موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

جبهه موسوی تداوم افراطی گری مدعیان اصلاحات است

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکیل جبهه سیاسی توسط موسوی را تداوم حرکت افراطیون مدعی اصلاح طلبی دانسته و تاکید کردند کسانی که با افراط گرایی به قانون تن نمی دهند صلاحیت هیچ گونه فعالیت سیاسی در کشور را ندارند و مردم با آنها برخورد می کنند.
نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس در همین رابطه گفت: تشکیل جبهه سیاسی از سوی موسوی به نوعی تداوم تندروی جبهه اصلاحات است

عبدالرضا مرادی در گفتگو با فارس افزود: مشکل این افراد امروز با تشکیل جبهه سیاسی و احزاب متعدد سیاسی حل نمی شود بلکه این افراد باید کمی منطقی فکر کنند و با حرکت در چارچوب قانون فعالیت خود را طی کنند و لذا مشکل اصلی حرکت در چارچوب قانون است.
نماینده مردم ممسنی تأکید کرد: اگر چه ممکن است تغییراتی در شعارهای جبهه موسوی نسبت به جبهه اصلاحات داده شود ولی اهداف همان اهداف است.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به اینکه مردم فرق بین اصول نظام را با شعارهایی که به عنوان ابزار دست گروه های سیاسی مطرح می شود تشخیص می دهند، گفت: اگر در این جبهه همچنان شعارهایی در ظاهر داده شود ولی در عمل آثار آن دیده نشود مردم موضع گیری می کنند حتی اگر با شعارهای انقلابی جلو آمده باشند.
یک عضو دیگر کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس هم با بیان اینکه جبهه مورد نظر موسوی موازی با جبهه اصلاحات است گفت: این جبهه هیچ تفاوتی با جبهه اصلاحات ندارد ولی چون اصلاحات شکست خورده است، اصلاح طلبان قصد دارند با اسم دیگری در حوزه سیاست ظاهر شوند.
مصطفی طباطبایی نژاد در گفت وگو با فارس با اشاره به درخواست تشکیل جبهه سیاسی توسط موسوی گفت: امروز موسوی از نظر تاریخ ایران از بین رفته است و بهترین مورد برای او سکوت است.
وی افزود: اگر موسوی قصد داشته باشد با دولت و کشور تقابل کند، باید بداند که مردم با او برخورد می کنند.
سیدعلی محمد موسوی نماینده مردم مبارکه در مجلس هم با بیان اینکه مثلث احزاب- کارگزاران، مجاهدین و مشارکت شاکله حزب موسوی است گفت: این گونه اقدامات در کشور ما امتحان خود را پس داده و تغییر نام و چهره، تاثیری در موفقیت گروه ها نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: اگر کسی یا کسانی بخواهند در تقابل با کشور حرکت کرده و خارج از حیطه قانونی فعالیت کنند مردم فرصت به آنها نخواهند داد و با برخورد قانونی، آنها را سرجایشان می نشانند.
یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هم تصور موسوی مبنی بر حمایت همه رای دهندگان از تشکیل جبهه سیاسی را بزرگترین اشتباه وی دانست و گفت: این اشتباهی بود که کروبی نیز آن را مرتکب شد ولی با تشکیل حزب توفیقی به دست نیاورد.
محمدرضا ملکشاهی شرط ترمیم چهره شکست خورده جبهه اصلاحات را تغییر شعارها و منش های آنان دانست و خاطرنشان کرد: تندترین حالت از طرف اصلاح طلبان این بار از سوی موسوی رخ داد و اطرافیان موسوی در تندترین شکل آن بی قانونی و هرج و مرج را در کشور ترویج کردند و اگر این افراد موفق به تشکیل جبهه شوند قطعاً تندتر از مدعیان اصلاحات عمل خواهند کرد.
از سوی دیگر غلامرضا کرمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز با اشاره به اینکه گروه موسوی در جریان انتخابات بجای عمل به قانون، عملاً بی قانونی را از خود به نمایش گذاشت، تاکید کرد: تشکیل هر تشکل، حزب و جبهه در کشور باید تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. در حالی که عملکرد موسوی در جریان انتخابات حرکت در جهت خلاف قوانین کشور بود بنابراین در صلاحیت وی برای تشکیل جبهه سیاسی تردید زیادی وجود دارد

نظرات 1 + ارسال نظر
بهترین سایت خدمات دهی شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 http://weblogtools.ir

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری...
تا چقدر به زیبایی وبلاگ اهمیت میدی؟
وبلاگ تولز یه عالمه کد موزیک،کدهای زیبا سازی،تصاویر زیبا سازی و...داره
بهت پیشنهاد می کنم یه سر بزنی
منتظرماااااااااااا
حتما بیا[قلب][گل][خداحافظ]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد