موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

سخنان صانعی مورد تأیید اسراییل

سایت وزارت خارجه اسراییل سخنان شیخ یوسف صانعی را مورد تایید قرار داد. این تارنمای اینترنتی به صورت روزانه بخش‌های تند سخنان وی را بر تارک سایت خود قرار می‌دهد و تلویحاً سخنان صانعی را مورد تایید قرار می‌دهد.

گفتنی است این اقدامات رسانه‌های وابسته به صهیونیزم در حالی صورت می‌گیرد که در سال‌های نه چندان دور دیگر رسانه‌های این جریان نظیر رادیو اسراییل و... آیت‌الله صانعی و آیت‌الله خلخالی را قاتل جوانان وطن! می‌خواندند و سوابق روشن این افراد در زمینه برخورد با جریانات نفاق و اعدام‌های تروریست‌های اول انقلاب را زیر سؤال می‌بردند. حال اینکه چرا امروز این جریانات به یکباره حامی صانعی و به دنبال فتاوای او هستند جای سؤال دارد.

صانعی عدالت ندارد و تقلید از او جایز نیست

جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه‌ی قم که در جریان فتنه و آشوب‌های پس از انتخابات طی 2 بیانیه به افشای عوامل فتنه در فم پرداخته بودند، در بیانیه شماره‌ی 3، با اشاره به اظهارات موهن اخیر یوسف صانعی، ضمن تأکید بر اینکه وی عدالت ندارد، به او توصیه کردند که ضمن توبه در پیشگاه خداوند بزرگ از رئیس‌جمهور و ملت انقلابی، عذر خواهی نموده وگرنه موجب خشم ملت خواهد شد.

به گزارش رجانیوز، در این بیانیه آمده است:

در بیانیه های شماره‌ی 1 و 2 برخی از عوامل فتنه بویژه میدان دار این عوامل (سید ضیاء مرتضوی) را معرفی نمودیم و به ملت شریف ایران وعده دادیم سایر عوامل فتنه را نیز معرفی نماییم.

از جمله‌ی این افراد، آقای یوسف صانعی است. ایشان به یمن بودجه های دولتی در دولت اصلاحات به عنوان مرجع تقلید معرفی گردید و با هزینه های بیت المال، رساله های ایشان منتشر شد و در تیراژ بسیار بالا در برخی نهادها بویژه وزارت آموزش وپرورش توزیع گردید تا بتوانند به اصطلاح مرجع تقلیدی همفکر و همنوا با آن جریان داشته باشند.

ادامه مطلب ...

گوشه ای از تخلفات خاتمی در گفتگوی تمدن ها

شنیدن عنوان «گفت و گوی تمدن ها» یادآور نام شخصی است که هشت سال بر کرسی ریاست جمهوری ایرات تکیه زده. کسی که دوره ریاست جمهوری او یکی از پر چالش ترین مقاطع بعد از تاریخ انقلاب است. امروز که معاون پارلمانی و مدیر دفتر سابق او به همپیمانی خائنانه او با طراحان و تحریک کنندگان به اغتشاش اعتراف می کند، جستجوگران را به ورق زدن تاریخ و مطالعه عملکرد وی در دوره ریاست جمهوری تشویق می کند.

ادامه مطلب ...

زارعی: ستاد موسوی بسترساز جریان نفاق بود

نایب رییس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس گفت: اگر رویکرد سیاسی ستاد آقای موسوی، رویکرد مناسبی بود، فعالیت های جاسوسی و تحرکات جریان نفاق در عرصه انتخابات به نتیجه نمی رسید.

«علی اصغر زارعی» در گفت و گو باایرنا با اشاره به اظهارات متهمان جاسوسی برای بیگانگان در حوادث اخیر در دادگاه گفت: از قبل از انتخابات اطلاعاتی در خصوص تحرکات عوامل بیگانگان و برخی گروهک های تروریستی وجود داشت و هر چه به انتخابات نزدیک می شدیم، فعالیت های مشکوکی مشاهده می شد اما فضای کشور به گونه ای شد که پیش از انتخابات هشداردهی مسئولان چندان جنبه عملیاتی به خود نگرفت.

ادامه مطلب ...

شهدایی که موسوی را از همان ابتدا شناختند

شبکه ایران: اگرچه میرحسین موسوی پس از شکست در انتخابات دهم ریاست جمهوری از تمکین به قانون اساسی سر باز زد و مواضعی اتخاذ کرد که شاید برای برخی قابل تصور نبود، اما شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که چنین برخوردهایی از موسوی از سالیان شکل گیری حکومت جمهوری اسلامی قابل پیش بینی بوده است.

شاید چندی پیش که بادامچیان در مصاحبه با یکی از سایت های خبری به اظهار نظری از شهید دیالمه در خصوص میرحسین موسوی اشاره کرد و به نقل از او گفته بود که "موسوی بالاخره در برابر نظام خواهد ایستاد"،اظهارات مهمش آنطور که باید و شاید مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت، اما امروز مصاحبه ای در روزنامه جوان منتشر شد که بر اهمیت و عمق باورپذیری این خبر تاثیر بسیاری داشت.

ادامه مطلب ...

خبرسازی علیه مراجع تقلید با هدف تخریب دولت

پس از آنکه مراجع تقلید به عنوان پشتوانه های معنوی نظام انتقاداتی را در زمینه برخی اقدامات دولت مردان واردآوردند، برخی جریانات سیاسی در صدد سوء استفاده از این رخداد برآمدند. 

به گزارش جهان، انتقادات و تذکرات دلسوزانه مراجع عظام تقلید نسبت به رفت و آمدهای اخیر در هیات دولت و نیز اظهار ناراحتی و گلایه آنان از موضع گیری های افراطی که مورد استقبال جریانات مختلف سیاسی بوده است در روزهای پس از انتخابات تا به امروز به حربه ای برای زیر فشار قرار دادن هرچه بیشتر دولت تبدیل شده است. به طوری که در روزهای اخیر شایعاتی درباره سخنان و اقدامات مراجع تقلید از طریق یک جریان خاص سیاسی و افراطی برای التهاب آفرینی و حل خصومت های شخصی منتشر می شود

ادامه مطلب ...

چرا آقای موسوی حاضر به مصاحبه نیست؟

لاش‌ها و پیگیری‌های 40 روزه بخش تحلیلی الف برای دعوت از آقای میرحسین موسوی به عنوان «میهمان ویژه» پاسخگویی به سوالات بینندگان اینترنتی و یا حداقل انجام یک مصاحبه کوتاه با مخالفت ایشان بی‌نتیجه مانده است.

از قرار معلوم آقای موسوی تمایل دارند مانند 20 سال گذشته، درخواست مصاحبه رسانه‌ها را یکسره رد کرده و با سکوت خود، ناظران و رسانه‌ها را به حدس و گمان درباره نظرات و حرکات بعدی خود سوق دهند.

ادامه مطلب ...

معتاد (گفت و شنود)

گفت: برخی از اساتید دانشگاهها اعلام کرده اند که مدعیان اصلاحات حق نداشته اند از نام آنها به نفع خود سوءاستفاده کنند.
گفتم: آنها از زمین و زمان سوءاستفاده می کنند، اساتید دانشگاهها که جای خود دارند.
گفت: این عده می گویند اگر موسوی و خاتمی راست می گویند، نام اساتید حامی خود را اعلام کنند تا همه بدانند که حامیان مدعیان اصلاحات چه کسانی هستند.
گفتم: اگر قرار بود مدعیان اصلاحات راست بگویند که به این حال و روز نمی افتادند.
گفت: یکی از نزدیکان خاتمی در پاسخ به اعتراض اساتید گفته است، حمایت آنها از موسوی و خاتمی به طور تلویحی و غیرمستقیم گرفته شده بود و به همین علت نامه مکتوب و امضاشده ای از حمایت آنها در دست نیست!
گفتم: سر سفره عقد، داماد که معتاد بود هر حقه ای سوار کرد عروس حاضر نشد بله بگوید، ناگهان مادر داماد فکری به خاطرش رسید و دمبک زنان گفت؛ عمو زنجیرباف...

جبهه موسوی تداوم افراطی گری مدعیان اصلاحات است

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکیل جبهه سیاسی توسط موسوی را تداوم حرکت افراطیون مدعی اصلاح طلبی دانسته و تاکید کردند کسانی که با افراط گرایی به قانون تن نمی دهند صلاحیت هیچ گونه فعالیت سیاسی در کشور را ندارند و مردم با آنها برخورد می کنند.
نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس در همین رابطه گفت: تشکیل جبهه سیاسی از سوی موسوی به نوعی تداوم تندروی جبهه اصلاحات است

ادامه مطلب ...