موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

افشاگری تکان دهنده از خشونت های کروبی

فاش نیوز:کسانی که برای دفاع از افراد موهوم سینه چاک می کنند و بدون هیچ دلیل و مدرکی به آبرو ریزی علیه نظام برآمده از خون شهیدان می پردازند جانبازان 70 درصد قطع نخاعی را مورد ضرب و شتم قرار می دادند. مصطفی پرکره در حالی که در آن زمان حدود 16 سال بیشتر نداشت از نزدیک شاهد رفتار غیر انسانی دار و دسته کروبی با جانبازان قطع نخاعی ویلچرنشین بوده است. همه مردم فکر می کنند جانبازان همواره در ناز و نعمت زندگی کرده و از مواهب بنیادهای متولی امور آنان ، بهره ها برده اند. ادامه مطلب ...

مخالفت جالب شیخ یوسف صانعی(ل) با طرح وحدت

شبکه ایران: شیخ یوسف صانعی که اخیرا با اهانت به رئیس جمهوری منتخب ملت خود را در معرض انتقادات علما و فعالان سیاسی قرار داد، در آخرین موضع‌گیری خود تلویحا از "طرح وحدت ملی" انتقاد کرد و آن را ناممکن دانست.

او که در جمع تعدادی از حامیانش در اسلامشهر، سخن می‌گفت، هر چند "صحبت و مذاکره" را راه حلی برای حل اختلافات و قاعده دموکراسی دانست اما در عین حال برخی را "نااهل" نامید و گفت که نمی توان با آنان صحبت و مذاکره کرد.

به گفته صانعی "با کسی باید صحبت و مذاکره کرد که اهلیت آن را داشته باشد."

او در این دیدار ادعا کرده که کسانی "مردم را عوامل منافقین و وابسته بیگانگان می‌دانند" که با آنان نمی‌شود صحبت کرد.

البته صانعی برای این ادعای خود مصداقی عنوان نکرد و ترجیح داد، برای رد طرحی که با استقبال سایر اصلاح‌طلبان همراه شد، تنها به این جمله بسنده کند.

گفتنی است اگرچه تاکنون جزئیاتی از طرح موسوم وحدت ملی اعلام نشده اما اغلب سیاسیون حامی نظام به این طرح با دیده تردید نگریسته و اعلام کرده‌اند که اگر منظور از "وحدت" در این طرح، در آغوش کشیدن سران آشوب های اخیر باشد، اساسا آن را "غیر ممکن" می‌دانند.

اما اظهارات صانعی در حالی بیان می‌شود که برخی فعالان سیاسی، بی‌توجهی طراحان طرح موسوم به وحدت ملی به شیخ صانعی و روحانیون همسو با او از جمله شیخ منتظری را یکی از دلایل مخالفت این روحانی با طرح مذکور عنوان می‌کنند.

به اعتقاد این کارشناسان در طرح مذکور راهی برای بازگشت این روحانیون اصلاح‌طلب به جرگه مراجع و علمای قم دیده نشده که به نظر می‌رسد دلیل مخالفت آنان با طرح وحدت ملی نیز از همین روست.

شهادت فرماندهان ارشد سپاه در یک حمله تروریستی

صبح یکشنبه چند تن از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک حمله تروریستی در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.

شهید شوشتری در کنار سردار شهید برونسیبه گزارش رجانیوز، سرادر شوشتری جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار محمدزاده، فرمانده سپاه سلمان، فرمانده سپاه ایرانشهر، فرمانده سپاه سرباز و فرمانده تیپ امیرالمومنین (ع) در جلسه سران طوایف بلوچ در پیشین از توابع شهرستان سربازدر یک انفجار انتحاری به شهادت رسیدند.

در این حمله تعدادی از سران طوایف بلوچ که قرار بود بخشی از امنیت مناطق مختلف سیستان و بلوچستان را بر عهده بگیرند نیز به شهادت رسیدند.

ادامه مطلب ...

تولید روشنفکر با طعم قورمه سبزی در 5 دقیقه !

اگر جوات هستید، اگرآخرین مطلبی که مطالعه کرده اید تصمیم کبری بوده است، اگر قدرت تحلیل شما در حد پت و مت است ،اگر فرق اگزستانیالیسم و هویج را نمی دانید، نگران نباشید بسته های آموزشی " روشنفکری در 5 دقیقه " به بازارآمد!
- اولین اصل، یادگرفتن تعدادی لغت پرملات و شعار های جدید! هرچی بیشتر بدونید بهتره اما اگر مغزتون زیاد کشش نداره همین چهارتا لغت رو حفظ کنید: سیناپس ، پارادایم، نوستالژیک و دیالکتیک .معنی اش زیاد مهم نیست فقط کافیه هر چند جمله در میون مقداری از این کلمات- به میزان دلخواه- بکار ببرید البته موظب باشید دز آن را زیاد بالا نبرید که تابلو می شود!
این شعار هم چاشنی اش: نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران! و این یکی: مرگ بر روسیه!، ایضا: مرگ بر چین!

