موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

موج خبری۱(ما تا آخر ایستاده ایم)

سیاسی/فرهنگی/اجتماعی/مسائل روز

رحیمیان: موسوی مثل بنی صدر خود را لو داد

کیهان: عضو سابق شورای مرکزی مجمع روحانیون معتقد است: اقدامات سران فتنه و اغتشاشات پس از انتخابات فرصتی بود تا جریان نفاق در جمهوری اسلامی رسوا و خوب و بد از هم تشخیص داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان که در نشست شماری از اساتید و متفکران لبنانی سخن می گفت، اظهار داشت: جهان استکبار که از تمامی حربه ها از جمله ترور، تحریم، راه اندازی جنگ تحمیلی و دهها حربه دیگر برای براندازی نظام و انقلاب اسلامی نتیجه نگرفته بود، فرصت را در انتخابات مغتنم شمرد تا بار دیگر با دامن زدن به شایعه تقلب و راه اندازی آشوب، دشمنی خود را ثابت کند. 30شبکه ماهواره ای غربی و صهیونیستی و بیش از همه آنها شبکه بی بی سی، با بی انصافی تمام فضای ایران را منعکس کردند و حتی در حوادث روز عاشورا نیز با غرض ورزی عمل کردند...........

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان که در نشست شماری از اساتید و متفکران لبنانی سخن می گفت، اظهار داشت: جهان استکبار که از تمامی حربه ها از جمله ترور، تحریم، راه اندازی جنگ تحمیلی و دهها حربه دیگر برای براندازی نظام و انقلاب اسلامی نتیجه نگرفته بود، فرصت را در انتخابات مغتنم شمرد تا بار دیگر با دامن زدن به شایعه تقلب و راه اندازی آشوب، دشمنی خود را ثابت کند. 30شبکه ماهواره ای غربی و صهیونیستی و بیش از همه آنها شبکه بی بی سی، با بی انصافی تمام فضای ایران را منعکس کردند و حتی در حوادث روز عاشورا نیز با غرض ورزی عمل کردند.

وی با بیان اینکه 13میلیون رای دهنده به میرحسین موسوی، به کسی رای دادند که در ابتدا خود را طرفدار قانون اساسی نشان می داد اما عده ای پس از انتخابات و با حمایت از همین نامزد، اصل نظام را هدف قرار دادند. آنها مردم نبودند بلکه اغتشاشگران وابسته به منافقین، بهایی ها و خانواده های معدومین بودند و شعارهای القا شده رسانه های غربی و صهیونیستی را سر می دادند. گناه کسانی که زمینه اغتشاشات را ایجاد کردند از عاملان آن بیشتر بود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه «اغتشاشگران از اسلام و انقلاب کینه دارند و نمی خواهند انقلاب اسلامی اوج پیدا کند» اظهار داشت: ولی با یاری خدا، خط و راه امام خمینی در حال صعود و پیشروی است و موج گرایش به اسلام و تفکرات امام راحل روز به روز در جهان در حال افزایش است.

وی درباره برخورد با سران اغتشاش گفت: دستگاه قضایی با دادن فرصت به این افراد به دنبال روشن کردن چهره آنها در بین مردم ایران است همانگونه که در زمان حیات امام خمینی(ره) نیز به بنی صدر خائن که رئیس جمهور ایران بود این فرصت داده شد تا مردم به خیانتکار بودن وی پی ببرند. موسوی در ابتدا طرفدارانی داشت ولی امروز مردم ایران متوجه شده اند که ادعای 11میلیون تقلب رای از سوی وی بی اساس بوده است. او به قصد از بین بردن نظام، به نظام حمله کرد.

رحیمیان در پاسخ به سؤالی در خصوص نقش آقای هاشمی رفسنجانی نیز گفت: تعدادی از فرزندان آقای هاشمی رفسنجانی در اغتشاشات ایران دست دارند ولی خود ایشان طرفدار جمهوری اسلامی است.

رحیمیان با اشاره به دیدار چندی قبل خود با آقای هاشمی رفسنجانی افزود: آقای هاشمی به من اعلام کرد که من تا زنده هستم از ولایت جدا نخواهم شد.
نظرات 3 + ارسال نظر
احمدی رو عشقه دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:47

رمزتون

qwer

marjan@ahmadinezhad-eshqe: نام کاربری
باز اگه نشد ایمیلتونو بدین وارد کنم بدرخواست دریافت رمز عبور بزنید میاد. بعد @ ادرس سایته کامل بزنید

دزدگیر۸۸ دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 http://agha14.com

عالیه.......موفق باشید

ali mahrooz دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 http://byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد