موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موسوی بازی را شش بر صفر باخت

"9 ماه گذر از یک رویداد، ما را با زاویه‌های جمله سعید حجاریان بیشتر آشنا می‌کند. به حقیقت باید گفت که میرحسین موسوی، بازنده 6 بر صفر یک رقابت است".

به گزارش شبکه ایران، هفته‌نامه "پنجره" در جدیدترین شماره خود به بررسی عملکرد میرحسین موسوی در ماه‌های بعد از انتخابات پرداخته است......

"9 ماه گذر از یک رویداد، ما را با زاویه‌های جمله سعید حجاریان بیشتر آشنا می‌کند. به حقیقت باید گفت که میرحسین موسوی، بازنده 6 بر صفر یک رقابت است".

به گزارش شبکه ایران، هفته‌نامه "پنجره" در جدیدترین شماره خود به بررسی عملکرد میرحسین موسوی در ماه‌های بعد از انتخابات پرداخته است.

در این مطلب که با عنوان "مسخ یک انقلابی" منتشر شده، آمده است: "پیش‌تر مغزمتفکر جنبش اصلاحات، "سعید حجاریان" گفته بود: موسوی اگر در مناظرات شرکت نکند، سه بر صفر بازنده است و اگر شرکت کند، شش بر صفر. این سخن اگرچه همان روزها به ملاحظه گوینده مورد توجه قرار گرفت اما تنها گذشت زمان بود که تفسیری گویا از آن ارائه کرد. این تفسیر اما از همان دقایق آغازین مجادله تاریخی خود را نشان داد. نخست‌وزیر به عزلت نشسته انقلاب، در حالی پشت میز این مناظره قرار گرفت که لرزش بدن او از فاصله دوربین هم مشاهده می‌شد، رنگی به رخسار نداشت و صدای بلعیدن ترس در دهان او به گوش می‌رسید. اینگونه بود که "چیز چیز" گفتن او به دستاویزی برای تبلیغات رقیب انتخاباتی مبدل شد و تصویر اسطوره‌ای او در ذهن بسیاری از هواداران و مخالفان او شکست".

در ادامه این مطلب، با بیان اینکه "میرحسین با اعلام رمز شورش و کد تقلب، به عنوان ملعبه یک انقلاب رنگی تازه، وارد صحنه شد"، نوشته شده است: "او با پشتوانه رسانه‌های استعمار، فراخوان شورش داد تا این بار رنگ سنتی شیعیان را به رنگ یک انقلاب آمریکایی بدل کند. این چنین بود که برخی در صداقت او تردید کردند".

این مطلب همچنین به واکنش مقام معظم رهبری به اقدامات آقای موسوی پرداخته و نوشته است: "هفته‌ها هشدار و انذار رهبر، نه تنها در او بی فایده بود که بر لجاجت و خودخواهب او نیز افزود. پس میرحسین اعتقادی به ولایت‌فقیه امام نداشت؛ هر چند در سال‌های گذشته به هر دلیلی خود را در این راه نشان داده بود".

به گزارش شبکه ایران، در پایان این مطلب با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌های 9 دی و 22 بهمن، عنوان شده است: "9 ماه گذر از یک رویداد، ما را با زاویه‌های جمله حجاریان بیشتر آشنا می‌کند. به حقیقت باید گفت که میرحسین موسوی بازنده 6 بر صفر یک رقابت است. رقابتی که لایه‌های بیمار و مخفی او را فعال کرده تا در عرض چند ماه، او را به مسخی عبرت‌آموز بکشاند. به یاد بیاوریم آخرین جمله طلحه را که هنگام فروافتادن در کام مرگ در ساعات پایانی جنگ جمل گفت: به خدا قسم نایستادم در هیچ موقفی مگر این که آن را شناختم، مگر این موقف را".
نظرات 1 + ارسال نظر
علی یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 http://www.pars.im

سلام دوست گلم [گل][گل][گل]

وب قشنگی داری واقعا بهت تبریک میگم [قلب] کارت حرف نداره عزیز [گل]

اگه دوست داری از وب قشنگت درآمد داشته باشی یه سر به سایت زیر بزن

http://www.pars.im

سایت واقعا عالیه ای هست کارش حرف نداره[بوسه]

این رو برای این نمیگم که خودم عضوش هستم چون کارش با همه سیستم های کلیکی دیگه فرق داره میگم بزار چند تا از مزیت هاش رو بگم

برای هر کلیک تا 80 تومن پول میده که این واقعا عالیههههههههه

هیچ کلیکی رو الکی حذف نمیکنه ( این بزرگ ترین خوبی این سیستمه )

پشتش یه تیم مدیریتی عالیه و به بهترین شکل ممکن مدیریت میشه

پرداخت هاش کاملا تضمین شدست هر موقع درخواست بدید 24 ساعت بعد پول تو حسابتونه

کار باهاش خیلی راحته [قلب]

حد اقل پرداختش فقط و فقط 9000 تومان هست که 2000 تومانش رو هم همون اول هدیه عضویت میده که این واقعا عالیهههه و مزیت عالی این سیستمه نسبت به سیستم های دیگه

امکان عضو گیری و دریافت پورسانت از زیر گروهاتون این واقعا عالیه یعنی خیلی عالیه

دوست من اگه خواستید عضو بشید حتما از لینک زیر عضو بشید [بوسه][قلب]

http://www.pars.im/signup.php?from=ali222&ref_code=a6d8e04479f67f3e58d048d1d6ab64cc

یا موقع عضویت ای دی منو به عنوان معرف وارد کنید

ali222

دوست عزیز سایتت هر چقدر هم بازدید داشته باشه باز هم میتونی ازش درآمد کسب کنی

مطمئن باش اگه 100 تا هم روزانه بازدید داشته باشی باز هم میتونی درآمد خوبی داشته باشی از این سیستم

عضو شو کدش رو تو وبت بزار بعد هر موقع به حد نصاب رسید در خواست پرداخت کن همین هیچ کار دیگه ای هم لازم نیست بکنی همین کد مخصوص بلاگ فا هم میده [قلب]

من که ازش واقعا راضی هستم این آدرس وب منه من که واقعا ازش راضی هستم

http://1900.mihanblog.com
عضو بشید از تک تک بازدید های وبتون درآمد کسب کنید

حداقلش اینه که هزینه کارت اینترنت و زمانی که صرف سایتت کردی رو در میاری پس این فرصت رو از دست نده

از دامینش هم اعتبار سایت مشخصه کارشون حرف نداره

http://www.pars.im

امیدوارم عضو بشی و درآمد خوبی هم کسب کنید منو هم دعا کنید مطمئن باشید پشیمون نمیشید

پس یه امتحان کنید

دوستون دارم

بای[بوسه]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد