موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

با آل علی هر که در افتاد، ور افتاد...

سایت الف: برخی خیابانهای مرکزی تهران حوالی ظهر روز عاشورا شاهد حضور و فعالیت تعدادی آشوبگر بود. حاضران در صحنه و خبرنگاران رسانه‌های مختلف، تعداد این عده را از چندصدنفر تا چند هزار نفر گزارش داده‌اند. این تجمع که طبق معمول با شعارهای توهین‌آمیز و آتش‌زدن اموال عمومی همراه بود، در شرایطی روی داد که اکثر ایرانیان محب اهل بیت در مراسم گوناگون و آئین‌های عزاداری امام حسین(ع) شرکت داشتند.

برخی خیابانهای مرکزی تهران حوالی ظهر روز عاشورا شاهد حضور و فعالیت تعدادی آشوبگر بود. حاضران در صحنه و خبرنگاران رسانه‌های مختلف، تعداد این عده را از چندصدنفر تا چند هزار نفر گزارش داده‌اند. این تجمع که طبق معمول با شعارهای توهین‌آمیز و آتش‌زدن اموال عمومی همراه بود، در شرایطی روی داد که اکثر ایرانیان محب اهل بیت در مراسم گوناگون و آئین‌های عزاداری امام حسین(ع) شرکت داشتند.

ظهر روز عاشورا دو جور آدم به خیابانهای تهران آمده بود: یکی به عشق حسین(ع) و دیگری برای اهانت به مسئولان کشور و خالی کردن خود.

محرک گروه اول، عشق حسین و اهل بیت پیامبر(ص) بود که در خون ایرانیان جریان دارد و محرک گروه دوم، شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی از لندن و واشنگتن و لس‌آنجلس.

عرصه فعالیت گروه اول، کل تهران که نه؛ کل ایران هم بیشتر، همه‌ی مناطق شیعه‌نشین در سراسر دنیا بود ،ولی عرصه فعالیت گروه دوم، چند خیابان در مرکز و غرب تهران بود.

گروه اول، به عشق امام حسین(ع) به سر و سینه می‌زدند و در مظلومیت شهیدان کربلا می‌گریستند و گروه دوم، برای جلب توجه دوربین های بی.بی.سی و صدای آمریکا و تلویزیون مجاهدین خلق، دست و سوت می‌زدند.

گروه اول، برای حفظ علم امام حسین(ع) و دعا برای رفع حوائج و شفای بیماران، جمع شده بودند و گروه دوم برای حفظ منافع و خواسته‌های آمریکا و انگلیس و مجاهدین و سلطنت طلبها.

هنگام اذان، گروه اول بیاد نماز آخر امام حسین(ع) زیر تیرباران سپاه عمرسعد؛ نماز جماعت اقامه کردند و گروه دوم، نماز جماعت گروه اول را سنگباران کردند.

بعد از ظهر، گروه اول به بیاد مظلومیت بنی هاشم، خیمه های نمادین را آتش زدند و بر مظلومیت حسین(ع) گریستند، و گروه دوم برای جلب توجه و ایجاد هیجان و به‌هم زدن نظم عمومی، سطل آشغال‌ها، خودروها و اموال عمومی را به آتش کشیدند.

گروه اول اگر با نیت خالصانه عزاداری کرده باشند، دل فاطمه(س) و امام زمان(عج) را شاد کرده اند و در این دنیا و سرای باقی اجرشان را خواهند گرفت، ولی گروه دوم، با هر نیتی آن کارها را کرده باشند، دل سران غرب و وهابیت را شاد کرده اند.

... چه تفاوتی زیادی است بین گروه اول و گروه دوم! ...

خدایا به حق مظلومیت فرزندان حسین(ع) در شام غریبان کربلا، معاندین اهل بیت و برهم زنندگان امنیت عمومی و مخالفان وحدت ملی را رسوا و سرکوب بفرما و کشور ما را از کید منافقان و بدخواهان نجات بده.

نمی‌دانم سران فتنه، طیف ضدانقلاب و ضد نظام  و سرکردگان سبزها در لندن و واشنگتن درباره حرکت امروز آشوبگران چه تحلیلی خواهند داد؟ تعدادشان را چند برابر اعلام خواهند کرد؟ و چهره و نیت و شعار پیاده نظامشان را چگونه نمایش خواهند داد؛ اما در این تردید ندارم که: با آل علی هر که در افتاد، ور افتاد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد