موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

شهادت فرماندهان ارشد سپاه در یک حمله تروریستی

صبح یکشنبه چند تن از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک حمله تروریستی در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.

شهید شوشتری در کنار سردار شهید برونسیبه گزارش رجانیوز، سرادر شوشتری جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار محمدزاده، فرمانده سپاه سلمان، فرمانده سپاه ایرانشهر، فرمانده سپاه سرباز و فرمانده تیپ امیرالمومنین (ع) در جلسه سران طوایف بلوچ در پیشین از توابع شهرستان سربازدر یک انفجار انتحاری به شهادت رسیدند.

در این حمله تعدادی از سران طوایف بلوچ که قرار بود بخشی از امنیت مناطق مختلف سیستان و بلوچستان را بر عهده بگیرند نیز به شهادت رسیدند.

صبح یکشنبه چند تن از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک حمله تروریستی در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.

به گزارش رجانیوز، سرادر شوشتری جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار محمدزاده، فرمانده سپاه سلمان، فرمانده سپاه ایرانشهر، فرمانده سپاه سرباز و فرمانده تیپ امیرالمومنین (ع) در جلسه سران طوایف بلوچ در پیشین از توابع شهرستان سربازدر یک انفجار انتحاری به شهادت رسیدند.

در این حمله تعدادی از سران طوایف بلوچ که قرار بود بخشی از امنیت مناطق مختلف سیستان و بلوچستان را بر عهده بگیرند نیز به شهادت رسیدند.

امنیت منطقه شرق کشور از چندی قبل به سپاه پاسداران واگذار شده بود.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: در این حادثه علاوه بر سردار سرتیپ پاسدار نور علی شوشتری و سردار سرتیپ پاسدار محمدزاده، مرادی فرمانده سپاه ایرانشهر و علویان فرمانده تیپ امیرالمومنین سپاه سیستان و بلوچستان نیز به شهادت رسیدند.

سردار شریف با بیان این که در این حادثه تروریستی همچنین شمار دیگری از مردم منطقه از جمله چند تن از سران طوایف به شهادت رسیدند گفت: بیش از بیست تن از مردم منطقه نیز در این حادثه مجروح شدند.

وی افزود: سردار سرتیپ پاسدار شوشتری که جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز بود پس از به عهده گرفتن مسئولیت قرارگاه عملیاتی سپاه در جنوب شرق کشور در طول پنج ماه گذشته با برگزاری چند جلسه با مردم و سران قبایل و طوایف استان سیستان و بلوچستان، چگونگی تامین امنیت پایدار در شرق کشور را بررسی کرده بود.
سردار شریف گفت: مشارکت مردم منطقه در ایجاد امنیت پایدار در شرق کشور از اهداف مهم به شمار می رود و شهید شوشتری قرار بود صبح امروز در پنجمین نشست در شهر پیشین از توابع شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان با مردم بومی منطقه و سران قبایل به گفتگو بنشیند.

گفته می‌شود فردی حدوداً 21 ساله با منفجر کردن کمربند انتحاری خود در محل درب ورودی سالن تربیت بدنی شهر پیشین محل برگزاریهمایش سران طوایف شهرستان سرباز، باعث شهادت جمعی از فرماندهان سپاه و حاضران در این نشست شده است.

شهید محمد زاده( سمت راست) در کنار همرزمش شهید نوریاین در حالی است که در ماه های پس از انتخابات، حمله به سپاه پاسداران به یکی سوژه های اصلی برخی جریانات داخلی تبدیل شده است.

پیش از این نیز تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان به دلیل انفجار اتوبوس حامل آنها به درجه رفیع شهادت نایل آمده بودند.

سردار محمد زاده ماموریتش را کامل به انجام رساند

سردار رجبعلی محمدزاده که در عملیات کربلای 4 و در حالی که بسیاری از بسیجیانش به دیدار معشوق شتافته بودند،نیمی از پایش را در کنارنهر خین جاگذاشته بود، به دوستان و همرزمانش گفته بود: " برادران عزیز اگر 4 لیتر خونمان را در راه خدا اهدا نکنیم یعنی ماموریت مان را کامل انجام نداده ایم ..."

سردار شوشتری محل شهادتش را پیش بینی کرده بود

در حالی که سرادر نورعلی شوشتری در ابتدای سال 88 مسئولیت تامین امنیت سیستان را برعهده گرفته بود،در محفلی با حضور دوستانش گفته بود که "از خدا خواسته ام اینجا محل شهادتم شود و دلم گواهی می دهد که خداوند آرزوی مرا برآورده خواهد کرد. بعد از احمد کاظمی و دیگر یاران من تنها شده ام و به همین خاطر انتظار شهادتم را می کشم. امیدوارم خداوند با شهادت من مشکلات این منطقه و معضلات آن را حل کند. "

اسامی شهدای طوایف بلوچ در انفجار امروز

برخیاز سران طوایف و ریش سفیدان منطقه کهدر این گردهماییبا حضورفرماندهان سپاه استان به منظور برقراری امنیتحاضر شده بودند، از جمله عارف برا فرزند حاج ولی محمد ، اسلام موحدی فرزند ابراهیم ، کلاتی دهقانی فرزند شنبه حاج ، شاهانی دهقانی فرزند صاحب ، پنج شنبه دهقانی فرزند گجیر و خدابخش دهقانی فرزند مراد بخش از طوایف منطقه به شهادت رسیدند .

سردار شهید نور علی شوشتری

سردار شهید محمدزاده

نظرات کاربران:
صادق
نظرات 2 + ارسال نظر
فدایی رهبر دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 17:13 http://www.sarbazemellat.blogfa.com

شما لینک شدید
یا علی
مرگ بر ضد ولایت مطلقه فقیه
خونی که در تن ماست هدیه به رهبر ماست

sadegh چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 17:30 http://game.harajy.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد