موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

آرزو! (گفت و شنود)

گفت: سایت های ضد انقلاب طرفدار موسوی بدجوری به اتاق فکر 5 نفره موسوی در لندن اعتراض کرده و نوشته اند اگر مهاجرانی و کدیور و سروش اهل فکر بودند، برای بدبختی و دربه دری خودشان چاره اندیشی می کردند.
گفتم: دیگ به دیگ میگه روت سیاه! حالا چرا سر یک لقمه نون گدایی که موساد و سیا جلوی این حیوونکی ها انداخته به جون هم افتاده و پر و پاچه همدیگر را گاز می گیرند؟!
گفت: یکی از این سایت ها نوشته است سروش خیلی دلش می خواست مثل میرزا ملکم خان انگلیسی شود ولی اون کجا و این کجا؟
گفتم: خب! سروش هم مثل میرزا ملکم خان انگلیسی است. میرزا ملکم خان نوکر انگلیس بود و سروش کاسه لیس آمریکا و انگلیس و موساد است.
گفت: سایت مورد اشاره در وطن فروشی و جاسوسی سروش حرفی ندارد، فقط می گوید آدم بی بته ای است و انگشت کوچیکه میرزا ملکم خان هم نمی شود.
گفتم: حیوونکی سروش آرزو به دل مونده... الاغی توی راه چشمش به یک اسب افتاد. آهی از دل کشید و با حسرت گفت؛ ای کاش من هم تحصیلاتم رو ادامه داده بودم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد