موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موسوی به دلیل مدرکش نمی‌تواند در این دانشگاه تدریس کند

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: موسوی با فوق لیسانس معماری نمی‌تواند در دانشگاه تربیت مدرس تدریس کند.

فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت تدریس موسوی، بهشتی و قربان‌نژاد در این دانشگاه بعد از سخنان وزیر علوم پیرامون حضور تعداد انگشت‌شماری از اساتید غیرهمسو با خواست مردم در دانشگاه‌های کشور، اظهار داشت: علیرضا بهشتی در حال حاضر مشغول تدریس در دانشگاه تربیت مدرس است اما مهندس موسوی هنوز به دانشگاه برنگشته‌ است.

وی با بیان اینکه موسوی از دانشگاه تربیت مدرس به فرهنگستان هنر مامور شده بود، افزود: هنوز نامه‌ای مبنی بر پایان ماموریت وی از فرهنگستان هنر به دانشگاه تربیت مدرس نرسیده است.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: موسوی از حدود 6 سال پیش از دانشگاه تربیت مدرس به فرهنگستان هنر مامور شده بود.

دانشجو با بیان اینکه موسوی در گذشته هم در دانشگاه تربیت مدرس تدریس نمی‌کرد، ادامه داد: موسوی اکنون نیز در این دانشگاه تدریس نمی‌کند و در گذشته هم تنها یک درس در خصوص تاریخ انقلاب اسلامی به صورت تجربی در دانشگاه تربیت مدرس ارائه می‌کرد.

وی همچنین به مدرک فوق‌لیسانس موسوی اشاره کرد و یادآور شد: رشته آقای موسوی معماری است ولی با این حال وی در گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس عضویت داشته است.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس همچنین اضافه کرد: موسوی با مدرک فوق لیسانس معماری نمی‌تواند در دانشگاه تربیت مدرس درسی را ارائه کند.

دانشجو در خصوص نقل قول یکی از خبرگزاری‌ها از وی مبنی بر اینکه موسوی فوق‌لیسانس علوم سیاسی دارد، اظهار داشت: مطلب آن خبرگزاری به اشتباه منتشر شده بود، چون موسوی فوق‌لیسانس معماری دارد و با این مدرک نمی‌تواند در رشته‌های سیاسی تدریس کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 http://25milion.blogfa.com

تشریف بیار اخوی یک نمودار خیلی جالب ساختم از جنایت کاران عالم
مرگ بر میرحسین جنایت کار صهیونیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد