موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

استقبال اسرائیل از رفتار آشوب زای موسوی

سایت رسمی وزارت خارجه اسرائیل با انتشار مقاله ای به قلم "منشه امیر" از اقدامات آشوب زای میرحسین موسوی در روزهای پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم استقبال کرد.

به گزارش ایرنا در این مقاله که به عنوان تحلیل هفتگی وزارت خارجه اسرائیل منتشر شده آمده است: " تصور [حکومت اسلامی] در این انتخابات آن بود که میرحسین موسوی،آدم سر به راهی است و اعتراضی نخواهد کرد.

محسن رضائی و مهدی کروبی نیز بخشی از نظام هستند و حتی اگر اعتراضی هم کنند، گوش شنوائی وجود نخواهد داشت و به زودی آرام خواهند گرفت. [اما] ارزیابی [حکومت اسلامی] اشتباه درآمد:موسوی که به خودش، همسرش و شخصیت سیاسی اش توهین شده بود،رهبری اعتراض ها را به عهده گرفت و دیدیم و شنیدیم که در این چهار هفته چه گذشت... امروز موسوی و کروبی و حتی محمد خاتمی احساس می کنند که اگر راه سکوت در پیش گیرند و تسلیم شوند، جناح احمدی نژاد آنان را از صحنه سیاسی حذف می کند ،هاشمی رفسنجانی نیز همین احساس را دارد.[بر همین اساس] گفته شد که رفسنجانی، موسوی و دیگران را علم کرده که احمدی نژاد را از گردونه خارج کنند ،[چون] رفسنجانی همیشه تلاش کرده خود را بالا برده و در ردیف رهبر قرار دهد."

گفتنی است متن کامل این مقاله در شامگاه شنبه 20 تیر 88 از رادیو اسرائیل نیز قرائت شده است.

نظرات 4 + ارسال نظر
رومینا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:13

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=36036
همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?i=36036
http://www.oxinads.com/?i=36036

ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید
به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 هزار تومان درامد کسب نماید 50 هزار تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 هزار تومان دریافت می نماید.
این فرصت طلایی را از دست ندهید

آرش یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:46

سلام
خوبی؟همایش بزرگ بلاگ اسکای ها رو دیدی؟
اینم آدرسش:
http://www.zavyeh.com/?do=cat&category=16
اگه تو جمع ما نیستی نمیخواهی بیای؟
منتظرت هستیم.

علی رضوی شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:00 http://narenjesabz.blogsky.com

سلام علی جان
۱ - از این که به توصیه هام در مورد وبلاگت گوش کردی ممنون اما سعی کن از گذاشت عکس های حجیم در صفحه اول سایت یا وبلاگ خودداری کنی و آن ها را در ادامه مطلب بگزاری .
۲ - آیا شما در نماز جمعه بودی ؟
بودی که ببینی همه را با باتوم گاز اشک آور و چک و ... به طور کلی با نازش نرمش و ورزش همراهی می کردند
بودی که ببینی کروبی را در جلوی چشم فرزندانش کتک زدند ...
یاد امام علی افتادم و آن چه کشید از دست این متحجران و بی دینان.
اگه تو هم کتک می خوردی این جوری که سهل است . از خانه به نماز جمعه اقتدا می کردی .
به قول فرزند شهید بهشنی و فرزند شهید رجایی در بیانه شان
(منطق مستدل و ایستای شما را که به صورت عمود بر سر جوانان وطن فرود می آمد دیدیم)
۳- اگه نظارات منو تو بخش نظرات تایید نکنی دیگه تایید نمی کنم همین کاری که شما تا الان با نظرات کردی را با نظرات شما می کنم کمی جنبه انتقاد پذیری داشته باش البته از شما مدعیان عدالت علوی یا به اسم صحیح تر پیروان عدالت حلبی و باتومی بعید به نظر می رسد.

دردگیر۸۸ شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 14:27 http://agha14.blogfa.com

وبلاگ شما با افتخار لینک شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد