موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

اصرار موسوی و کروبی برای اثبات همراهی با منافقین و ضد انقلاب

در حالی که برخی چهره ها و گروههای سیاسی تلاش دارند با اظهارات خود نشان دهند که راه موسوی و کروبی از عناصر ضد انقلاب و گروهکهای تروریستی سلطنت طلب جداست، ظاهراً این دو کاندیدای به شدت ناراحت از نتیجه انتخابات چنین قصدی را ندارند.

به گزارش جهان، در همین زمینه منابع نزدیک به مهدی کروبی جزئیات دیدار اخیر کروبی و میرحسین موسوی را منتشر کردند.

در این دیدار که صبح شنبه در منزل مهدی کروبی برگزار شد، میرحسین موسوی و مهدی کروبی با ابراز تاسف نسبت به اعدام دو تن از منافقین و سلطنت طلبان محارب خواستار رسیدگی قانونی به وضعیت بازداشت شدگان اخیر شدند .
 
بنابراین گزارش موسوی و کروبی با اشاره به پرونده کسانی که اعدام شدند گفتند : ” به نظر می رسد کسانی که اقدام به اعدام آنها شد ماهها قبل از جریان برگزاری انتخابات دستگیر شده و پرونده آنها نیز ارتباطی با حوادث انتخابات اخیر نداشته است و به گفته وکلایشان آنها تنها توانسته اند دیداری کوتاه با موکلان خود داشته اند و مراحل دادرسی برای آنها انجام نشده است . به نظر می رسد که چنین اقدامی برای ایجاد خوف در مردم جهت عدم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است .”

موسوی و کروبی تاکید کردند :” بازداشت های گسترده فعالان سیاسی ، مطبوعاتی و دانشگاهی به اتهام اعتراض جهت دفاع از حقوق خودشان غیرقانونی است و این در حالی است که روند اعتراف گیری از این زندانیان نیز مغایر با مبانی اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد . ”

کروبی و موسوی با انتقاد شدید از خطبه های احمد جنتی در نماز جمعه این هفته گفتند : “ جای بسی تاسف است که تریبون نماز جمعه به جایگاهی برای تشویق به خشونت گرایی و ترغیب مسئولان برای اعدام شهروندان تبدیل شده است . ”

کروبی و موسوی تاکید کردند : “اکثریت مردم تنها حق خود را می خواهند و به دنبال تغییرات ساختاری در اصل نظام نیستند ولیکن به نظر می رسد که حاکمیت نسبت به همین صدای حق خواهی مردم نیز احساس خطر می کند در حالیکه شنیدن این صدای اکثریت و پاسخ به آن تنها راهکار خروج از بحران است .”

گفتنی است کروبی و موسوی از مردم دعوت کردند که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری گسترده داشته باشند .

نظرات 1 + ارسال نظر
فریادگر سبز دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:55 http://www.sabz-e-abadi.blogsky.com

بنا به استدلال سایت جهان پس حضرت علی (ع) که بر رعایت حقوق ابن ملجم تاکید می کرد نیز، اعوذ بالله همراهِ ابن ملجم و خوارج بوده است.

یا حسیـــــــــــــن ، میرحسیــــــــــــن
مظلوم پیروز است پس به لطف خدا جنبش سبز پیروز است ۷

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد