موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

بازتاب بین‌المللی سخنان شب گذشته رئیس‌جمهور کشورمان در رسانه‌ها

تابناک : «الوسط» نوشت: هنگامی که احمدی‌نژاد، پیشنهاد کمیته‌ای مستقل از قدرت‌های بزرگ را برای تجدیدنظر در نگهداری کلاهک‌های هسته‌ای داد، سبب شد تا هیأت‌های نمایندگی کشورهایی چون؛ فرانسه، بریتانیا، آلمان، فنلاند و مراکش محل اجلاس را ترک کنند... کاخ سفید پس از پایان سخنرانی دکتر محمود احمدی‌نژاد، راهکارهای ارایه شده از سوی ایران را با بی‌شرمی تمام و از روی خشم و انفعال «اظهارات وحشیانه» خواند.

ادامه مطلب ...

وحدت تاکتیکی موسوی و کروبی بر علیه خاتمی

کروبی و موسوی با انتقاد از عملکرد خاتمی در قبال جنبش سبز برای ایجاد التهابات سیاسی به وحدت رسیدند! موسوی که پس از گذشت35 روز از عید نوروز روز دوشنبه به دیدار نوروزی کروبی رفته بود برای سالگرد بیان دروغ بزرگ خود به مشورت و رایزنی با کروبی پرداخت.
اخبار رسیده از این جلسه حاکی است این دو کاندیدای شکست خورده در این نشست توافق کرده اند برای روز22 خرداد تجمعی راه اندازی کنند تا مجددا دروغ بزرگ سال گذشته درباره تقلب در انتخابات را تکرار کنند.
به گزارش رسالت اخبار نقل شده از این جلسه توسط نزدیکان کروبی حاکی است این دو نفر از سیاست های دو گانه خاتمی به شدت گله مند بوده و قرار گذاشته اند در هیچ برنامه ای که با مدیریت خاتمی طراحی می شود، شرکت نداشته باشند. موسوی در این جلسه از اینکه خاتمی تاکنون حاضر نشده نامی از جنبش سبز ببرد به طور جدی ابراز نارضایتی کرده و کروبی هم خاتمی را به سازشکاری و تلاش برای رسیدن به قدرت از هر طریق متهم کرده است. گفتنی است موسوی و کروبی اخیرا دعوت خاتمی برای حضور در مجمع روحانیون را رد کردند.

هزینه 7 میلیارد دلاری آمریکا برای شیطان‌پرستی

معاون تبلیغ و ارتباطات بنیاد مهدویت کشور با بیان اینکه آمریکا سالانه 7 میلیارد دلار برای فعالیت‌های شیطان‌پرستی هزینه می‌کند، گفت: همچنین کمپانی هالیوود یهود سالانه 700 حلقه فیلم با هدف انحراف دینی و فکری جوانان تهیه و تولید می‌کند.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری پیش از ظهر امروز در نشست دانشجویی با عنوان فرقه‌های نوظهور و مدعیان دروغین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد اظهار داشت: غرب برای ارتقا خلأ معنویت بشر بیش از 2 هزار فرقه را به وجود آورده و آنها را به ابزارها و تجهیزات لازم مجهز کرده تا به اهداف شوم خود برسد.......

ادامه مطلب ...

اعتراف موسوی به شعارهای انحرافی سبزها

میرحسین موسوی که علاقه خود را نسبت به هرج و مرج و آشوب پنهان نمی کند در دیدار با برخی اعضای سازمان مجاهدین به طور تلویحی با اعتراف و اذعان به نادرستی و انحراف در شعارهای جریان سبز گفت: وظیفه ما این است که شعارها را با دقت ودرست انتخاب کنیم. ...........

ادامه مطلب ...