موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

هزینه 7 میلیارد دلاری آمریکا برای شیطان‌پرستی

معاون تبلیغ و ارتباطات بنیاد مهدویت کشور با بیان اینکه آمریکا سالانه 7 میلیارد دلار برای فعالیت‌های شیطان‌پرستی هزینه می‌کند، گفت: همچنین کمپانی هالیوود یهود سالانه 700 حلقه فیلم با هدف انحراف دینی و فکری جوانان تهیه و تولید می‌کند.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری پیش از ظهر امروز در نشست دانشجویی با عنوان فرقه‌های نوظهور و مدعیان دروغین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد اظهار داشت: غرب برای ارتقا خلأ معنویت بشر بیش از 2 هزار فرقه را به وجود آورده و آنها را به ابزارها و تجهیزات لازم مجهز کرده تا به اهداف شوم خود برسد.......

معاون تبلیغ و ارتباطات بنیاد مهدویت کشور با بیان اینکه آمریکا سالانه 7 میلیارد دلار برای فعالیت‌های شیطان‌پرستی هزینه می‌کند، گفت: همچنین کمپانی هالیوود یهود سالانه 700 حلقه فیلم با هدف انحراف دینی و فکری جوانان تهیه و تولید می‌کند.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری پیش از ظهر امروز در نشست دانشجویی با عنوان فرقه‌های نوظهور و مدعیان دروغین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد اظهار داشت: غرب برای ارتقا خلأ معنویت بشر بیش از 2 هزار فرقه را به وجود آورده و آنها را به ابزارها و تجهیزات لازم مجهز کرده تا به اهداف شوم خود برسد.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار آئین و فرقه شناسنامه‌دار در دنیا وجود دارد و تنها کشوری که همه این فرقه‌ها را در خود جای داده آمریکاست و 700 فرقه نیز در انگلستان فعالیت دارند.

معاون تبلیغ و ارتباطات بنیاد مهدویت کشور با اشاره به اینکه آمریکا سالانه 7 میلیارد دلار برای فعالیت‌های شیطان‌پرستی هزینه می‌کند، یادآور شد: شیطان‌پرستان از طریق انتشار پوسترهای جذاب و گمراه کننده، گسترش سایت‌ها و وبلاگ‌های شیطان‌پرستی، تبلیغ و اطلاع‌رسانی از طریق پارتی‌های شبانه در میان قشر مرفه‌نشین شهرهای بزرگ، مشاوره، استفاده از ورزش رزمی و یوگا به تبلیغ و ترویج عقاید و افکار خود می‌پردازند.

معاون تبلیغ و ارتباطات بنیاد مهدویت کشور علائم شیطان‌پرستان را استفاده از موزیک‌های تند و موهای بلند، مشروبات الکی، مواد روانگردان و تمسخر ادیان الهی دانست.

نصوری همچنین بدعت در مناسک مانند خانقاه‌نشینی، رقص و سماع، ارتباط‌های مختلط نامحرمان و رقص مختلط را مورد توجه قرار داد و سخنان مریدان از حلقه‌های کاذب عرفانی، گرایش به رقص‌های جدید را بدعت در بدعت خواند و خاطرنشان کرد: سرکرده این فرقه‌ها برای توجیه اعمال خود به ارائه تاویل نادرست آیات می‌پردازند.

معاون تبلیغ و ارتباطات بنیاد مهدویت کشور گفت: همچنین کمپانی هالیوود یهود سالانه 700 حلقه فیلم با هدف انحراف دینی و فکری جوانان تهیه و تولید می‌کند.

وی اظهار داشت: در عرفان‌های کاذب و شیطان‌پرست به جای استفاده از ادبیات خدامحور از ادبیات خودمحور استفاده می‌شود.

نصوری تصریح کرد: اهداف و سیاست‌های شیطان‌پرستان مبارزه با خدا، دین، مقدسات، تهی‌سازی فرهنگی جوانان، ترویج پرخاشگری، عصبانیت، تشویق رفتارهای غیرانسانی، تنش در زندگی اجتماعی و خانوادگی، گسترش گریز از تفکرات دینی و منطقی، حذف دین در صحنه زندگی اجتماعی، شکل دادن رفتارهای کجرو جامعه و نافرمانی اجتماعی و خودکشی در راه شیطان است.

معاون تبلیغ و ارتباطات بنیاد مهدویت کشور گفت: تمام عرفان‌های کاذب و فرقه‌های انحرافی با مظاهر الهی و خدایی مخالف هستند.

نصوری افزود: بشر امروز دو نیاز اساسی و دغدغه جدی از جمله جریان مهدویت و اخلاق و دیگری نجات بشریت و منجی را دارد‌، از این رو با سؤالات زیادی مواجه است.

وی با بیان اینکه در سیاست اقتصادی و روش اقتصادی امام زمان (عج) ربا نیست، گفت: در وضع موجود، در جامعه ربا وجود دارد و باید مسیر و راهی را انتخاب کنیم که به وضعیت آرمانی که همان سیاست اقتصادی امام زمان (عج) است، برسیم.

معاون تبلیغ و ارتباطات بنیاد مهدویت کشور خاطر‌نشان کرد: با توجه به خلا و نیاز معنوی بشر امروز، برخی از فرقه‌ها امکانات، ابزارهای مختلفی را در اختیار دارند تا به همه بگویند فرقه و کیش ما خلا شما را پر می‌کند.
وی با بیان اینکه گروه‌های سای بابا، رام‌الله، یوگا و شیطان‌پرستان از جمله گروه‌ها و فرقه‌های انحرافی هستند، یادآور شد: در این فرقه، دشمن با مطالعه و برنامه‌ریزی در فضاهایی که خلا، بدعت و محافظه‌کاری وجود دارد پیشرفت می‌کند.

معاون بنیاد مهدویت کشور با اشاره به اینکه گروه‌های یوگا 26 روش از جمله انرژی‌درمانی را برای پیشبرد اهداف خود دارند، خاطر‌نشان کرد: گروه شیطان‌پرستان برای جذب مخاطبان خود از نخبگان، هنرمندان و افراد مشهور دعوت می‌کنند.

نصوری با بیان اینکه یکی از خطرناک‌ترین شیوه‌های غربیان برای تخریب اعتقادات مذهبی، انحرافات در عقاید فرقه‌هاست‌، گفت: افراطی‌ترین و در عین حال منحرف‌ترین این فرقه‌ها شیطان‌پرستان هستند.

وی یادآور شد: مد و موسیقی بزرگ‌ترین حربه شیطان‌پرستان برای انحراف جوانان ما هستند.
معاون تبلیغ و ارتباطات بنیاد مهدویت کشور گفت: گروه‌های شیطان‌پرستان و عرفان‌های کاذب با هر مظاهر الهی خدایی مخالف هستند و نوک پیکان را به دستورات اسلامی با نگاه تشیع گرفتند و تفکرات قرآنی را مانعی بر سر راه خود می‌دانند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد