موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

اعتراف موسوی به شعارهای انحرافی سبزها

میرحسین موسوی که علاقه خود را نسبت به هرج و مرج و آشوب پنهان نمی کند در دیدار با برخی اعضای سازمان مجاهدین به طور تلویحی با اعتراف و اذعان به نادرستی و انحراف در شعارهای جریان سبز گفت: وظیفه ما این است که شعارها را با دقت ودرست انتخاب کنیم. ...........

میرحسین موسوی که علاقه خود را نسبت به هرج و مرج و آشوب پنهان نمی کند در دیدار با برخی اعضای سازمان مجاهدین به طور تلویحی با اعتراف و اذعان به نادرستی و انحراف در شعارهای جریان سبز گفت: وظیفه ما این است که شعارها را با دقت ودرست انتخاب کنیم. 
به گزارش رسالت موسوی رسما خواستار پیوستن تمامی گروه ها حتی ضد انقلابیون تروریست در خارج از کشور و معاندین و مزدوران به جریان سبز شد و تاکید کرد راه سبز باید به گونه ای تبیین شود که همه هفتاد میلیون جمعیت مخالفان را در بر گیرد. موسوی در بخش دیگر اظهارات خود که به نحو آشکار و بی سابقه ای همسو با سیاست های جاری ایالات متحده و سازمان های جاسوسی آمریکا و بریتانیا و رژیم صهیونیستی می باشد خواستار ایجاد وبلاگ های بسیاری در فضای اینترنتی علیه نظام و یافتن راه هایی برای تجدید حیات دوران جست و خیز نشریات زنجیره ای شد. وی در موضع گیری قابل تامل که نشان از عدم تسلط و اشرافیت وی بر مسائل کلان جامعه و کشورداری دارد با رد نظر و دیدگاه اکثریت قریب به اتفاق کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی مبنی بر لزوم هدفمند کردن یارانه ها آن را اقتصاد صدقه ای خواند.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد-ف چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:35

موسوی خودش نیز نماد شعارهایش است .. و از شعارها میتوان پی برد نامبرده چه علایقی و رفتارهایی در آینده خواهد داشت ...
زمانی که کسی رسما خواستار پیوستن تمامی گروه ها حتی ضد انقلابیون تروریست در خارج از کشور و معاندین و مزدوران به جریان سبز میشود ، آشکار است که گفتار و علایقش به از این نشود ..
همانند حکایت گفته های آقای نادران در خصوص شخصیتی چون دکتر رحیمی گفته ها گفت از سر بی ... ، که بعد هم می آید میگوید : قرار نیست برای هر موضوعی سفر دلمان را باز کنیم.

فکر جوان پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 http://www.fekrejavan.ir

سلام
میتونم با تمام وجود بگم که خسته نباشی
منتظر حظور گرم شما در سایت فرهنگی مذهبی فکر جوان هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد