موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

پیام یک نوجوان مجروح در بمب گذاری زاهدان به رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار جهان رحیمیان پس از خواندن پیام رهبر انقلاب برای خانواده های داغدار و مجروحین، بالای سر یک نوجوان مجروح در بیمارستان حاضر  شد و دقایقی را با وی همصحبت شد.
نوجوان مجروح که روی تخت بیمارستان بستری شده بود و چشم هایش نیز از شدت جراحت بسته بود و جائی را نمی توانست ببیند به رحیمیان گفت:" به آقا این پیام برسانید و بگوئید که این جراحت چیز مهمی نیست و من حاضرم جانم را فدای رهبرم کنم.به ایشان بگوئید نگران نباشند همه هستی من فدای یک تار موی آقا.."
گفتنی است رحیمیان با شنیدن سخنان عاشقانه این نوجوان نسبت به رهبر انقلاب تحت تاثیر قرار گرفت.لازم به ذکر است این نوجوان فرزند یکی از مجروحین و جانبازان 8 سال دفاع مقدس است.

کروبی:احمدی نژاد به دامن ملت بازگردد!

به گزارش جهان، کروبی که اخیرا گفته بود از ترس شعار ها و اعتراض مردم، دیگر سر قبر پدرم هم نمی توانم بروم،در دیدار با جمعی از طرفداران خود گفت:نظام از سایه اموات هم می ترسد و اجازه نمی دهد مجلس ختم بگیریم.
کروبی بدون اشاره مستقیم به فرد یا جریان خاص اظهار داشت که عده ای در ایران از تحریم ها حمایت می کنند.اگر چه وی توضیح نداد چه کسانی از تحریم ها حمایت می کنند اما رسانه های خارجی سخنان وی را کامل کردند و تصریح کردند که تحریم های اخیر ایران صرفا برای حمایت از سبزهای وطنی-آمریکائی بوده است.
همچنین کروبی که این روزها به دلیل برخورد قاطع سپاه با تحرکات ضد انقلابی آنها به شدت عصبی شده است در بخشی دیگر از سخنان خود به نزدیکان و خانواده اش گفت:سپاه از این تحریم ها سود کلان می برد.

ریشه اصلی فیلم طلا و مس در سخنان میرحسین و سروش است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر جهان،حجت السلام پناهیان با بیان اینکه در این فیلم طلبه ای را نشان می دهد که کاری به جامعه ندارد و درد های جامعه برایش موضوعیتی ندارد تاکید می کند: این همان چیزی است که اسلام امریکایی می خواهد به ما القا بکند و امام(ره)‌ به شدت این نکته را به اهالی هنر تذکر دادند. .................

ادامه مطلب ...

خاتمی: نظام توبه کند می‌بخشیم!

شبکه ایران: سید محمد خاتمی که از او به عنوان یکی از سران فتنه یاد می شود، در سخنانی در جمع اعضای شورای مرکزی حزب جوانان اسلامی، خود و همفکرانش را "دوست" و "دلسوز" و منتقدانش را "مخالف" انقلاب و اسلام نامید.

وی همچنین دیدگاه قالب در میان مردم را که معتقدند تلاش سال گذشته جریان فتنه با هدف "براندازی" بوده، زیرسوال برد.................

ادامه مطلب ...