موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

عکس: اسناد دولت خاتمى سخن مى گوید

عکس: اسناد دولت خاتمى سخن مى گوید

جوان:در حالى که طى روزهاى گذشته اصلاح طلبان به سنت رفتارهاى انتخاباتى گذشته خود باردیگر بسیج را به اتهام نظامى بودن از حضور در عرصه فعالیت سیاسى منع مى ساختند،اسناد غیر قابل انکار از راى دولت سید محمد خاتمى بر امکان فعالیت این نیروى همیشه حاضر در میدان پرده برمى دارد.

پس از آنکه سردار سرلشگر محمد على جعفرى فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامى با بیان تقسیم بندى مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب از تقسیم بسیج به دو بخش ،بسیج نظامى و غیر نظامى سخن گفته و اشاره کردکه بسیجیان غیر نظامى مى توانند وارد عرصه فعالیت سیاسى شوند،اصلاح طلبان با تحت شمول خواندن بسیج ذیل نیروهاى مسلح، به تبلیغات علیه این نیرو پرداختند. در همین حال اسناد موجود حکایت از آن دارد که این موضوع در مهرماه سال ۱۳۷۹ و در انتخابات دوره هشتم ریاست جمهورى نیز منجر به مکاتباتى بین سپاه، ستادکل نیروهاى مسلح، وزیر کشور وقت و رئیس جمهورى سابق ( آقاى سید محمد خاتمى) شد که پس از بررسى حقوقى و قانونى توسط معاون حقوقى و امور مجلس وقت ریاست جمهورى ( حجت الاسلام صدوقى) عدم ممنوعیت قانونى براى فعالیت سیاسى بسیجیان عادى و فعال مورد تاکید قرار گرفت و ممنوعیت هاى مندرج در قانون صرفاً براى پرسنل بسیجى ویژه تلقى گردید. روزنامه «جوان» براى پایان دادن به موضوع اخیر و براى روشن ساختن حقایقى که برخى اصلاح طلبان سعى در قلب آن دارد، متن نامه معاونت ارتباطات و تبلیغات دولت هفتم را در این زمینه منتشر مى سازد تا مظلومیت بسیج بیش از پیش براى ملت آگاه ایران روشن شود.
***
(سند شماره یک)
شماره ۲۰۱۶‎/۱۱۴
تاریخ۳۰‎/۸‎/۱۳۷۹
پیوست
با احترام به استحضار مى رساند:
«موضوع پاسخ معاون حقوقى و امور مجلس در خصوص عدم محرومیت بسیجیان از سیاست»
الف) مطلب مندرج در روزنامه آفتاب یزد مورخ ۱۶‎/۷‎/،۱۳۷۹تحت عنوان:«فرمانده نیروى مقاومت: نمى توانیم بسیجیان را ازسیاست محروم کنیم» به استحضار ریاست محترم جمهورى رسید.
پى نوشت فرمودند:
«جناب آقاى صدوقى از نظر حقوقى بررسى شود»
که طى نامه مورخ ۲۱‎/۷‎/۱۳۷۹ ابلاغ گردید.

ب) اینک معاون محترم حقوقى و امور مجلس طى نامه مورخ ۲۹‎/۸‎/۷۹ اعلام داشته:ماده(۶) قانون مقررات استخدامى سپاه انقلاب اسلامى مصوب(۱۳۷۰) پرسنل سپاه را به چهار دسته کادر ثابت،وظیفه،پیمانى و بسیجى تقسیم کرده است که در ماده (۱۳) آن پرسنل بسیجى را به افرادى اطلاق کرده که جهت تحقق ارتش بیست میلیونى تحت پوشش سپاه در مى آیند. پرسنل بسیجى نیز به سه بخش تقسیم شده اند:

الف- بسیجى عادى:عموم اقشار معتقد به قانون اساسى جمهورى اسلامى ایران و اهداف انقلاب اسلامى هستند که پس از گذراندن دوره آموزشى عمومى به خدمت ارتش بیست میلیونى درآمده و سازماندهى مى شوند.

ب- بسیجى فعال: آن دسته از بسیجیان عادى داوطلب هستند که واجد شرایط بوده و پس از گذراندن دوره هاى آموزشى،سازماندهى شده و ضمن شرکت در برنامه هاى حفظ انسجام در انجام ماموریت هاى محوله با سپاه همکارى مى کنند.

ج- بسیجى ویژه (پاسدار افتخارى):پرسنلى هستند که صلاحیت هاى یک پاسدار را دارا مى باشند و پس از گذراندن آموزش هاى مطروحه در این قانون سازماندهى شده و متعهد مى گردد تا به هنگام نیاز به طور تمام وقت در اختیار سپاه قرار گیرند.

به موجب بند دال ماده(۱۶) همین قانون،«عدم عضویت و هوادارى از احزاب و گروه ها و سازمان هاى سیاسى» از جمله شرایط عمومى استخدام براى کادر ثابت و پیمانى و پرسنل بسیجى ویژه (پاسدارى افتخارى) ذکر شده است و از این رو در قانون ممنوعیتى براى عضویت و هوادارى بسیجیان عادى و فعال از احزاب و گروه هاى سیاسى مطرح نشده است.بدیهى است سازماندهى و استفاده از پرسنل بسیجى باید در چارچوب قوانین و مقررات و ماموریت ها و وظایف قانونى محوله به سپاه پاسداران به عمل آید.
معاونت ارتباطات و تبلیغات دولت

***
(سند شماره دو)
شماره ۵۷۹۷۹۵۷‎/م
تاریخ ۷‎/۹‎/۱۳۷۹
پیوست
بسمه تعالى
جناب آقاى دکتر پاک نژاد
مشاور محترم رئیس جمهور در امور ایثارگران
جناب آقاى رحماندوست
مشاور محترم رئیس جمهور در امور ایثارگران
با سلام
نامه مورخ ۲۹‎/۸‎/۱۳۷۹ معاون محترم حقوقى و امور مجلس رئیس جمهور موضوع:«بررسى حقوقى شرکت بسیجیان در مسائل سیاسى»(تصویر پیوست) به استحضار ریاست محترم جمهورى رسید؛پى نوشت فرمودند:
«قابل توجه و پیگیرى جناب آقاى رحماندوست و جناب آقاى دکتر پاک نژاد»
سید محمد على ابطحى
نظرات 1 + ارسال نظر
فروش نرم افزار ارسال نظرات به صورت دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:02

درود بر شما وبمستر پارسی زبان عزیز ....

بدون شک در چند ماه اخیر با سیل شیوه جدید تبلیغات اینترنتی در بخش نظرات وبلاگهای پارسی زبان مواجه شده اید . این روش نوین توسط نرم افزار خاص ارسال کامنت (نظرات) انجام می پذیرد.

این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه همکاران عزیز ما ، دارای مزایایی هست که طبق لیست زیر بیان می شود :
الف – سرعت بالا و بدون هیچ افت سرعتی در خطوط شما
ب – بدون نیاز به وارد کردن کد امنیتی { تمام نرم افزارهای مشابه برای وارد کردن نظر نیاز به وارد کردن کد امنیتی دارند ، در حالی که نرم افزار ما به صورت کاملا اتوماتیک این کار را انجام میدهد ، و فارغ از هر گونه دخالت شما در امر ارسال نظرات هست }
ج – امکان استخراج لیست وبلاگهای تازه به روز شده
د – امکان استخراج وبلاگهای بلاگفا بر اساس موضع بندی های خود پرتال اصلی
ه – پشیبانی کامل و بی نقص ما در 24 ساعت شبانه روز و رفع نقایص احتمالی نرم افزار در آینده
و - و از همه مهمتر پشتیبانی از سرویس های وبلاگ دهی زیر :

بلاگفا – پرشین بلاگ – میهن بلاگ – بلاگ اسکای

نکته مهم : این نرم افزار طوری نوشته شده است که شما خریدار محترم نیز توانایی فروش آنرا به هر چند نفر که بخواید دارید . پس نرم افزاری انحصاری نیست و خریدار آن مالک بی چون و چرای آن محسوب خواهد شد .


1 – لینک آموزش تهیه لیست توسط نرم افزار :

http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=Sendblog1.swf&album=0&fullsize=1

2 – لینک آموزش ارسال نظرات به صورت انبوه :

http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=Sendblog.swf&album=0&fullsize=1

تنها قیمت این نرم افزار کارت شارژ همراه اول به مبلغ 10.000 تومان می باشد . که روال دریافت آن هم اینطوری هست که شما با ارسال شماره سریال کارت شارژ به همین قیمت به آدرس ایمیل ما { spamer.blog@gmail.com } بلافاصله نرم افزار را دریافت خواهید نمود . در کمتر از 3 ساعت .
نکته : این پیغام نیز به صورت اتوماتیک وار توسط خود این نرم افزار برای صدها وبلاگ پارسی زبان ارسال گردیده است . که همانا نشان از کارایی و قدرت این نرم افزار می باشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد