موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

در انتخابات تقلب نشده است؛ ما باختیم

براساس فیلمی که امروز در سایت یوتیوپ منتشر شده دروغ بزرگ عوامل فتنه درباره تقلب در انتخابات در گعده 3تن از اصلاح طلبان با طرح مباحثی در رد تقلب در انتخابات افشا شد.

به گزارش رجانیوز، در این فیلم مصطفی تاج زاده خطاب به محسن صفائی فراهانی و عبدالله رمضان زاده از اعضای حزب مشارکت می گوید: برای بنده که تجربه انتخابات رو دارم می دونم که در انتخابات تقلب نشده.

ممکنه که یکی دومیلیون عقب جلو شده باشه ولی ما نتیجه انتخابات رو باختیم.حالا به جای 25 میلیون و 14 میلیون شده باشه 24 میلیون و 15 میلیون مثلا.

ما انتخابات رو باختیم .

ادامه مطلب ...

فتنه جدید را منحرفان فکری و مفسدان اقتصادی در دولت شکل می دهند

علی رضا زاکانی نماینده مردم تهران در گفت و گو با خبرنگار جهان با اشاره به سخنان اخیر مشائی درباره مکتب ایران به پیشینه تاریخی این سخنان اشاره کرد و گفت:این حرفها جدید نیست .خاطره تاریخی مردم به یاد دارد که روزگاری مهدی بازرگان در اختلافات خود با حضرت امام، صراحتا اعتراف کرد که مشکل من با امام این است که ما اسلام را برای ایران می خواهیم اما امام برعکس ایران را برای اسلام می خواست.......
ادامه مطلب ...

ایتالیا دربست در خدمت آشوبگران!

 رسالت نوشت:پس از خدمات متنوع مسئولان ایتالیایی به آشوبگران حوادث پس از انتخابات نظیر اجازه اقامت به لیدرهای اغتشاش، ترتیب دادن سخنرانی برای خبرنگاران دسته چندم ایرانی در سنای ایتالیا و ... اخیرا نیز رم میزبان یک جلسه ضد ایرانی با حضور سرکردگان و نمایندگان گروهک های ضدانقلاب کردی، گروه های تجزیه طلب قوم گرا و سلطنت طلب، بوده است. مهمترین اهداف این جلسه، که تحت عنوان “ جریان دموکراسی حزب منحله دموکرات “ برگزار شد، گسترش برنامه این گروهک در کشور ایران عنوان شده است.

جریان فتنه برادرسیدحسن را نشانه گرفت!

به گزارش خبرنگار سیاسی جهان سران و عوامل فتنه درپی ناامیدی از سو‌استفاده از حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی نشست ویژه‌ای را با حضور" م.الف" ،‌"‌خ" ،‌ "‌ ک" تشکیل داده و درباره چگونگی جذب برادر وی به بحث و تبادل نظر پرداخته اند.
برپایه این گزارش اخباری مبنی بر واکنش‌های برادر سیدحسن خمینی نسبت به برخی رفتارها وگفتارها در جریان شکل‌گیری حوادث پس از انتخابات منتشر شد.
سران و عوامل فتنه در این نشست ماموریت ویژه‌ای را به "‌م.الف" محول کرده‌اند تا وی دیداری با برادر سید حسن داشته باشد.