ادامه مطلب ...

یک تعریف جالب از جنبش سبز کذایی

یک عضو فراری حلقه کیان، تعریف جالبی از جنبش سبز کذایی ارائه کرد.

کیهان نوشت: مجید محمدی در توصیف این جریان هرهری مسلک نوشت: آنها اهل ریاضت کشی نیستند. می خواهند با شورت کوتاه و تاپ بیرون بیایند. می خواهند سینه بزنند و شب اگر هوس کردند، لیوان شرابی بنوشند. می خواهند در بالای کوه زیر چادر هر که را خواستند در آغوش بگیرند و گرم شوند. می خواهند از زندگی لذت ببرند. می خواهند دوست پسر یا دوست دختر شان را هر جا که خواستند، ببوسند(!)

ادامه مطلب ...

وقتی آه مادر دامن موسوی را می گیرد

خبرنامه دانشجویان ایران:خانم "طیبه میرزا اسکندری" یکی از مادران ایران، در نامه ای تاسف بار با گلایه از وضعیت موجود کشور خطاب به میرحسین موسوی نوشته است:

جناب آقای میرحسین موسوی
آنچه پیش رو دارید، مشتی از خروار حرف های مادری است که در این چند ماه تمام محیط زندگی اش از اضطراب و دلواپسی پرشده است . هر جا که قدم می گذاریم تفرقه و دعوا ست و آرامش و دوستی جایش را به جنگ اعصاب و دشمنی داده است ، در خانه ها، در جمع های فامیلی ، در میان دوستان نزدیک، همکاران، همسایه ها، جلسات مذهبی و ... بین زن و شوهرها، بین بچه ها و پدر و مادرها، بین دوستان و همکاران و ... و من عامل اصلی خیلی از این مشکلات را شما می بینم و کارهایی که کرده اید و حرف هایی که زده اید و همچنان هر روز یک برگ تازه را هم رو می کنید تا مبادا این آتش که روشن کرده اید خاموش شود.

ادامه مطلب ...

انتقاد شدید جواد لاریجانی از سید حسن خمینی و موسوی

ادبیات بیانیه‌‌های موسوی با مسعود رجوی هیچ فرقی ندارد/ جریان نفاق در بیت منتظری به وحدت تاکتیکی رسیده‌اند
 دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با اشاره به حوادث پس از انتخابات،‌ میرحسین موسوی را رهبر این جریان نفاق لیبرالی دانست و اظهار داشت: ادبیات بیانیه های موسوی هیچ فرقی با ادبیات رجوی ندارد، و موسوی در انتخابات به جوانان همان ظلمی را کرد که رجوی آنرا در گذشته انجام داده بود. به گزارش رجانیوز، محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه نجوم در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به وحدت در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: وحدت باید حول دفاع از نظام باشد و میر حسین موسوی یکی از خطاهای بسیار بزرگ را در تاریخ انقلاب مرتکب شد. دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه بر همین اساس ادامه داد: جناح اصلاح طلب با حمایت از میر حسین موسوی او را به حرکت در راه معارض با نظام هدایت کرد.
ادامه مطلب ...

منتظری چه کرد که امام مرگ خود را از خدا خواست؟

گروه تاریخ- محمد مهدی تهرانی: نماز جمعه تهران فرصتی بود تا رهبر انقلاب ضمن هشدار نسبت به جریاناتی که در مقابل مردم و رأی مردم قرار گرفته اند، مستنداتی تاریخی را مورد اشاره قرار دهند و از مدارا و برخورد امام راحل با جریانات و گروهک ها و اشخاص سیاسی مختلف سخن به میان آورند؛ سخنانی که به نوعی هشداری تلقی می شد برای بانیان آشوب و ناآرامی ها در کشور. ایشان فرمودند:«از اول انقلاب در بین همین گروه‏هائى که در دوران پیش از انقلاب و در حوادث سالهاى مبارزات، همه در کنار هم بودیم، اختلافهائى به وجود آمد. امام (رضوان اللَّه تعالى علیه) با همه‏ى این اختلافات یک جور برخورد نکرد. همین طور که در روش امیرالمؤمنین عرض کردیم، روش امام (رضوان اللَّه علیه) هم همین جور بود؛ یعنى اول با مدارا، با نصیحت؛ لیکن آن وقتى که اقتضاء کرد، برخورد کرد.» رهبر انقلاب از گروه هایی هم نام بردند. ایشان فرمودند:«یک گروه مربوط به دولت موقت بودند و مشکلات آنها بود، یک گروه آن کسانى بودند که علیه لایحه‏ى قصاص آن حرکت را انجام دادند، یک گروه حتّى کار را به ترور و درگیرى‏هاى خیابانى کشیدند؛ با هر کدام از اینها امام یک نحوى برخورد کرد.»
ادامه مطلب ...