موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

همه ما سبزها به ساز موساد می رقصیم!

یک مارکسیست سرگردان که اکنون با ناتوی فرهنگی در عرصه فیلمسازی همکاری می کند، اعلام کرد چپ سابق مرده و دیگه نه کسی صدای آنها را می شنود و نه احترامی برایشان قائل است. وی همچنین گفت اغلب چپ های سابق اکنون دموکرات شده اند و دیگر افراطی نیستند.

یک مارکسیست سرگردان که اکنون با ناتوی فرهنگی در عرصه فیلمسازی همکاری می کند، اعلام کرد چپ سابق مرده و دیگه نه کسی صدای آنها را می شنود و نه احترامی برایشان قائل است. وی همچنین گفت اغلب چپ های سابق اکنون دموکرات شده اند و دیگر افراطی نیستند.

رضا علامه زاده این اظهار توبه از مارکسیسم را در گفت وگو با ارگان رسمی سازمان سیا عنوان کرد. وی به رادیو فردا گفت: جنبش چپ و سازمان هایی مثل چریک های فدایی خلق سال 57 از حیثیتی برخوردار بود که متأسفانه در اثر اشتباه رهبران این جریان ها و مواضع اشتباهی که گرفتند ذره ذره از بین رفت. امروز ما جنبش چپی که مردم برایش ارزش قائل باشند به آن معنا نداریم. امروز از چپ همان معنایی را دارند که گرایش های مردم گرایانه، چپ دموکرات و سوسیالیست هایی که به دموکراسی باور دارند، حقوق بشر را باور دارند. این گروه چپ که من خودم را متعلق به آن می دانم، الان همه شان به این قضیه رسیده اند که دموکراسی طلبی امروز به عنوان اصل مطرح است. چپ به معنای افراطی و چپی که مسائل این 30 سال را ندیده و انگار خواب بوده، کسی صدایش را نمی شنود و آنهایی هم که می شنوند احترامی برایشان قائل نیستند.

وی البته درباره پز ضد امپریالیستی و عدالت خواهانه که امروز جای خود را به خدمتگزاری جبهه استکبار و سرمایه سالاری داده، توضیحی نداد، اما ضمن حمایت از برخی چپ های شبه مسلمان که آنها هم تصادفاً در مقابل آمریکا و سرمایه داری جهانی سر تسلیم فرود آورده اند گفت: چهره های شاخص جنبش سبز و صدای مذهبیون داخل حکومت، اکنون با حکومت مذهبی به مخالفت برخاسته اند.

وی جنبش سبز را نقطه مقابل انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: در انقلاب 57 صدای گروه های مختلف ذره ذره با شعار «همه با هم» خمینی و قدرتی که او به عنوان رهبر بلامنازع پیدا کرد، یک صدایی شد اما الان چند صدایی است و حتی چهره های شاخص جنبش سبز به مخالفت با حکومت مذهبی برخاسته اند.

اظهارات این مهره ناتوی فرهنگی را باید چنین اصلاح کرد که در فتنه سبز تک صدایی حاکم است و آن صدای دیکته شده از سوی مثلث استکبار (آمریکا) صهیونیسم و انگلیس است، که همزمان از حلقوم چپ های شبه اسلامی، چپ های لائیک و مارکسیست، گروهک های تروریستی و سلطنت طلب، لیبرال ها و بهایی ها و ماسون ها شنیده می شود و همه به ساز جبهه استکبار می نوازند و می رقصند.
نظرات 2 + ارسال نظر
مدیر مسئول خبرگزاری عمار سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 14:40 http://ammar.vov.ir/

سلام متاسفانه بعد این همه مدت که دوستان دارند کار میکنند هنوز نتونسند اونطور که باید منظم باشند. خبر ها بدون منبع. بی نظم وژراکنده. حتی همون متن اولیه که به گزارش خبرگزاری عمار ونام سرویس خبریشونو بذارند هنوز نمیگذارند. اینطور پیش برند از پذیرفتن بعضی ها معذور میشیم واسمشونو برای سایت خط می زنیم. ممنون برگشتید. رمز وکد کاربریتونو بدید تا براتون بذارم. منظورم همون رمز قدیمه.

مدیر مسئول خبرگزاری چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 19:53

سلام وارد سایت بلاگفا شوید.
نام کاربری:
v9@ammarnews
qwer

درمورد علاقمندی تونم وتوانایی تون از بین موضوعات خبرگزاری یک یا حداکثر دوتارو انتخاب کنید. تا شما رو مسئول اون سرویس خبری کنیم. در ضمن چند تا معاون هم لازم دارید که بهدا یا خودتون یا ما عرفی می کنیم.
راستی به اندازه وکوتاهی عکس ها در مطالب توجه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد