر کن تا نگری تا چه زمان می ماند

***

اشعری مسلک و بی غیرت و بی بنیادید!
عاقبت مذهب خود بر سر بازی دادید!
ژست هایی که سر بازی روشن فکری
بگرفتید نشان داد به باطل شادید!

***

نشنیدید پسر فاصله گیرد از نوح
همسر لوط شود فتنه گر و کشته ی روح
شهر اسیر هوس جعفر کذاب شود
فتنه از بیت بزرگان بشود تا مفتوح

***

هیچ دیدید که تشویق شدید از دشمن
بی بصیرت شده بازی چه ی صد اهریمن
هیچ دیدید که از کار شما شاد شدند
فتنه را دم زده در خانه و شهر و میهن

***

نشنیدید و یا مصلحتی کور شدید؟
آتش فتنه ی هیزم کش این گور شدید
گور تن، سنگ و لحد چین شده بر روح شما
ور نه از چیست چنین از ره حق، دور شدید؟

***

عمر سعد شمایید که پیمان شکنید!
پس دم از مردی و اخلاق و مروت مزنید!
غیر نامی که ز میراث پدر مانده به جا
هیچ کردید که بازیچه ی دشمن نشوید؟

***

می رود قافله جا مانده شمایید هنوز
اشعث و اشعریانی که به جایید هنوز
عاقبت صبر کسان هم فوران خوهد کرد
دل به جذب اموی بسته و دارید هنوز؟

***

عاقبت مردم ما رنگ ولایت دارند
کینه از نخبه ی بی عین و بصیرت دارند
گوش بر فتنه ی از راه گریزان نکنند
تا که از حیدر کرار هدایت دارند

***

باز پیچید صدا ، رایحه ی روح الله
شمع گونه به طواف همه ی حزب الله
بانگ سید علی خامنه ای بین حرم
تا که بالا رفت هم چون رجز ثار الله

***

«ما که از حضرت روح الله شاخص داریم
بر سر جنگ دو اسلام به پا استادیم
دشمنی با همه مستکبر عالم داریم
این علم برپاست تا پیرو مکتب باشیم»

***

کاروان از گذر حادثه رد خواهد شد
آخر قصه ی بوموسی بد خواهد شد
پرچم قافله بر مهدی موعود رسد
گرچه صد نخبه در این مرحله رد خواهد شد

1- نام دیگر کربلا


محمدصادق شهبازی

جریان فتنه به دنبال برگزاری مراسم در مسجد جماران

به گزارش خبرگزاری فارس، فتنه‌گران مایوس و شکست خورده با طراحی پروژه ای قصد دارند باهدف احیای موج سبز و وارد کردن شوک سیاسی به بدنه اجتماعی خود، پروژه ای شبیه به آنچه که در شب عاشورا در جماران اتفاق افتاد و نهایتا به حادثه تلخ روز عاشورا منتهی شد را تکرار کنند.
فتنه گران در همین راستا به دنبال این هستند تا مراسمی به بهانه سالگرد رحلت امام در شب چهاردهم خرداد (پس از برگزاری نماز جمعه رهبر انقلاب) برگزار کنند و تاکنون مسجد جامع جماران را برای این کار در نظر گرفته اند. معلوم نیست آیا مسئولان این مسجد موافقت خود را با این سوء استفاده جریان فتنه اعلام کرده اند یا خیر؟.............

ادامه مطلب ...

تهدید خاتمی از سوی کروبی

کروبی در جلسه ای خاتمی را تهدید به افشاگری کرد شنیده های موثق حاکی است کروبی در جلسه ای که اخیرا با میرحسین داشته از برخی تحرکات و فعالیت های خاتمی که به زعم موسوی و کروبی تکروانه و معامله گرایانه است به شدت گله کرده و وی را تهدید به افشاگری کرده است.
به گزارش رسالت کروبی که به خاطر طرح اتهامات دروغ و بی پایه به نظام از سوی ضد انقلاب به لقب شیخ شجاع اصلاحات مفتخر شده است در این دیدار از انتقادات خاتمی نسبت به تحرکات دو عضو موثر فتنه (کروبی - میر حسین) و عدم حمایت از جنبش سبز گله کرده و با اشاره به برخی دیدارهای خاتمی با بعضی مسئولین جهت جدا کردن راه اصلاح طلبان متعادل از افراطیون گفته است اگر خاتمی بخواهد با نظام وارد مذاکره شود باید با هماهنگی ما باشد. در غیر این صورت درباره گذشته خاتمی و عملکرد او که باعث از دست دادن قدرت های قانونی اصلاح طلبان به رقیب شد با مردم افشاگرانه سخن خواهم گفت. کروبی در این جلسه طرح اختلافات اصلاح طلبان در جلسات علنی را به زیان جنبش سبز دانست اما تاکید کرد صبر ما تا زمانی است که خاتمی سر ماکلاه نگذارد و برای خودش امتیاز نگیرد اما اگر مسیری غیر از این را برود من تکلیف او را با مردم روشن خواهم کرد. گفتنی است خاتمی رفتارهای افراطی موسوی و کروبی را عامل بد نام شدن اصلاحات می داند.

نامه کودکانه سروش به مراجع تقلید:در ایران نمانید!

عبدالکریم سروش که این روزها برای ماندن در عرصه سیاست و دیده شدن کمپین مشترک با منافقین و سکولارها و حتی همجنس گراها تشکیل داده است در نامه ای به مراجع تقلید از انها خواسته است که در برابر ظلم نظام ایستادگی کنند.
به گزارش جهان سروش در این نامه که معلوم نیست برای کدام مرجع تقلید فرضی نوشته آورده است:می دانیم که شما اقطاب و ارکان دین خود از مظلومان مظالم جمهوری اسلامی هستید و از این که معاصی و مفاسد این حکومت جائر نام نیک شما و دامان پاک شریعت را آلوده کرده ظاهری دژم و باطنی نژند دارید و سینه پر آتش خود را به آب صبوری ساکن می‌کنید........

ادامه مطلب ...

دختر منتظری خطاب به موسوی:چرا به اعدام های زمان پدرم انتقاد نکرد

به گزارش جهان سعیده منتظری در نامه خود به میرحسین موسوی،ضمن انتقاد از اعتراض وی به اعدام چند تروریست نوشت: آقای مهندس میرحسین موسوی لطفا اندکی تأمل فرمایید در گفته دادستان تهران (آقای جعفری دولت آبادی). شاید سخنان دیروز ایشان در مورد شما را از سر خیرخواهی ندانید اما دستور علم اخلاق و فرمایش معصوم(ع) است که : «أنظر إلی ما قال و لاتنظر إلی من قال». ..............

ادامه مطلب ...