موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

خبرسازی علیه مراجع تقلید با هدف تخریب دولت

پس از آنکه مراجع تقلید به عنوان پشتوانه های معنوی نظام انتقاداتی را در زمینه برخی اقدامات دولت مردان واردآوردند، برخی جریانات سیاسی در صدد سوء استفاده از این رخداد برآمدند. 

به گزارش جهان، انتقادات و تذکرات دلسوزانه مراجع عظام تقلید نسبت به رفت و آمدهای اخیر در هیات دولت و نیز اظهار ناراحتی و گلایه آنان از موضع گیری های افراطی که مورد استقبال جریانات مختلف سیاسی بوده است در روزهای پس از انتخابات تا به امروز به حربه ای برای زیر فشار قرار دادن هرچه بیشتر دولت تبدیل شده است. به طوری که در روزهای اخیر شایعاتی درباره سخنان و اقدامات مراجع تقلید از طریق یک جریان خاص سیاسی و افراطی برای التهاب آفرینی و حل خصومت های شخصی منتشر می شود

پس از آنکه مراجع تقلید به عنوان پشتوانه های معنوی نظام انتقاداتی را در زمینه برخی اقدامات دولت مردان واردآوردند، برخی جریانات سیاسی در صدد سوء استفاده از این رخداد برآمدند. 

به گزارش جهان، انتقادات و تذکرات دلسوزانه مراجع عظام تقلید نسبت به رفت و آمدهای اخیر در هیات دولت و نیز اظهار ناراحتی و گلایه آنان از موضع گیری های افراطی که مورد استقبال جریانات مختلف سیاسی بوده است در روزهای پس از انتخابات تا به امروز به حربه ای برای زیر فشار قرار دادن هرچه بیشتر دولت تبدیل شده است. به طوری که در روزهای اخیر شایعاتی درباره سخنان و اقدامات مراجع تقلید از طریق یک جریان خاص سیاسی و افراطی برای التهاب آفرینی و حل خصومت های شخصی منتشر می شود. 

بنا بر این گزارش، این جریان در روزهای اخیر سخنانی را از جانب مراجع تقلید نقل می کنند که با پیگیری های به عمل آمده مشخص شد که این سخنان صحت ندارد. 

در آخرین اقدام این جریان با شایعه سازی درباره سفر احتمالی برخی مراجع تقلید به نجف دراعتراض به اقدامات دولتمردان، بر خواسته جریان های افراطی سیاسی کشور مبنی بر دور کردن مراجع از نظام و انقلاب دامن زده اند. 

این در حالی است که با پیگیری های خبرنگار جهان مشخص شد هیچ یک ازمراجع تقلید چنین اظهارنظری نکرده و تنها یکی از مراجع عظام تقلید در واکنش به تندروی برخی روحانیون در قم طی اظهاراتی گلایه آمیز هشداری این چنین را به این جریان خاص روحانی در حوزه علمیه قم داده است.
لازم به ذکر است این خط فکری که از سوی یک آقازاده معروف اداره می شود در تلاش است با طرح و انتشاراستفتائات هدفدار، مرجعیت معظم را در مقابله با دولت قرار دهد که این خط فکری با هوشیاری مراجع ناکام مانده است.
گفتنی است تئوریسین های این جریان که این روزها در صدد استفاده ابزاری از مراجع معظم هستند، پیش از این رسما در سخنرانی های خود تقلید از مراجع را عملی میمون وار اعلام می کردند.

نظرات 2 + ارسال نظر
زلال چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:14 http://zpress.blogsky.com

رهبر گرامی فکر نمی کنید: دستورات اخیر شما برای مقابلۀ جدی با هرگونه تعرض به امنیت و جان و حقوق مردم کمی دیر شده است؟ آیا پس از گذشت چهل روز از انجام فجایعی در مورد جوانان بی گناه و عزیز این کشور و کشته و مجروح و اسیر شدن عده ای در بازداشتگاه هایی که انسان شرم دارد از آنچه در آن ها گذشته پرده بردارد، نوشداروی پس از مرگ سهراب نیست؟ آیا اکنون با تعطیل شدن بازداشتگاه کهریزک می توان مرحمی بر دل های خونین مادران و پدران جوان از دست داده گذاشت. جوان های عزیزمان را زدند و دهان و چشم و بینی شان را خرد کردند، مجروح و خونین با کمترین غذا و بدون دارو و درمان و بهداشت در گوشۀ این بیغوله و با تراکم غیرمتناسب، کتکشان زدند و بدن مجروحشان روی پتوهای آلوده لرزید، تب کرد و شکنجۀ روحی و جسمی شدند و غریبانه و مظلومانه بدون کمترین رعایت حقوق اسلامی و انسانی جان به جان آفرین تسلیم کردند.

از شما به عنوان رهبر امت اسلامی ایران بیش از این انتظار می رفت که خیلی زودتر از این، وقتی که صدای دلسوزانۀ آقای هاشمی و بسیاری از مراجع و دلسوزان میهن اسلامی مان را شنیدید، دستور رسیدگی مخفیانه می دادید و افراد صالح و بی طرف را به محوطۀ بیرونی دادگاه انقلاب و اوین و ... اعزام می کردید و خبرهایی را از زبان مادران و پدران جوان گم کرده می گرفتید، افسوس که نگذاشتند خبرهای واقعی به شما برسد. ولی این به نظر من اگر جسارت نباشد از شما رفع تکلیف نمی کند. مطمئن باشید آن ها دروغ می گویند. این جوانان ما منافق و مزدور بیگانه نبودند. بچه های تحصیل کرده و خانواده داری بودند که طبق قانون به کاندیدای مورد تأیید شورای نگهبان رأی دادند و در ضمن به نتیجۀ آن اعتراض آرامی داشتند که به دست عده ای به خاک و خون کشیده شدند.

درود به روان پاک شهید محسن روح الامینی که به دلیل داشتن پدر بزرگواری که مورد تأیید نظام است باعث شد پس از چهل روز این نامردمی ها مشخص شود!

خدایا مددی کن به هر وسیلۀ ممکن، این نوشته های من به گوش رهبر برسد. یا ارحم الراحمین تو می دانی که من به هیچ حزب و گروه و دسته ای وابسته نیستم. من نه از امریکا و انگلیس خط می گیرم، نه ماهواره نگاه می کنم و نه از اراذل و اوباش هستم. سی سال دلسوز و علاقمند و مطیع نظام بودم ولی چیزهایی که در این چهل روز دیدم از جمهوری اسلامی انتظار نداشتم.

زینب چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:42 http://zeynab73.blogsky.com

سلام
لینکتون کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد