موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

دیروز سوژه جوک های ما بود امروز اسم رمز سکولاریسم است

آقای منتظری از سوی نویسنده سابقاً کمونیست و اخیراً لیبرال- دموکرات شده یک سایت ضددینی و ضدانقلابی، مفتخر به دریافت عنوان آیت ا... العظمای تیزبین شد.
«رشید-الف» عضو گروهک ادوارتحکیم که چند سال پیش ادعای چپ و کمونیست بودن را داشت اما ناگهان اعلام کرد که لیبرال- دموکرات شده و کمونیسم را کنار گذاشته است. وی طی مقاله ای در سایت روز نت، با اشاره به شعار «منتظری، صانعی-روحانی واقعی» در یک تجمع بی رونق ضدانقلاب می نویسد: طی این سال ها سکولارها، روحانیون ناراضی، اپوزیسیون، تحول خواهان، اصلاح طلبان، مجاهدین انقلاب، نهضت آزادی و جبهه مشارکت به دفتر وی راه داشته اند... منتظری طی همه این سالها آماج جوک های سیاسی بود که روشنفکران در اشاعه اش گوی سبقت از یکدیگر می ربودند و همه از حزب اللهی تا سکولار، او را ساده لوح می دانستند ولی حالا معلوم شده که آن شیخ ساده لوح در واقع یک آیت ا... العظمای تیزبین بوده است. حالا آن جوک ها فراموش شده اند ]![ او مرجع تقلیدی اومانیست است و به همین دلیل در دفاع از حقوق شهروندی بهائیان فتوا می دهد.
وی اضافه کرد: منتظری یک اسم رمز برای جدایی دین از دولت است.
سایت ضدانقلابی روزنت که از سوی شماری از روزنامه نگاران دوره دیکتاتوری پهلوی و نیز عده ای از عناصر فراری خارج نشین مدیریت می شود، پیش از این هم به منتظری لقب قائدمجاهد داده بود.
آخرین شیرین کاری منتظری حمایت از قدرت های غربی برای فشار علیه جمهوری اسلامی و تعطیلی فناوری اتمی بود.
گروهک هایی نظیر نهضت آزادی و دیگر گروهک های نفاق به واسطه باند مهدی هاشمی و با رخنه در بیت منتظری، زمینه جاسوسی، شب نامه پراکنی، دامن زدن به اختلاف میان مسئولان، ترور شخصیت مقامات و تخریب روحیه عمومی را فراهم کردند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد